Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mecha

Mecha Niet meer actief

ja dat heb je inderdaat goed begrepen maar om precies te zijn niet van de week maar echt alleen gister avond...
    heb het allemaal maar ff gelaten staat op blz1399 geloof ik
    maar ja ik hoorde maandag dat ik een ei had van 15mm en toen heb ik contact opgenomen met hem ....bla bla bla ben op me werk dus kan niet teveel in details treden maar uhm .. ja we geven het nog een kans zucht :oops: :oops: ] (*,) dit doe ik wel vaker (*,) kopstoten 2x 3x 4x net zolang tot ik hoofdpijn krijg geloof ik (moeite met loslaten noem je dat toch
    Om een lang verhaal kort te maken .. gesprekken gehad .. moest snel keuzes maken ivm een ei dat ik niet wilde verspillen ivm de vraag krijg ik er nog wel eentje...

2. Mecha

Mecha Niet meer actief

ik heb zelf ff een vraagje aan de dames hier...

namelijk hoe voelt een eisprong ongeveer.. vergelijkbaar met?

ik heb ivm me darmziekten nooit me eisprong gevoelt maar wist ook neit waar ik op moest letten, en ik heb waarschijnlijk niet vaak.. een eisprong dus is het lastig hem te vindne ..
    nu het bijgehouden is weet ik dat het elk moment kan gebeuren dus wat voor gevoel kan ik verwachten misschien dat ik er nu dan eindelijk is me vinger op kan leggen..

3. Linda85

Linda85 Bekend lid

5 mrt 2008
    505
    0
    0
    Zuid-Holland
    T zal ongeveer als een ongi-kramp voelen... Maar je hoeft t niet te voelen hoor, ik geloof dat ik t ook nog nooit gevoeld heb...
    Maar nu je er zo mee bezig bent kun jij het ons straks dus vertellen, hoe t voelt!

4. Linda85

Linda85 Bekend lid

5 mrt 2008
    505
    0
    0
    Zuid-Holland
    Weer n voorraadje ovu-testen besteld, laat die nieuwe ronde maar beginnen!
    Is t echt zo dat je 4! uur vantevoren niet mag drinken en plassen? Dan zal t bij mij wel nooit een succes worden, heb altijd dorst!

5. Linda85

Linda85 Bekend lid

5 mrt 2008
    505
    0
    0
    Zuid-Holland
    Nou, iedereen is zeker weer vertrokken!?
    Dan ga k maar eens aan t eten beginnen, kom vanavond misschien nog wel ff kletsen..
    Iedereen alvast eet smakelijk!

6. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Hey meiden :)

@Linda85: Bah wat een narigheid zeg :( gecondoleerd... Snap heel goed dat je op zulke momenten niet aan zwanger worden moet denken..
    Hopelijk kan je t een beetje een plekje geven en zal je snel zwanger zijn :)

@Eva: Wat Dreamer ook zei; Jullie gaan net zo'n vruchtbaar huwelijk tegemoet als wij :D

@Debby: Ze zeggen wel eens dat als je maansteen kapotgaat oid dat je dan zwanger bent! Ik hoop het voor je :D

@All: Nou, schoonzusje was dus jarig en dus net op bezoek geweest bij schoonouders thuis voor de verjaardag. We hadden vanochtend bij de prenatal dus van die suikerhartjes gekocht in roze met wit en blauw met wit. Alle witte snoepjes ertussenuit gehaald en alleen maar roze en blauwe hartjes in een bakje gedaan. Die hebben we ingepakt en aan schoonzusje gegeven met: 'het is een beetje vroeg, maar we vonden dat we het al konden geven'.
    In eerste instantie dacht ze dus dat t om een sinterklaaskadootje oid ging, dus dat was wel leuk :) Mja, toen pakte ze het uit, doosje opengemaakt en ze snapten de hint alledrie meteen! En ze vonden het superleuk! Schoonmoeder wilde meteen kletsen over zwangerschapskwaaltjes en wetikveel wat, dus die draaide meteen een beetje door :)
    Maargoed, ze zijn er heel blij mee en hopen naturllijk ook dat het nu wel goed mag gaan en dat ze eindelijk echt opa en oma mogen worden :)

Huisarts heeft nog niet gebeld, maar mn man is nu even naar de kruidvat, nieuwe testen halen zodat ik lekker door kan gaan de komende dagen :)
    En de huisarts zou op zijn mobiel bellen, dus hopelijk heeft ie dat net gedaan al en hoor ik t wel als mn man weer thuis is :)

7. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Ohja..
    @Nhene: Een eisprong hoef je niet per se te voelen... Ik heb m op 1x na ook nooit gevoeld..

@De rest: Ben ik nog iemand vergeten....?

8. suhe

suhe Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.049
    0
    0
    Eva, niet morgen komen kijken voor de buikfoto! Jij hebt wel wat beters te doen! Moet hem eigenlijk nog steeds maken (scham) (schaam) Jij was toen toch bezig met afvallen? Hoeveel ben je inmiddels kwijt?

Kristel, super zeg! Je gaat wel een heel onzekere week tegemoet, maar probeer te genieten he!

Linda, smakelijk eten!

Nhene, als jij denkt dat dit de juiste keuze is, dan is dat ook zo.

Vriend heeft net taco's gemaakt, dus ik ga ook eten.

9. Linda85

Linda85 Bekend lid

5 mrt 2008
    505
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hey Kristel, dank je!
    Wat leuk dat je schoonouders zo leuk reageerden! Fijn als ze zo achter je staan! Wanneer ga je t je eigen ouders vertellen, of weten die t al?
    Hoe lang weet je al dat je zwanger bent? Had je al symptomen voordat je testte?

10. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Wij hebben net kant en klare nasi gehaald, maar sinds wanneer smaakt nasi naar Kruidnoten :)!

11. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Sammie: Misschien vonden ze t leuk om de nasi ook een beetje in Sinterklaassferen te brengen? :)

@Linda: Mijn eigen moeder wist t vrijwel meteen al, na de positieve CB digitaal heb ik haar meteen gebeld ;) Dat was dus gisteren :)
    Ik had al een paar dagen wat vage klachten zals vermoeidheid, steekjes en krampjes in mn baarmoeder, gevoelige (.)(.) en was emotioneel om alles :( Maar mijn gevoel zei steeds dat t raak was n had 3x zelf tarotkaarten gelegd en daaruit kwam ook dat ik zwanger was..
    Gisteren zat ik volgens FF op 7 dagen na mn eisprong, véél te vroeg dus om positief te testen normaal gesproken, maar mn gevoel dwong me gewoon om te testen :p Nja, mooi positief dus! Toen ging ik mijn tempkaartje eens even heel goed bekijken en mijn eisprong is gewoon 5 dagen eerder geweest, waardoor ik dus op 12 dpo zat gister! En vandaag dus mn NOD zou hebben ;)

12. Mecha

Mecha Niet meer actief

uhm pfff ik kan niet zeggen dat ik de juiste keus heb gemaakt ik hoop het alleen wel heel erg ... zucht.. heb ook met hem afgesproken dat we brieven naar elkaar gaan schrijven .. bv de tekst die ik naar jullie had getypt die ga ik naar hem sturen zodat hij kan zien hoe zijn gedrag op mij overkomt en hoe het voor mij voelt want als ik het vertel dan schreeuw ik er altijd bij omdat ik dan al boos ben en tja dan wil hij niet meer luisteren blabla je kent het wel en andersom praat hij gewoon niet of heel lastig dus
    dat hebben we als handvat ingesteld kijken of het werkt

13. Mecha

Mecha Niet meer actief

spannend kris ik duim voor je

14. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    hoi hoi

nicole gefeliciteerd!

kristel wat leuk dat iedereen zo blij is voor jullie en leuk zo'n cadeautje met snoepjes.

ieuww sam smaakt je nasi naar kruidnoten?...............gatver.

verder weet ik het eigenlijk niet meer ik heb een hoofd als een vergiet en een knallende koppijn.

15. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    nhene begrijp ik dat je het uitgemaakt hebt maar nog wel een kind van hem wilt? :S

16. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ nhene, zou je het niet moeilijk vinden om een kindje van hem te krijgen terwijl jullie met een soort van ruzie uit elkaar zijn gegaan?

17. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Nou, huisarts had niet meer gebeld, zal t wel vergeten zijn ofzo, dus morgen zelf even bellen weer hoe en wat :(

Ik ben echt doodmoe nu dus ik ga al slapen.. Ga normaal echt nooit zo vroeg slapen :eek:

Voor straks alvast, slaap lekker allemaal!

18. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Slaap lekker Kris!

Ik ga zo naar dansles. Zal daarna wel niet meer achter de pc 'morgen'. Anders krijg ik vast ruzie hier, want vriendlief kijkt nu al zo ontzettend geirriteerd.

Fijne avond meiden en ik kom morgenmiddag weer ff langs :)

LIefs

19. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    jeetje wat een mannen allemaal...............

20. Woezeltje22

Woezeltje22 Actief lid

18 nov 2008
    110
    0
    0
    Ja inderdaad pff zeg!

@Nhene, zou je dat kunnen een kindje van hem terwijl jullie uit elkaar zijn? Ik begrijp het misschien verkeerd of niet goed...? :(
    @Kristel, wat vervelend dat ie dat vergeten is :(

Deel Deze Pagina