Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Ik heb nog 1 test van Sensitest liggen... Vorige cyclus was ik te ongeduldig :oops:

Liefs

2. Woezeltje22

Woezeltje22 Actief lid

18 nov 2008
    110
    0
    0
    Heb ik ook steeds gehad hoor :oops: zo ongeduldig.
    Ik heb nu de laatste 2 rondes niet meer getest... Zag het al aankomen aan mijn temp en werd steeds daarna ook ongi helaas :(

3. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

oh hoor net dat etos testen niet zo fijn zijn..dus ik ga ze wel weer bij de kruidvat halen

4. Woezeltje22

Woezeltje22 Actief lid

18 nov 2008
    110
    0
    0
    Ja hoorde dat die van de kruidvat erg goed zijn!
    Heb ze ook al een paar weken in huis liggen, maar helaas nog niet kunnen gebruiken.

5. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Ja meisje, ren naar de kruidvat :D

@Debby: hou je niet bij wanneer je eisprong is? Met tempen of ovutesten ofzo?
    (niet dat dat 100% betrouwbaar is, kijk maar naar mij :))

@Gaby: Ik heb zelf geen ervaring met testen van de etos, maar wel een paar keer al gelezen dat ze lang licht blijven (dus niet zo heel gevoelig) en soms vals positief testen :(

6. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Idd, ik moet zeggen dat ik de goedkope teste nvan de kruidvat nu toch echt wel t fijnste vind :D

7. gaby1986

heb nu net via internet testen besteld van midstream

8. suhe

suhe Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.049
    0
    0
    Ik heb altijd die van matcare gebruikt. En voor de extra controle toch de digitale, maar die is helaas erg duur. Die van matcare heb je binnen drie dagen in huis en zijn goedkop en goed.

9. Mecha

Mecha Niet meer actief

hoi allemaal ik heb een beetje bijgelezen maar het is weer zo hard gegaan dat ik het allemaal niet meer kon bijbenen

goed een korte update...
    ik heb jullie advies opgevolgt ik heb het ff van me afgezet.. lijstjes gemaakt met positieve en negatieve punten van de relatie etc etc..

me er ff helemaal niet mee bezig gehouden want ik was zo kwaad dat niemand mij meer kon laten lachen niet normaal meer
    .. sorry nog dat ik zo ben los gegaan ik heb hem echt afgeschildert als de grootste klootzak op aarde... woeps niet zo aardig van mij ..

maar ja goed genoeg daarover,..
    vandaag me echo gehad en weer een groeiend ei te zien (wat inhoud dat me cyclus waarschijnlijk in de war was door een vroege miskraam)

anders is het een mazzeltje :D
    maakt niet uit hij is nu 19mm en me vlies is van 1.3mm naar 6mm gegroeid dus het ziet er goed uit
    heb ook een samenlevingstest gehad de uitslag kan ik over een minuut of 10 voro bellen dus spannend heel spannendddd..

10. Woezeltje22

Woezeltje22 Actief lid

18 nov 2008
    110
    0
    0
    Ohw dat is spannend zeg!
    Ben heel benieuwd naar de uitslag.
    Ik zal duimen! :D

11. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Nhene: Geen probleem dat je hem zo afgeschilderd hebt, is normaal als je boos bent toch? :D
    Goed dat je ei op springen staat!
    Ben benieuwd naar de uitslag van de samenlevingstest! :)

12. gaby1986

wat is eigenlijk zo'n samenlevings test?

13. FF over die etos testen.
    Volgens mij kun je die testen in het digitale ding van Cb stoppen en hem dan als digitale gebruiken.
    Had het geprobeerd met een 'gebruikte' etostest en het icoontje in de CB digitaal ging aan.

Dit zou dus betekenen dat als je eenmaal zo'n digitaal ding hebt dat je voor 7 euro deze steeds kunt gebruiken.

Heb het wel nog niet geprobeerd!

14. gaby1986

oh ben er weer van door.. gaan met de rachel en de kinderen een fotoshoot doen.. in gennep bij de albert heijn..dus tot vanavond..

15. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    @nhene,fijn dat je eitje toch groeit nu!
    Heb je de uitslag van de samenlevingstest al gehad?

@meisje, ik zou gewoon nog eens testen hoor meis, grote kans dat er op de kruidvat test nu ook een streep staat dan hoor!
    En dan ben je gewoon lekker zwanger!

@nicole, gefeliciteerd meis, echt super zeg dat je zwanger bent!

@kristel, en al wat gehoord van de ha over je b12 injecties en je vroege echo?
    Hoop zo dat je snel terecht kan!

@gaby veel plezier meis!

16. Woezeltje22

Woezeltje22 Actief lid

18 nov 2008
    110
    0
    0
    Oh gaaf zo'n fotoshoot!
    Veel plezier!

17. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Ryanne: als je het dan met etostesten gaat doen ben je duurder uit dan als je de CB testen koopt ;)
    Ik betaal voor 3 digitale testen 20 euro.. Terwijl als ik dan 3 etostesten zou kopen ik 21 euro kwijt zou zijn :p

@All: net gebeld door de HA. Ik hoef niet vaker een B12-injectie te krijgen, dus dat scheelt weer :)
    En hij belt me straks nog even terug over de echo!
    Hi jwist namelijk niet of ze bij de vk hier ook inwendige echo's doen. Zoja dan kan ik gewoon via de vk alles verder regelen, zoniet dan oet ik dus eerst naar de gyn :)
    Even afwachten nog dus!
    Hij was wel heel blij om te horen dat ik zwanger ben :D We hebben echt een lieve dokter :)

18. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Ik steeds die pagina verversen... helemaal niets... Ga ik even uit dit topic en er daarna weer op... zijn jullie al 2 pagina's verder.

Nee ik heb nog geen ovutesten gebruikt of aan tempen gedaan, als het deze ronde niet raak is dan ga ik dat wel doen. Mijn ventje wilde daar echt niets van weten vandaar... Maar langzamerhand wordt hij steeds meer geinterreseerd in alles omtrent zwanger worden en zijn. :D

Liefs

19. Woezeltje22

Woezeltje22 Actief lid

18 nov 2008
    110
    0
    0
    @Kristel,
    Nou dat is dan wel weer erg fijn zeg! :D
    Dat je er niet meer hoeft te krijgen.

20. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Wat fijn om dat te horen Kristel...! Leuk dat hij zo meegaand is en dat hij niet wacht met bellen tot 17.00uur zoals sommige doktoren... :(

Liefs

Deel Deze Pagina