hoi woezeltje welkom @meisje ik duim voor je meid dat je het goed hebt gezien. @kristel snap je bezorgdheid wel, leuk dat jullie het gaan vertellen vanmiddag. Verder weet ik het ff niet meer. Ik ben gisteravond nog lekker gaan zwemmen was echt fijn nu in de trein opweg naar denbosch. Ik hoop dat wij ook goed nieuws gaan hebben met kerst, lijkt me heel leuk. @nicole gefeliciteerd geniet er maar van en neem graag wat hcg aan hihi
@Rose, Dankjewel! Ik hoop ook voor jullie dat jullie goed nieuws krijgen met de kerst! Hoop gewoon eigenlijk voor iedereen dat we allemaal lekker kunnen genieten met de kerst dat we allemaal zwanger mogen zijn!
hey allemaal.. (vangt even wat hcg op van nicole) GEFELICITEERD nicole.. ben lekker vroeg klaar vandaag.. en heb t gevoel alsof mijn broek te strak zit.. terwijl mijn broek juist groot is en hem met knoop en rits dicht uit kan doen..maar ja..ook nog steeds geen pijn in mjn (.)(.) dus ja.. beetje vaag..
Voor degenen die het interessant vinden: Heb een foto in mn album gedaan van de test van gisterochtend + van vanochtend. Je ziet duidelijk dat die van vandaag donkerder is! Ben echt supertrots en gelukkig met mn streepje Nooit eerder gehad dat ie echt duidelijker werd namelijk
jihoe kristel! deze keer blijft t zitten en wordt t een mooi mensje hoor! tis je zo gegunt! Ik ben heel benieuwd, nooit eerder met deze testen een vals streepje gezien, altijd een spierwit vlak op de controlestreep na. We zullen zien, denk dat ik zondag nog een testje waag.
Wauw mooie testen hoor Kristel! Echtwel Die digitale zegt genoeg! Enne! Ik duim gewoon dat het gewoon lekker blijft zitten, komt echt wel goed.
@Meisje: Welke test heb je eigenlijk gebruikt dan? @All: bedankt voor het duimen, het moet ook gewoon goed gaan
Van de praxisdienst? als je daar een licht strepje op ziet dan ben je al vet zwanger! Dan zou je op een goedkope kruidvattest dikkere streepjes moeten zien dan op die van mij Die Praxisdiensttesten zijn bij mij namelijk nog bijna negatief, ik zie met moeite een lichte schaduw op zo'n test... Moet wel zeggen dat ik er ook eens mee getest heb toen i kzeker weten niet zwanger kon zijn en toen zag ik ook wat. Maar dat was geen streepje, dat was echt een schaduw Sommige testen gaan namelijk precies op de plek waar t streepje moet komen indeuken zeg maar en dan zie je dus een donkere streep terwijl t schaduw is Om eerlijk te zijn ben ik zelf dus ook niet bepaald tevreden over die testen als je nagaat dat ze nu nog steeds bijna niks laten zien terwijl andere testen overduidelijk positief zijn... Zou als ik jou was een andere test eens gebruiken
Pfffffff meiden ik heb echt t concentratievermogen van een goudvis! Ik wordt gek van mezelf... ben weer misselijk. Net wat gegeten, maar t wordt alleen maar erger. Vanmiddag van 2 tot 4 overleg... dus hopelijk gaat de middag dan snel voorbij zodat ik lekker naar huis kan. Liefs
huh wat raar.. nee ik heb geen schaduw, echt een streepje, maar heeeel licht. Vet zwanger lijkt me sterk tenzij ik al 8 weken ben nu mn nod is pas de 24e/25e
Debby, weet je zeker wanneer je eisprong is geweest? Anders zou je nu al een testje kunnen wagen, Kristel dacht immers ook dat haar ei later was en zie resultaat...
Ehm... Ik dacht eerst dat m'n ei de 9e moest springen, maar toen heb ik alles eens goed ingevuld op menstruatiekalender.net en toen kwam er naar voren dat ik m'n ei die woensdag erna zou hebben. Dinsdag voelde ik ineens een scherpe steek aan de rechterkant van m'n buik. Dus denk dat ie toen is geweest. Volgende week dinsdag zou ik dan pas mogen testen. Liefs Debby