Hey Nicole84! Gefeliciteerd! Geniet van je zwangerschap! Die HCG mag deze kant op hoor... nog een week voordat ik kantesten dus kan het goed gebruiken!
@ meisje wat zie ik... een streep is een streep dus ik duim voor je dat ie over drie dagen een stuk dikker is!
Nicole, Gefeliciteerd! Meisje, Een streep = een streep! Hier een wat lichtere ovulatie test, wat denken jullie komt hij of is hij al geweest? Van boven naar beneden: 18-11 12.30 18-11 16.00 19-11 10.00
goedemorgen kwam weer even kijken....zie dat er weer een zwangeren bij is..en meisje half zwanger is...maar volgende week hopelijk een mooie positieve test! hier voel ik me eigen verschikkelijjk....heb heel veel last van mijn maag. en nu gaat mijn buik ook nog eens mee doen...heb morgen mijn 20 weken echo en afspraak bij de gyn....want slapen doe ik al een paar dagen niet meer....maar dames ik klaag niet hoor!
ik zie dat jullie het allemaal gaan vertellen met kerst leuk idee hoor... ik ben dan bijna getrouwd en op mijn trouw dag ben ik 27 weken kun je je voorstellen dat ik dan getrouwd ben...ikkke niet...want ik heb nog steeds niets om aante trekken!
Lyn wat bedoel je vroeg? Vroeg op de dag of vroeg in de cyclus? Die van 10.00 is de 2de plas... en om 12.00 is de LH Piek het hoogst. Cyclus zit ik op dag 24.. Kaartje:
het lijkt mij ook super om het aan de rest van de familie te vertellen met de kerst, dus we hopen dat het op de 8 weken echo allemaal goed gaat!
hihihi Wil je een trouwjurk of een mooi pak ofzoiets? ik zou het liefst (als ik ooit ga trouwen) wel een trouwjurk maar dan heel simpel en luchtig want als we gaan trouwen dan willen we dat op banaire of curacau doen.
Nicole ook gefeliciteerd! Meisje, voorzichtig gefeliciteerd! Lynn, weet je nog niet wat je aan gaat trekken? Wil je iets van bruidsjurk? Vervelend van je buik en ook jij mag klagen hoor! Heb me vandaag ziek gemeld. Ik heb last van bandenpijn, het trekt tot in de schaamstreek... Heb vannacht ook bijna niet kunnen slapen, maar hoop da het snel overgaat en ach als dit het enige is...
wij wilde ook graag op een warm strand trouwen maar goed ik ben niet goed in reizen en al helemaal niet als ik zwanger ben dus die reis komt ooit nog wel en dan kan onze kleine vent met zijn voetje over het strand de ringen komen brengen.... nu trouwen we heel klein...we zijn geen feestgangers..de beste vrienden en de dichtste familie leden komen dat zijn er ook al weer 25....we trouwen om kwart over 3 en daarna hebben we een kleine receptie....dan eten en dan naar huis! volgende dag ik is oudjaar en dan knallen we het jaar in als getrouwd stel en over de kleding....ik heb een "mooie"jurk aan gehad waar kris ook haar jurk heeft gekocht...en geloof me die van kris is mooi alleen als je zwanger bent lijkt alles snel een aardappel zak.... ik ga van het weekend samen met mijn moeder zoeken...want dat kon ook niet eerder want ik zit ook met de groei van mijn buik....ik denk dat het een mooie rok met mooi truitje...ik draag nooit jurken en als het dat neit word dan een spijkerbroek
Nog even een lekker verhaal... Vanochtend kwam en geel spul uit mijn tepel. Dat wodt dus ook allemaal al voorbereid.
Zo Lekkere slagroom BV zeker? Hihi BV is geel he Jullie kletsen er lekker op los zeg Kan ik niet bijhouden hoor..
Daar ben ik weer Met een pijnlijke rechterbil De huisarts belt ons tussen 12 en 1 ongeveer terug over hoe en wat nu met een vroege echo Ook moeten we even bespreken of ik nu vaker B12-injecties moet krijgen nu ik zwanger ben of dat 2x per maand gewoon nog steeds goed is. Ik ben benieuwd! @Nicole: JEEEEEEJ! GEFELICITEERD MEID! @Lynn: Balen zeg dat je nog steeds geen jurk gevonden hebt! Hopelijk vind je snel wat.. En anders kan je toch ook nog een mooie positiegalajurk kopen of zijn die er niet? @De rest: Ben het alweer kwijt wat jullie allemaal gekletst hebben... Hoort verstrooidheid/vergeetachtigheid ook bij zwanger zijn?