oke.... ik wilde morgenochtend de tas met cadeaus in de kamer zetten maar dan moet ik eerst een gedicht hebben....(kan niet wachten om te geven...hihi hoezo ongeduldig)
Hahaha leuke foto! Zit trouwens Gtst te kijken daar raken ze ook achter elkaar zwanger, en wij doen er zo'n tijd over!
ja.. gewoon die ronja zwanger van bing zat ook te kijken ondertussen.. maar echt stom he.. niet realistisch
Hey meiden, Jullie kleppen wat af zeg! Pfff in die korte tijd 4 pagina's verder! Nou ik ben helemaal klaar met schoonmaken. Nu ben ik op de bank geploft met de wasmand... beetje tv kijken, was opvouwen en ondertussen ook nog met jullie kleppen. whahahaha dat kan alleen een vrouw hea? Liefs
Ik snap er niets van! Daan is er ook nog niet... Misschien heeft Daan ze afgebeld en vergeten het aan mij door te geven. Ik had niet in de gaten dat t al zo laat was....
Whahahaha Nou inderdaad! Ach... de rest van t weekend druk druk druk, dus het is eigenlijk wel lekker dat alles nu al aan kant is! Liefs
hihihi Suus toch! foei! morgen heb je waarschijnlijk meer tijd. Vrijdagavond is ook niet echt een avond om druk in het huishouden te zijn. hihihi om het weekend in te luiden weet ik wl iets anders hoor!
haha.. daarom.. en ben best moe.. maar dan moet ik morgen niet ineens het idee krijgen om iets leuks te gaan doen.. dan blijft het weer liggen
Kletskousen Ik heb een vreetkick! Net een heel groot bord met chinees gegeten en nu heb ik zin in stroopwafels en chocoladepepernoten Ik denk dat ik nu dus wel weet waarom sommige vrouwen 25 kilo aankomen tijdens de zwangerschap