Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Goedemorgen girrrrrllllllllllzzzzzzzzzz,

Na de geslaagde poging van gisteren om niet zo veel op t forum te zitten en dus ook zo min mogelijk aan een evt zwangerschap te denken ga ik het vandaag weer proberen! T zal wel wat moeilijker worden want op vrijdag is het hartstikke rustig op m'n werk.

BTW ik heb voor dec een weekendje Antwerpen geboekt om daar samen Kerst te vieren. :) En dat is maar goed ook want alle dagen zijn alweer opgeeist door gretige familieleden. :)

Hoe ik me voel... heel raar.. als of er echt iets aan de gang is in m'n bm. Vlagen van misselijkheid. Ontbijt moet ik al helemaal niet aan denken. Zeurende pijn in m'n onderrug (minder dan bij een naderende ongi), heel vrolijk! :D en zoals je ziet... ook al ging de wekker van mijn vriend ik sta
    alweer fris en fruitig naast m'n bedje!

Nog 5 dagen volhouden...

Ik heb hier f ergens anders gelezen dat je niet naar de sauna mag/kan wanneer je zwanger bent. Klopt dat? Mijjn zus en ik hadden een verrassing gepland voor mijn moeder in Scheveningen. Maar met het aankomende baggerweer moesten we iets anders bedenken dan over het strand wandelen en dat is Thermen Vitalizee geworden. Maar omdat het zo duur is wilde mijn zus en ik gewoon naar de sauna en mijn mams een extra behandeling geven.

Laat maar weten! Ik lees wel terug... :p

Ik ga ff douchen!

Tot einde van de middag en als ik het niet volhoud rond 12uur ff. hihihi :D

Vertel hoe gaat het met jullie allemaal? Meisje weet je ondertussen al meer? Of wacht je nu met testen tot woensdag?
    Liefs Debby

2. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    goedemorgen :D
    Ik ben ook al weer helemaal wakker, aangekleed en opgemaakt :) heb zelfs al ontbijt op.. daalijk weer even van half 8 tot 9 werken en dan van kwart voor 12 tot 6.. en dan is het eindelijk weekend.. vanavond ben ik er ook wel weer.. want vriendlief vertelde gister toen we naar bed gingen had hij om kwart voor 7 al bij iemand moet zijn om hem op te halen en dat hij dan pas kwart over 9 (dus zal wel half 10/ kwart voor 10 worden) pas weer thuis is :( hij moest scheids zijn bij zaalvoetbal.
    Maarja.. gezellig avond dus voor mij.. kom ik wel gezellig hier kletsen..

@ debby: ik hoop voor je dat het zwangeschapsverschijnselen zijn :D .. zou wel mooi zijn.. Wanneer ga je testen? ook echt pas over 5 dagen of denk je stiekem al eerder..
    @gaby: wanneer ga jij testen? wat denk je? denk je dat je zwanger bent?

@ nhene: ik heb 1 keer hele erge steken gehad in onderin mijn buik.. dat was na de nadat ik een posi ovutest gehad heb.. dus ben er bijna zeker van dat dat mijn ei geweest is :D

3. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    goeie morgen all

@ debby ik ga niet langer als 5 a 10 min in het turksetoombad. Ik heb het opgezocht er staat dat als je het gewend bent dat je met mate het mag blijven doen net als zonnebank maar een embryo tot 12 weken kan niet tegen de warmte wet niet precies wat er dan gebeurd maar ik zou geen uur in zo'n ding blijven zitten omdathet misschien al raak is en je vruchtje nu aan te groeien is misschien
    Maar sommige vrouwen gaan gewoon dus je moet zelf die keuze maken
    Fijn om te horen dat je nog steeds wat voelt hoop dat het raak is meid. Werkse

Verder ben ik het ff kwijt sorry ben ook net wakker. Ga ook zo werken kom vanmiddag weer kijken

4. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

goedemorgen

ja ben er ook vroeg bij voor iemand die vrij is... en neeeeee ik kom niet poetsen.. want als ik zo om me heen kijk.. moet ik hier ook aan de slag .. haha..
    vanavond om 7 uur op mijn werk zijn voor t sinterklaas spel.. haha lijkt me wel gezellig..

suus: ik weet niet of ik ga testen, of dat ik gwoon nog even wacht.. zoals ik er nu voor sta wacht ik nog maar even.. maar kan goed zijn dat ik toch ineens ga testen.. haha maar dat laat ik dan eerst hier wel even weten okeej..

iedereeen werkse vandaag!

5. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Goeiemorgen allemaal :)

Ik heb gisteravond een beebiesite gemaakt :D
    Hb het nooit aangedurfd om t zo vroeg al te doen, maar nu dus wel. Mijn gevoel is dus gewoon echt supergoed deze keer :D

Vannacht kotsmisselijk geweest, dus ik denk dat de hormonen steeds beter hun werk aan t doen zijn :p

@Debby en Gaby: ik duim voor jullie! Ik hoop dat jullie snel een positieve test hebben :D

@Suus: Ik kan helaas ook niks van die uitslag maken... Kan je niet gewoon een afspraak bij de huisarts maken en daar dan om uitleg vragen?

@Meisje: Weet je al wat meer? Alweer een test gedaan? :D

@Degenen die moeten werken: Werkse! :)

6. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

kristel: heb gauw al even gespiekt.. is kei leuk..

7. knarboor

knarboor Fanatiek lid

21 apr 2008
    1.201
    0
    0
    leuke site kristel!

zo weer een echo gehad ,maar wat een vreselijke gyn ze had me een partij ego pfff gelukkig ist de mijne niet!
    eitje was gegroeid maar niet zo rond maar hij moet kunnen springen zei ze van het weekend e dan maandag weer een echo en een samenlevingstest

dus aan de klus hihihi

8. Meisje87

Meisje87 Bekend lid

27 jun 2008
    960
    0
    0
    haha ik zeg net ga in houten een test halen zo snel ben ik niet in houten hoor. Maar ik wacht nog even met testen ;)

goeiemorgen trouwens
    ik ga zo met de kids op stap :D

9. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Suus: de uitslag is goed.
    Alleen de vorm niet, maar dat wist je al.
    Verder zit het allemaal in je juiste waardes en het volume erboven (wist je ook al)

Ik lust ook geen taart hoor!
    Ben ook geen koek eter.
    Snoep daarentegen gaat erin als gebakken koek :)

Ehhh verders weet ik t allemaal niet meer.
    Ik ga morgen lekker Sint vieren op werk met mn nichtje van anderhalf.
    Ben benieuwd hoe dat gaat :D
    Ze moet als eerste bij de sint komen, want ze is de jongste.
    Ben echt heel benieuwd hoe ze het gaat vinden :D

10. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Leuk dat jullie al gekeken hebben op de site :D

@Knarboor: Veel plezier vanavond, maak er iets speciaals van :D Wie weet is vanavond wel het moment dat jullie kindje verwekt wordt en dan is het wel zo leuk als je er op een fijne manier aan terug kan denken toch? :)

@Meisje: Veel plezier met de kids :)

@Dreamer: Wat leuk met de sint morgen :) Ik ken je nichtje dan niet, maar ik ben ook wel benieuwd hoe ze gaat reageren :D
    Ik weet van mezelf nog wel dat ik heel bang was voor sinterklaas de eerste keer :)
    Daarna niet meer, toen ging ik aan zn baard trekken omdat mn broer zei dat ik dat moest doen. Dat vond sinterklaas dus niet zo leuk :p

11. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    dus veel meer bijzonders staat er niet in :) oke :p
    De uitslag zat bij de verwijsbrief voor de gyn dus ik had er even een kopietje van gemaakt :p

Gelukkig dat ik eindelijk een lotgenoot heb.. Iemand die ook geen taart lust! Kom je niet zo snel tegen.. iedereen is altijd helemaal verbaasd :p

knaboor: klussen dan dit weekend ja :p

@kristel: ik heb ook al naar de site gekeken.. leuke site hoor ;)

12. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Goedemorgen!

Volgens mij is mijn eitje geweest :smile:!

Iedereen die moet werken werkse!

Hoe gaat het met de rest?

13. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Het sneeuwt hier in Emmen trouwens hartstikke hard!
    Ga zo even met de hond wandellen.

Kristel,

Toen ik op jullie babysite keek, zag ik die 3 katten kreeg meteen tranen in mijn ogen want die linker van de foto lijkt sprekend op mijn overleden kant van Februari dit jaar...

14. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Samsam: je ei is gisteren geweest :D
    Helemaal super!
    Was de deal nog doorgegaan? ;)

Enne .. hier waait t echt keihard!
    Een deel van mn schutting is al afgebroken.
    Ik moest naar de stad vandaag, maar ik wil mn hondje niet alleen laten nu.
    Ben veel te bang dat mn ramen springen ( enkel glas)
    Denk dat het toch minimaal windkracht 6-7 is met enorme stoten.
    Niet normaal!

Sam, geniet een beetje extra van de sneeuw voor ons wil je ;)

@Suus: nee verder niks bijzonders te zien erin.
    Dus alles wist je al, ze hebben niks voor je verzwegen ;)

Ik krijg ook altijd reacties van huh geen taart?
    Of erger nog, ik lust geen slagroom :)
    En geen koffie en geen thee :)
    Altijd een succes op verjaardagen :)
    Wat wil je dan?
    Ja ehh doe maar een glas water?
    Spa blauw of spa rood?
    Nee gewoon kraanwater?
    Ja maar dat staat niet in de koelkast!
    Nee, dat zit in je kraan, ik wil geen water uit de koelkast.
    Gelukkig kijkt niemand er meer vreemd van op als ze me kennen :)

@Kristel: ze vind kindjes altijd wel leuk.
    Maar mannen vind ze helemaal niks!
    En mams is er niet, dus ik moet echt met haar naar voren :p
    Zie t al weer helemaal gebeuren dat ik daar natuurlijk dat kado moet gaan uitpakken met een doodsbang kind op mn schoot ;)
    Helemaal omdat ze als eerste moet en dus geen andere kids na kan doen.
    Dus ben benieuwd :)

15. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Dreamer,

Ja heb hem overgehaald, maar we slaan vandaag over, heeft hij wel verdiend na 4 dagen ;).
    En ook ik vind taart niet lekker, alleen maar af en toe een puntje vlaai.
    Koffie lust ik ook niet...en drink ook haast nooit prik, meestal drink ik water of een fruitsapje.
    Maar wat ik het viest vind zijn die nootjes op een taart
    aan de rand BAH!
    Hoop dat alles daar goed blijft gaan!

Ik hoorde trouwens van mijn zus gister, dat Zoetermeer zonder stroom zat en de stad de winkels eerder moest sluiten...

Maar ik ga nu echt wat mijn zusje en zwager zijn een lang weekend weg naar Zoetermeer dus moet op hun katten passen, dus ga ze even eten geven.

16. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Ow ja, prik lust ik idd ook niet!
    Haha wat een mutsen zijn we he :)
    En die nootjes zijn idd bah!
    Helemaal als het van die amandelschaafdinge zijn, jakkieeeeeee!
    Vlaai wil ik nog wel is proberen, maar eet meestal alleen de vruchten op :)

Kunnen de katjes niet bij jullie thuis zijn dan?
    Leuk man, ik zou ook graag mn kat hier hebben, maar dat gaat niet.
    En klopt ja ;)
    Verkeerslichten ook plat.
    Totall chaos!

Geef m maar zn verdiende rust dan ;)
    En in je de andere helft gewoon later :)

17. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Katten kunnen niet hier aangezien ik zelf nog een kat heb en ze vechten dan de hele tijd, en de hond ranselt ze helemaal af ;)..

Ik kom buiten en het sneeuwde niet meer, dus Noushka heeft door het sneeuw gerent op de grasvelden, en was helemaal door het dollen heen.:)

18. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Grappig is dat he :D
    Wij zijn vorig jaar het ijs op geweest met de hond.
    Die snapte der helemaal niks van :)
    Als het sneeuwt gaat ie sneeuwvlokken happen :)
    Echt, die spoort niet haha.

Ben benieuwd of t nog meer gaat sneeuwen dan!

19. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Wij zijn vorig jaar ook op het ijs geweest voor het eerst met Noushka, en toen zat ze de hele tijd aan het ijs te likken en naar beneden te kijken...
    Ook hapt die van ons naar sneeuw, als ze al sneeuw ziet vanuit huis naar buiten, begint ze al rondjes te rennen.

20. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen

Deel Deze Pagina