@Suus: Dan heb ik bij deze een naam voor je hond Ruftie! @Rose: Ik doe heel erg mn best om rustig te doen en over t algemeen lukt t wel.. Ik zou willen dat ik die negatieve gedachten die zo af en toe opkomen uit kon zetten @All: Wie woont er vlakbij Arnhem en heeft een bad? Ik moet van Rose in bad, maar we hebben er zelf geen een.. WIl het wel heel graag, maar het spaargeld is op door de bruiloft dus we moeten even wachten (en sparen natuurlijk) voordat we de badkamer kunnen verbouwen.. Ik ga trouwens even chinees opwarmen van gister en daarna in mn eentje op de bank eten en tussendoor Grey's Anatomy kijken. Had t nooit eerder gezien, maar ik kan via UPC on demand alle afleveringen gratis kijken wanneer ik wil
door in je album op uploaden te klikken....en dan van je computer plukken (je moet je foto niet te groot hebben want dan past het niet)
sory bos geen ervaring @suus heb het vandaag ook aps voor eht eerst gedaan als je naar je eigen album gaat staat links uploaden en dan bladeren en dan ga je in je computer een fotot akken en zek je ok ofzow en dan als het goed is staat tie erin
ja maar hoe maak ik die foto's dan kleiner dit is een leuk liedje http://nl.youtube.com/watch?v=O6gskxERyGU Beoordeel zelf maar of hij op mijn ventje lijkt.. dit is mijn ventje
@ bos: bij mij is het altijd zo.. eerst heeeel licht .. elke dag iets donkerder en dan als mijn ei komt 2 dagen heel erg donker
@kristel nou dan kom i kbij jouw greys enethomy kijken mag jij hier in bad haha moet je wel naar maastricht komen ik wil ook upc !
oke...hij lijkt wel iets donkerder dan gister (lijkt wel of er aan het tweede streepje een donkerdere rand aan de linkse kant zit) wie weet....ik wacht het af...
lekker klussen bos dan weet je zeker dat hem neit mis loopt het is einderlijk weekend dus allleee tijd