@Debby: Ik weet hoe het is hoor Mijn man wilde ook niks ervan weten, hij had zoiets van: we sexen en we zie nwel wanneer het raak is.. Mja, heb m toch kunnen overhalen in de eerste ronde meteen om ovutesten te gebruiken Heb hem overgehaald door te zeggen dat ik dan zo precies kon uitrekenen wanneer ik ongi moest worden en dus niet hoefde te stressen met overtijd zijn oid als mn cyclus gewoon langer zou zijn. Misschien ook een tip voor jou om t zo te zeggen? @All: Ik ben er weer vandoor.. Even snel wat eten en dan naar verjaardag toe bij schoonouders. Ben benieuwd hoe ze gaan reageren
@ Kristel ik begrijp het. Maar wat ik bedoel: als je die drie testen gebruikt hebt heb je zo'n digitaal ding over. Als je daarna er een etos ding instopt kun je dat digitale ding nog eens gebruiken.
Hey all, Hoe is het hier...? GIster is een goede vriendin van ons bevallen van een meisje! JOEPIE....echt vind het zo leuk...ook al knaagt het wel hoor @ suhe...waar is je buik foto? Moet ik morgen nog ff snel online komen of heb je hem er al ergens op staan? Veel liefs Eva
Meisje, Jij was toch Fotografe, en hebt toch zo'n dure camera, dan kan je toch ook een foto maken van je test? Of heb ik het helemaal mis?
pff, net een collega bij me thuis... Ze is al 4 jaar bezig met zwanger worden... Heel zielig allemaal hoor Ze mag gaan beginnen aan ivf, maar moet nog 6 maanden wachten... Ze weet dat ik hier schrijf, dus ze wilde graag een berichtje plaatsen... Nou ja oke, had ze uit mijn naam geschreven of er iemand clomid voor haar had! Dat was niet de bedoeling
Zo heb haar even geholpen met een eigen account! Even een vraagje meiden, mag je heir vragen om dingen? Ik vind het heel fijn voor haar als ze haar verhaal hier kwijt kan en ook zo kan kletsen net als ik doe, maar ben bang dat haar account geblokt word als ze om dingen gaat vragen nu? Weet iemand hier iets van?
@ ster, Ik denk dat het niet de bedoeling is...en ik denk dat ze dag gewoon moet regelen via haar eigen HA of Gyn...! Lijkt me niet goed om zo via internet pillen voor hormoon kuren te gaan kopen! of wel? Hoest verder met jou meis? XX
Hier gaat het wel, zit tegen 2 december op te hikken eigenlijk, komt steeds een stukje dichterbij, en ben er toch meer mee bezig dat ik had gedacht Nee dat dacht ik ook al, maar goed ze moet maar kijken wat ze doet dan... Hoe is het met jou? Nog maar 2 nachtjes! Ben je al zenuwchtig? Ik denk trouwens dat foto;s met een mooie grote paraplu heel romantisch worden
@kristel heeft de ha je al terug gebelt? Hier ben ik weer vandoor, lekker een grote pan soep koken voor vanavond, heb nu al trek, dus kan ik straks alvast wat nemen Tot later meiden
Hey meis, Kan me voorstellen dat het een moeilijke dag wordt...ik vond het toch ook nog erg moeilijk 1 oktober. Heel gek maar het blijft een datum in je hoofd die belangrijk voor je is. Op de bruiloft staan we ook even stil bij ons vlindertje...ook al weet bijna niemand ervan...! Het nummer: Pak maar me hand was het nummer van mij en ons vlindertje en we hebben besloten dat nummer als openingsdans te gebruiken! Ben wel beetje zenuwachtig...vooral omdat ik erg rooie ogen heb...door me lenzen en hoop dat ze nog ff bij trekken voor de bruiloft 90% kans op neerslag vrijdag geeft geen goede tekens...ik hoop in elk geval dat we een paar mooie fotootjes van een door brekend zonnetje mogen maken :s X eva
*stukje tekst weggehaald ivm verwijderd bericht * @Eva: ik wens je alvast een supermooie dag toe Geniet van elk moment meis!
Ik ben weer terug van m'n vergadering... erg leuk maar niet heuss t ging over de vervanging van mijn huidige baas. Hij gaat per 1 feb naar gem groningen. De misselijkheid trekt niet weg... en ik heb een zeurderig gevoel in mijn buik/bm. Liefs
Hey meiden, hoe ist hier? Een heleboel zwangeren zo te zien, leuk! Ben echt een hele tijd ni geweest, beetje klote tijd gehad... Maar goed, zwanger worden blijft een grote wens van ons, dus nu weer een beetje moed verzameld om mee te kletsen... @Eva: Spannend! Wij zijn 2 jaar geleden getrouwd, hadden echt gigantische stortbuien! Midden in augustus, dan verwacht je wel wat anders! Maar achteraf had t wel wat bijzonders!
Ja, gaat wel goed... Mn zwager heeft een maand geleden zelfmoord gepleegd, dus hebben een rare tijd achter de rug... Dan is zwanger worden ineens niet meer zo belangrijk... Maar nu gaan we er weer voor, t verdriet krijgt langzaam een plekje... Al is dat voor mij wel een stuk makkelijker dan voor mn lief.. Ja, die cyclus van mij, gek wordt je ervan! Heb t net maar eens precies op zitten schrijven, dan heb k n beetje overzicht... Deze maand maar eens streng aan de ovu-testen.
Dreamer, hoe ist met jou? Jij hebt ook een rottijd achter de rug, eindelijk duidelijkheid, maar niet de duidelijkheid die je wil! Hoe gaat t nu verder met jullie, afwachten tot januari? Sterkte ermee meis!