Ik weet ook niet of mijn ei al is geweest of nog moet komen... Misschien loop ik wel gelijk met een van jullie...
Ja als dat mijn nod echt is hihi... Geloof er zelf allemaal geen snars meer van hoor Een laptop lijkt mij ook wel wat, wij hebben nog gewoon een 'normale'' computer zeg maar, wil zelf graag een laptop, maar vriend lief vind het dan weer zonde van deze pc... Nog maar even doorzeuren
Wij hebben een laptop van Packard Bell, na 7 maand deed de batterij het niet meer en bleek dat er maar 6 maand garantie is op een batterij. En dat terwijl die 1400,- heeft gekost.. Ik heb liever een gewone pc. Heb je al een laptop op het oog dan?
De HCG had toch al verdubbeld moeten zijn? Hoe zit dat precies? heb net nieuwe van sensitest besteld en die krijg ik morgen binnen. Vrijdagochtend testje wagen maar heb iig geen hoop. Wat een schattige foto! Wij hebben een goldenretriever pup van 6 maanden. Echt superlief. Hoop dat we allemaal heeel snel zwanger mogen zijn. Kreeg de pendel van lautje terug. Zwanger van een meisje in augustus. Mocht het zo zijn nog 2 maanden wachten dus...
Ja weet welke laptop ik wil ja. Moet een goede hebben voor mn psp (fotobewerking) dus dan zit je al snel boven de 600 euro *slik* Wij hebben geen gewone pc. Heb altijd laptops gehad, dus ben verwend Maar nog nooit zelf een hele nieuwe gekocht, altijd van iemand anders overgekocht. Dus vind t best spannend Batterij boeit mij niet, heb m toch standaard in het stopcontact
ik kan ook niet zonder m'n laptop hoor! @dreamer: misschien kan ik ook niet afwachten en ga ik ook aan de ovu testen, maar ga het toch proberen nou ik ben eindelijk lekker klaar met m'n werk. dus mag zo lekker naar huis!
Ben ik weer eventjes.. Heb net ff 2 uurtjes geslapen, had ik zo hard nodig! @Dreamer: Wij gaan voor een gezamelijk bevrucht ei! Waar heb je eigenlijk een nieuwe laptop besteld? Ik heb een paar maanden terug bij Dell een goeie gekocht, was wel duur (1900 euro) maar echt heeeeeel goed! Mijn pc van nog geen jaar oud is er niks bij @Alexia: Wij wilden in het begin ook afwachten hoe het met mijn cyclus zou gaan, maar toen ik op dag 11 zat wilde ik toch graag weten hoe mijn cyclus zich zou gaan gedragen, omdat ik zoveel verhalen las hier van meiden die na de pil ineens een cyclus van 40 dagen hadden bijv Dus wij zijn meteen begonnen met ovulatietesten. Als mijn ei pas op dag 25 zou zijn bijv. dan hoefde ik me op dag 28 niet druk te maken waar mn ongi bleef Maargoed, het is aan ieder voor zich hoe ze t doen Ik ben er iig wel heel blij mee dat ik ovulatietesten heb. Hopelijk gaat je cyclus zich meteen goed gedragen en ben je snel zwanger :-D @Ryanne: Ja je hcg zou verdubbelt moeten zijn, maar die testen van Sensitest pikken blijkbaar een hele lage waarde al op! Ik had ook steeds streepjes, maar uit het bloedonderzoek bleek dat mijn HCGwaarde maar 0,6 was... Vmk dus.. Het kan zijn dat jouw waarde nog steeds heel laag is en dat de andere testen het nog niet oppikken. Ik hoop dat de sensitest vrijdag duidelijker is! @Sterretje: Wanneer ben je van plan om te gaan testen? En waar gaan jullie heen over 3 maanden dan? Misschien wil ik dan wel met jullie mee in de koffer Mijn laptop gaat trouwens lekker mee op vakantie (moet voor mn winkel op Second Life) en we hebben als het goed is draadloos internet op de hotelkamer, dus ik blijf gewoon meepraten hier :-D Alleen wel wat minder dan normaal denk ik Maargoed, ik moet zo maar eens met het eten beginnen... Om 19.30 uur komen schoonouders langs helemaal geen zin in! Maarja, ze moeten uitleg krijgen over hoe ze de katten moeten verzorgen als wij weg zijn. Tot later
Goede avond allemaal, Ik ben er ook weer! Mijn temp is weer goed laag, ongi weer voorbij en mijn ovu testen die ik heb besteld bij babyboom zijn binnen! Weet echter niet hoe ze werken, kan je die alleen doen als je eerst je urine opvangt? Had trouwens niet verwacht dat ze zo klein waren. En kan je het beste savonds testen? en waarom?
hallo dames... @ de dames die het over foliumzuur hadden...ik zeg er nog 1 ding over... HET IS BETER OM ER MEE TE BEGINNEN VOOR DAT JE ZWANGER BENT...en dan heb ik het niet over ongelukjes...als je weet dat je aan kids wil beginnen volog dan aub de aanbevelingen op...ik ken mensen die het niet hebben gedaan en jij hoefd ook maar net de gene te zijn waarbij het mis is...het is beter voorkomen dan genezen...zo dat was en nu wil ik er niets meer over zeggen @ kristel lekker man ga je ff een steen zoeken daar om iets voor mij op te schrijven en als ik er dan ben dan ga ik het lezen! @ dreamer...leuk hondje.... Verder heb ik die buik pijn vandaag wel gehad maar niet zo hevig en lang als afgelopen dagen..hier nog niets van een ongi te zien...maar morgen i het dag 35 en dan als ik die heb overleefd dan ben ik 1 dag overtijd!
@lynn, als je een cyclus van 35 dagen hebt, is dag 36 pas je nod hoor.. Net zoals je banner zegt, zou je over 2 dagen pas ongie moeten worden. En over het foliumzuur is inderdaad bewezen dat het wel degelijk slechter is om het niet in te nemen als je zwanger wilt worden maar pas als je weet of je zwanger bent. Maar de kans blijft erg klein op een open ruggetje en een hazenlipje, dus asjeblieft laat iedereen hun eigen keuze maken. Iedereen heeft een reden om later te beginnen met foliumzuur. En dit is alles wat ik er over wil zeggen!
Kan jij ook normaal doen? Vind het heel erg jammer dat je zo op mijn reageerd...vind ik niet echt nodig....Ik probeer alleen mensen erop atent te maken dat het wel degelijkiets uit maakt....
Sorry Lynn, maar het is niet de eerste keer dat jij mensen aanvalt op de dingen die hun beslissen. Ik vind dat je iedereen in hun waarde moet laten en beschou dit als een tip. Onthoud het goed. Ik maak hier geen ruzie, dat zou ik ook helemaal niet willen. maar laat iedereen haar eigen keuzes maken.
@sammie, misschien was je tempstijging vandaag wel je ei, maar dat weet je pas als je temp hoog blijft Even afwachten dus maar he..
en nog even hoe ik het heb geschreven...ik schrijf dit alleen met mijn beste bedoelingen....wat heb ik er nu aan dat jullie het wel of niet slikken...wil alleen maar helpen
@lynn, ik maak hier geen ruzie hoor, iedereen weet dat foliumzuur belangrijk is. Maar je valt mensen vaker aan op hun keuzes. Niet alleen deze keer. Maar misschien heb je het zelf niet door maar formuleer je het gewoon niet duidelijk genoeg waarom het zo over kan komen.. Ik heb niks tegen jou, maar je kan mensen kwetsen op deze manier.
@ Debora, Ja misschien mij ei... Even kijken wat morgen mijn temp is. @ Lynn, Ik wist dat je foliumzuur moet slikken als je een kinderwens hebt, maar omdat ik moest wachten op andere medicijnen kon ik pas vandaag beginnen anders had ik ook eerder begonnen. Snap ook dat je andere mensen wilt helpen en daar bedank ik je ook voor. Maar ik had geen andere keuze...