Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Debby,

Dus dat word een dagje Scheveningen zo als ik lees :smile:.
    Crazy piano's is echt super gezellig!

2. Meisje87

Meisje87 Bekend lid

27 jun 2008
    960
    0
    0
    debby ik haal jou en nhene altijd door elkaar, lastig die ava's.

Zo ik was zoooo moe had niet eens wat gedan, de hele tijd de jongste op mn arm gehad. Buurmeisje klautert net zo hoog de hindernisbaan in met dr zoontje, zo leuk :)

Ben alleen testen vergeten te halen. Ach ik houd t wel vol tot dinsdag

3. Meisje87

Meisje87 Bekend lid

27 jun 2008
    960
    0
    0
    heb lekkere kipspareribs gehaald voor morgen, dan is mn vriend weg. Vanavond broccoli-gehakt pannetje, ga zo maar ff koken. tot vanavond! (heerlijk weer alleen thuis,, is ie ook weg.. gelukkig slaapt ie elke avond naast me :))

4. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

ik had vanmiddag al stiekem even getest..

maar was negatief...

5. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    @gaby jammer maar is vast te vroeg geweest.

@nhene heel veel plezier, als het raak is is het nog niet echt veel in je buik en eigenlijk beschermt je buik je kindje oo wel, ben net ook ff 10 minuten in de sauna geweest maar deed gewoon pijn aan mijn huid, ik ga liever het turks stoombad in, goede reis rot van de treinen :( maarja kunnen ze niks aan doen.

@meisje mm lekker sparibs.. hoe kan je de testen nou vergeten ? hihi

@all ik heb net lekker nog ff gezwommen buurvrouw was er ook met haar 2 kinderen me buurjongetje is 1,5 zo'n scheetje lekker ff met hem gezwommen krijg meteen weer kriebels in me buik als ik dnek aan dat ik strak met me eigne kindje lekker ga zwemmen zucht!

6. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

ja misschien wel.. maar was een test van midstream waar je 4 dagen voor je nod kan testen.. dus die is zeer gevoelig..

ik moet over 25 minuten naar mijn werk..

7. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Hey meiden :)

Wat een lieve hondjes heb ik allemaal voorbij zien komen! :D
    Nja, ik denk dat de meesten de mijne nu wel kennen, dus ik ga geen foto meer plaatsen ;)

@Eva: jezus meid, je bent getrouwd vandaag!
    WHOOOEEEHOOOOEEEE :whistle: :whistle:
    SUPERGEFELICITEERD
    Ondanks het K-U-Tweer zal je toch echt wel de mooiste dag van je leven hebben en zal je nu dik aan het feesten zijn :D
    Ik kan niet wachten tot je laat horen hoe de dag is geweest :D
    Enne, Klusze vanavond he :)

@Gaby: jammer dat de test negatief is meid... Maarrehm, die testen waar je zogenaamd 4 dagen voor NOD mee kan testen zijn niet zo gevoelig als ze zeggen hoor ;)
    Ik had met zulke testen negatieve resultaten toen ik de eerste keer zwanger was terwijl de digitale CB wel al positief was.
    Die andere testen werden later pas positief.
    Er is echt nog hoop hoor meis!

@Rose: Leuk idee is dat he, dat je met je eigen kleine mag gaan zwemmen ooit :D Ik kan ook niet wachten tot ik dat mag gaan doen :)
    Ik wil als ik echt goed zwanger ben op zwangerschapszwemmen gaan en dan als de kleine geboren is op babyzwemmen. Lijkt me zo geweldig :D

@All: Ben alweer de helft vergeten zoals jullie zien :( SORRY!
    Ben ook net weer wakker.. Ben gewoon echt moe elke dag, maar toch ben ik 's ochtends om half 8 al wakker :( En dat terwijl ik niet hoef te werken oid..
    Zwanger zijn is RAAAAARRR

8. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Balen Gaby! nou hopen dat je toch nog posi test... dat je gewoon laat hcg aan maakt of dat je netjes op tijd ongi wordt. Niet zo leuk... eigenlijk helemaal niet, maar dan toch beter op tijd dan hartstikke laat. ;)

Liefs

9. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Lekker geslapen Kristel?

ik ben na een dag werken ook erg moe... maar nu moet ik nog aan de schoonmaak! :( De ouders van m'n vriend komen straks met een oud-tante.

*Debby geeft zichzelf een schop onder haar kont, hup aan de schoonmaak*

10. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Meiden,

:cry: Voel me klote!

Ben ziek aan het worden, en voelde het gister al aankomen had al spuugnijgingen en nu krijg ik niks meer door mijn keel heen van de keelpijn!
    Heb wat diarree... nu kan ik niet uitgaan van mijn temp aankomende dagen :(...

11. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Eva inderdaad GEFELICITEERD meid! Ik hoop dat je een geweldige dag hebt gehad!

Dikke felicitatie knuffel Debby

12. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Debby: Ik heb zeker lekker geslapen :) alleen jammer dat mn man me na een uurtje alweer uit bed gehaald heeft, wilde zo graag doorslapen!
    Maarja, als ik dat doe dan kom ik 's avonds niet meer in slaap... Dus is maar goed dat ik er nu uit ben :)

*Geeft Debby ook nog even een schop onder haar kont* :)

Het hoeft niet allemaal smetteloos te zijn in huis he ;) Dus doe een beetje rustig aan. Als je moe bent, gewoon stoppen dan hoor. Enne, je vriend mag ook meehelpen he! ;)

13. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Eva,

Gefeliciteerd meis!

14. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Sammie: *knuffel* Balen dat je je zo slecht voelt meis... :(
    Ziek worden komt nooit uit, maar nu komt het wel helemaal op een slecht moment zeg. Heb je echt al verhoging nu dan?
    Zoja, probeer het anders een beetje te laten zakken met paracetamol, en de komende dagen eventueel ook.
    Zo kan je misschien toch nog zien of je ei idd geweest is.
    En laat je maar lekker verwennen door Edwin!
    Beterschap :)

15. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    EVAAAAAAAAAAAAA

GEFELICITEERD MEID....

:confused: ik ben echt geschokt dat er mensen geen taart en cake lusten :) juist de nootjes aan de rand van de taart.mmmmmmm het water loopt me nu al in de mond...

@gaby: gewoon over en paar dagen nog een keer testen..wie weet...

@alle meiden met een hond: wat een scheetje allemaal....

@euh....pff wat hebben jullie veel gekletst zeg hoe moet ik dat allemaal onthouden.

oh ja kristel: ik ga zo ff op je site kijken....

@rose: leuk stel zijn jullie en nee ik herken je niet hoor ;) don't worry...

@meisje: GA ALS DE SODEMIETER TESTEN HALEN...hoe kun je die nou vergeten? onvoorstelbaar...

verder weet ik het niet meer hoor...

oh en bedankt voor degene die mij een zak snoep aanbood...*bos likt nog even haar vingers af, zit namelijk nog wat slagroom en snoep aan :) *
    het heeft alleen nog niet geholpen om van deze verslaving af te komen tot nu toe...

@dreamer: hoe is het met jou....

@agneta: zit je al weer achter je eigen laptop....en kun je nu wel inloggen :)

@sammie: kruip lekker onder de wol en hoop dat je je snel beter voelt.

16. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Helaas is mijn mannetje aan hetw erk al vanaf 7.00 vanmorgen dus... ik geloof dat ik nu echt aan de slag moet!
    Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa heb geen zin! :( :( :( hahaha :)

17. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Bos: niet te veel snoepen he ;) Hoe gaat het met je?

@Debby: pfft ,werkt je vriend zo lang dan? :confused:
    Nja, doe iig rustig aan met opruimen. Succes ermee :)

18. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    niet te hard werken hoor....gewoon het licht niet te fel aan en dan valt het niet zo op als het wat vies is... ;)

19. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    nee zeker niet te veel snoepen....ben met stoppen met roken ook al 5 kilo aangekomen (nou heb ik nog niks te klagen hoor als zeg ik het zelf)

ja het gaat wel goed.....kan wel blijven treuren maar heeft geen zin he....
    moet zeggen dat ik het elke keer wel weer spannend vind of mijn ovutest positief is.....
    ga zo weer testen.... :p

leuke site trouwens.....ben niet jaloers :^o ben niet jaloers :^o

nee hoor meid....het is je gegunt.....

20. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    @bos ik had laatst ook een zak red band op in 1 uur 2 uur later aan de race stond er lactic op had ik beter dus niet kunnen doen 3 dagen last van gehad whaha oeps foutje.
    heb je trouwens nu positieve ovutesten?

@gaby blijven hopen meid kan nog alle kanten op.

@eva GEFELICITEERD van je paraplu zal wel niks over zijn :( rot wind maar jullie hebben vast een onvergetelijke dag ondanks dat rot weer! en de zon heef took nog af en toe geschenen dus hoop dat jullie mooie foto's hebben kunnen maken willen hem wel zien he ;)

@sammie niet ziek worden heeel veel vitamines slikken en thee met verse citroen helpt bij mij altijd goed!

@all dnek toch maar dat ik de foto's er af ga halen vanavond of morgen vind het toch een te groot risico voor als iemand mij toevallig ziet ofzow kan je wel zeggen gebeurd niet maar hoe toevallig is het dat ryanne 2 straaten achter mij woont ook bizar..
    wil het graag nog voor ons zelf houden, duss voor de mensen die nieuwschierig waren check it out, ik heb dat namelijk wel bij jullie (gezichten willen zien bij namen haha) :D heb nu ryanne gezien, kristel, sammie, bos geloof ik ook op haar hyves en gaby en rachel en suus ook op een foto (via hyves van sammie) dus ken sommige van gezichten nu.

Deel Deze Pagina