Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Snap heel goed dat je jaloers bent hoor.. Ben ik ook elke keer geweest ;)
    En om eerlijk te zijn nog steeds als ik dames zie met een mooie zwangere buik..
    Ik weet dat ik het ook ga krijgen, maar de zekerheid dat ik het over een paar maandjes al heb, die heb ik niet.. Mijn gevoel is heel goed deze keer, maar toch ben ik elke dag bang dat t fout gaat :(

Hopelijk is je test snel positief ! Wel alvast beginnen met klussen he ;) Je weet maar nooit!

Ik zie trouwens dat je nog steeds onder je avatar hebt staan 'is het dan echt zo...'. Dat had je toch geplaatst toen je die positieve cb had?
    Misschien heb je t zelf niet in de gaten of ben je vergeten dat het er staat, dus daarom zeg ik het eventjes, voor het geval dat :)

2. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Afwas gedaan (inderdaad ik heb nog geen vaatwasser :() Was in de wasmachine... Nu ff stofzuigen!

Natuurlijk doe ik rustig aan! Ikkeh altijd! :p

Mijn mannetje is net z'n eigen bedrijfje begonnen,
    hij had vandaag 2 vloertjes om te olien en 1 kamertje met laminaat. Dit op 3 adressen. :) Hij vindt t leuk dus laat ik hem maar... en de centjes komen na lange tijd weer binnen vanaf zijn kant. dat is stiekem ook wel fijn.

Liefs

3. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    hey slaap kop :p voel je je weer beter?

4. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @kristel: thanks had ik inderdaad niet door..

@rose: de testen zijn tot nu toe nog negatief (zie een heel licht streepje)
    ga zo weer een test uit de verpakking scheuren :) ben benieuwd...

5. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Debby: Het schiet dus al op met schoonmaken :) Doe je goed hoor!

@Rose: Dat slaapkop is naar mij gericht? :p

6. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    @kristel hoe raad je het :p hoe voel je je meid? vel misselijk vandaag geweest of begin je er al aan te wennen haha..
    hopen dat je en voorbeeld oor eva bent en dat ze ook zwanger word op haar huwelijksreis, dan trouw ik ook morgen haha

@bos ja het is nog een paar dagen voor je ei he.
    is dit je eerste ronde ovutesten? is dit je langste cyclus waar je vanuit gaat?

7. Meisje87

Meisje87 Bekend lid

27 jun 2008
    960
    0
    0
    Ik heb ook een verstoord nachtritme hoor, wordt om 4 uur al wakker. Overdag heel moe, nu ook hele branderige ogen, terwijl ik niet eens heb gezwommen.

Hoe ik die teste vergeten kon zijn, ben niet langs een drogist geweest. En mijn nod is dinsdag pas dus dacht, wacht t nog eventjes af

8. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    Hier is nog een foto van mijn hondjes :D ik wist ook niet hoe dat moest maar heb weer wat geleerd nu.. kan je ook foto's in je album zetten op die manier.. lukt me namelijk ook niet :(

Heb lekker hard gewerkt trouwens..

@gaby: klote zeg negatief :( :'(

@bos: ik doe ook testen :) echt spannend.. is leuk elke keer als die dan iets donkerder word :p die van mij begint ook al een mooi 2de streepje te krijgen..

@kristel gelukkig dat je dat kan overdag slapen.. ik kan dat echt niet.. alleen als ik sochtends terug ga misschien.. maar smiddags echt niet..

@eva: gefeliciteerd! ik wil ook!.. haha.. ben heel benieuwd naar je jurk :D

@debby: al bijna klaar met opruimen
    ik denk dat ik maar eens ga stofzuigen en dweilen hier ;)

@sammie: He.. shit.. niet ziek worden :( had ik vorig weekend.. was mijn temp best hoor.. gelukkig niet zo lang ziek geweest.. :D hoop dat dat bij jou ook niet is :)

Vriendlief is voetballen.. dus ik zit de hele avond alleen.. hoop dus wel dat er iemand is? wie zijn er online?

9. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @rose: nee ik ben uit gegaan van een cyclus van 35 dagen....vorige keer was 34, daarvoor 38 dus dacht laat ik een beetje ertussen in gaan zitten.....moet wat he...

10. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Suus,

Wat een leuk stel samen hihihi! :)

11. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    past goed bij elkaar he ;) die kleine lieve is van mij en die grote lelijke van mijn ventje :p

12. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    @bos ja idd ben je niet bang dat tie dan misschien al geweest is?

@suus goeienavond ik ben online maar ga zo weer. vriendlief komt zo thuis en dan gaan we het gezellig maken :D ook hele leuke hondjes heb jij wat een lieverd die grote :D hoe die uit zijn oogjes kijkt haha kijkt tie je altijd zo aan, kan je toch niks weigeren?

@meisje branderige ogen of droge ogen is ook en vroege kwaal he? heb ik temisnte ooit ergens gelezen. nog ff geduld en misschien is eht dan weer feest hier. we hebben wel veel te vieren hier bruiloften verjaardagen zwangeren.. feestdagen moeten nog beginnen dus laten wij het maar alvast knallen hier

13. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Rose: ik was vannacht heel erg misselijk, ik werd er gewoon wakker van. Maar vandaag gaat t op zich wel, het is vooral als ik wat gegeten heb, dan krijg ik brandend maagzuur :(
    Ben wel een beetje angstig nu sinds een uurtje.. Ik voel me baarmoeder meer dan de afgelopen dagen zeg maar. Volgens mij is het een goed teken, dat het betekent dat je baarmoeder groeit enzo.. Maar het maakt me bang door de vorige mk's :(

En idd, als Eva nu ook zwanger wordt, allemaal jullie vriendjes overtuigen dat jullie zsm moeten trouwen ;)

14. Meisje87

Meisje87 Bekend lid

27 jun 2008
    960
    0
    0
    kristel heb jij ook die aparte steken? Soms als ik heb gezeten en ik sta, voel ik net alsof ik een spiertje heb verrekt maar dan vlakbij mn liezen. En een constant trekkerig gevoel.
    Maar t zit nu wel goed hoor ;) Is je b12 waarde weer helemaal goed?

15. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @rose: ja zou kunnen...als mijn cyclus weer 28 dagen is. dan zou hij al geweest kunnen zijn als ik een vroeg ei gehad heb want ik ben begonnen op dag 13.... ik wilde eerder beginnen maar ja ik dacht zwanger te zijn he....ik ga nu ff nog een test doen...

16. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Meisje: ja dat heb ik idd ook :) Soms voelt het net alsof iemand aan mn spieren aan het trekken is en ze dus lekker aan het uitrekken is oid.
    Het wordt wel spannend zo bij jou he :D

De dokter vindt het niet nodig om mn B12waarde te meten. Hij zegt dat als ik me aanzienlijk beter voel (wat ik dus ook doe) dat de waarde dan niet zo heel veel meer zegt :)

17. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    2kristel snap je bezorgdheid echt wel, maar je hoort dat veel vrouwen dat hebben het gevoel van ms dus geloof dat het normaal is maar je hersens temisnte de mijne kenne dat gevoel alleen maar als ik ongi ben dus is logisch dat je lichaam je dan in de war maakt en dat je je zorgen maakt terwijl ongi pijn is als je baarmoederwand loslaat breekt toch en groeien is ook een soortgelijk gescheur dnek i ktoch dus daarom lijkt dat op elkaar probeer te ontspannen met en lekker bad ofzow misschein helpt dat en ontspant je buik van binnen en buiten..

18. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    die bolle kijkt altijd zo ja.. bijna altijd .. erg he.. maar ze luister heel slecht.. is super eigenwijs.. laat veel scheten en snurkt.. maar verder is ze wel heel lief hoor :p

19. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    hoe zet ik foto's in mijn album :p

20. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    ze zeggen wel eens dat de hond op zijn baasje gaat lijken....of was het andersom ;)

meiden vraagje: mijn ovutest geeft een lichte tweede streep...negatief dus....
    maar geeft hij altijd een tweede streep...of alleen voor je ei....of ook na je ei.....

ervaring gevraagd aub...

Deel Deze Pagina