die kristel he....getrouwd en zwanger volgens mij ben jij op dit moment de gelukkigste vrouw op aarde...
is doe nog open dan? zeg kristel: als dat gapen van jou zo aanstekelijk is he.. kun je dan niet er voor zorgen dat dat zwanger worden ook zo aanstekelijk is....
@Bos: En of ik de gelukkigste vrouw op aarde ben maar ben ook nog steeds wel bang hoor Doe nog steeds 2x per dag testen om te kijken of het streepje weer komt Zal eens proberen of het zwanger zijn ook aanstekelijk is : *is zwanger* Misschien werkt t net als met het gapen @Meisje: Ik zal straks wel even een foto maken ervan Ga nu eerst eten, man heeft net lekker chinees gehaald
ja hihi ff een virus verspreiden hier op het forum LAAT MAAR KOMEN :d hey bos jij toch weer hier gezellig! @meisje de laatste keer dat ik keek was op zondag middag toen die ene meid zwanger was teglijkertijd met die moeder ofzow of was dat al die haley? leuk joh dat ze nog zo lang samen zijn in de serie wanneer komt dat nu op tv?
ja lucas moeder was zwanger van zijn oom, DAT vond ik zo'n leuke vent! ik val helemaal niet zo op hunky mannen *behalve de mijne dies wel hunky* maar meer op karakter en uitstraling, was helemaal weg van die oom. Maar ze was inderdaad tegelijk zwanger. Geen idee wanneer dat op tv komt eigenlijk.. ik kijk ze illegaal.. ben nu bij t nieuwste seizoen. de ah is elke dag tot 10 open en op zondag tot 8. ideaal hoor! heb even kattenbrokjes gehaald en popcorn. Had trek in een ovenschotel kip maar heb ook net chinees gehaald.
ik heb nu 3 inwendige echo's gehad en heb nooit iets gehoord over een lege of volle blaas.. er is echt nooit iets over gezegt dus denk dat het per arts of ziekenhuis verschild
Lucas zijn moeder heeft trouwens ook een leuke partner he die was eerst samen met hem, toen met zn oom, en na diens dood weer met die gozer.
nee dat heb ik gemist maar zijn idd echt hunks, vind die blonde zo cute echt een lekkerding die broer van naten. hoeveelste seizoen ben je dan? ik wil eens gaan beginnen met greys enethemy (ofzoiets) kan je gewoon ook op marktplaats kopen ga echt geen 50 euro per seuzoen ervoor betalen. wat eten jullie allemaal laat zeg ik heb om 5 uur al nasi gegeten, zelf gemaakt.
mhh ik geloof dat het hier nu echt over een serie gaat die k niet ken ...:s vraagje verder aan de rest. ik voelde gister een soort uhm ja was net of er een luchtbel wegschoot in me buik..( kan het natuurlijk gewoon geweest zijn.) deed geen pijn.. kan dat me ei zijn geweest? vandaag had ik ff een steek onderin me buik en een soort nakramp in me bovenbeen en dat is de rest van de dag af en toe teruggekomen.. zou dat een eisprong kunnen zijn? ik maak mezelf helemaal gek .. doe nu al alsof ik zwanger ben .. geen koffie niet roken etc etc hihi
ik deed t anders, ik keek op tv een aflevering met mn vader en dan koopt ie de seizoenen omdat ie ze leuk vind en origineel wil haha. Gedaan met grey's anatomy en house. Ik ben met oth bij seizoen 6. En greys kijk ik ook via internet, heb net ook de nieuwste gezien vorige week, vanavond zenden ze weer uit die kan ik morgen zien. en nieuwste van ghost whisperer, prison break, smallville.. etc Ik heb om 6 uur gegeten was langs bij mn buurmeisje. maar de oudste van 2,5 was al de hele dag wakker dus heel chagreinig en die kleine van 5 maand had honger dus liep ook te huilen, toen heb ik ze beiden op schoot genomen zodat ze kon koken, toen heb ik mn afhaal maaltijd maar daar gegeten.
Welke serie gaat t over...? Ja, oth, maar t lijkt me dat dat een afkorting is van iets, maar van wat weet ik dus niet @Meisje: Hier een foto van de test van vanmorgen en van daarnet. In t echt is t strepje duidelijker, maar je ziet als het goed is duidelijk al verschil tussen die van vanmorgen en daarnet. http://nl.tinypic.com/view.php?pic=2ngye0y&s=4 Maar ik blijf erbij dat dit absoluut geen gevoelige testen zijn
@All: Ga trouwens weer even verder eten! Ik kan sinds 2 dagen niet meer in een keer een normale maaltijd eten Krijg dan echt heel erg last van brandend maagzuur, dus ik neem maar pauzes tussendoor
jeetje kristel wel opeens veel kwaaltjes haha geniet evan is niet de juiste uitdruking maar zeg het toch haha.. het is on the hill ik heb trouwens dinsdag prison break gemist en ze gingen net uitbreken oe is dat afgelopen? house kijk ik nooit maar lost vind ik ook vet ik heb de oc op dvd en alle seizoenen van satc natuurlijk iLOVE them hihi echt geweldig
hallo! ik ben weer terug van de verjaardag Was weer gezellig.. ik had geen taart op want dat lust ik niet.. nog iemand naar de uitslag gekeken van de zaadtest.. heb er niet echt meer iets over gelezen?
niet on the hill maar one tree hill ja nhene dat kan je ei zijn geweest. Ik krijg altijd kramp (steevast op dag 13 of 14, al 8 maanden lang, heb wisselend een lf van 14 of 15, en een gokje al heb ik heel sterk t vermoeden dat ik 2 keer een vmk heb gehad maar durfde toen niet te testen) maar een soort kramp alsof ik wat verkeerd heb gegeten en moet poepen maar dan vrij zwaar/pijnlijk. Deze kramp kwam terug toen ik de eerste keer zwanger was, blijkbaar reageren mijn darmen (of dat gebied rondom ) erg op hormonale veranderingen bij mij. Alleen deze maand heb ik steekjes in mn schaamstreek/liezen. Ik zie t verschil al wel hoor kristel! Fijn he, dat t deze keer zo'n goed gevoel geeft. ben nog steeds heel erg blij voor je! nog anderhalve week, dan kun je met hcg strooien
@rose: ja kom af en toe nog ff kijken he....hoezo verlaafd.. @nhene: weet niet...heb zelf nog nooit mijn ei gevoeld...in ieder geval niet dat ik weet...misschien dat ik hem deze maand voel omdat ik dan een beetje weet waneer hij komt met die ovu testen.. ik heb ook wel eens het gevoel van belletjes in mijn buik...denk dat het mijn darmen zijn die ik dan voel....maar voelde je het in het midden van je buik of aan de zijkant....volgens mij voel je je ei namelijk aan de zijkant... en koffie mag je gewoon drinken he (geen liters tegelijk natuurlijk ) en niet roken altijd goed..... @suus: lust jij geen taart van welke planeet kom jij