hahaha.. je eet voor 2 he ik moet zo nog eten.. als vriendlief thuis is.. heb net alleen even snel een kopje soep op.. ga zo nog even lekker frietjes bakken ik ga het proberen .. om eerst te zuigen en dweilen
Ohh, frietjes lust ik ook nog wel Pff echt erg, de hele dag word ik misselijk als ik wat gegeten heb en nu wil me met alles volproppen wat los en vast zit Nja, ik ga maar gauw weer weg hier, voordat jullie me nog op meer ideeën brengen wat eten betreft Als ik niet meer terug kom: Fijne avond alvast allemaal en slaap lekker
zeg eens eerlijk wat vinden jullie ervan...kan dit er mee door? Lieve Marco Na lang zoeken heeft de sint je huis gevonden. Hij is wat vroeg dit jaar want hij zit vol voor de rest van de avonden. Zelfs wij pieten hebben hard mee moeten zoeken. Want je nieuwe adres stond in geen van sint zijn boeken. De sint heeft gehoord dat je ook dit jaar lief was, aardig en behulpzaam Mensen liet lachen, tranen hebt gedroogd en je was erg zorgzaam Je hart zit op de juiste plaats en daarom verdien je een presentje Gelukkig vond de sint nog een spaarpot met daarin nog een centje. Wie ook lief was dit jaar was je meisje Dus nam de sint ook voor haar wat mee tijdens zijn reisje In deze tas zitten de cadeaus voor dit jaar. We hadden van jou geen lijstje, dus wat bedenken was best zwaar. De sint heeft alle winkels afgezocht En uiteindelijk nog aardig wat uitgezocht. Ga maar snel kijken wat de sint allemaal voor jullie heeft gekocht en hoopt volgend jaar een kleine schoen te zien staan in zijn nacht tocht. Volgend jaar komt de sint weer kijken Of hij hier dan wat speelgoed uit kan rijken. Wees lief in het nieuwe jaar voor elkander, Voor de mensen die om je geven en voor ieder ander. Groet van piet.
Bos, Leuk gedichtje! Heb paar uur geleden paracetamol op en gaat stuk beter. Nu maar hopen dat het niet door zet! Ik ga zo naar bed, spreek jullie morgen! Welterusten allemaal! xxx
thanks meiden..... hoop dat hij het ook leuk vind.... wat ik gekocht heb....staatslot, chocolade, krasloten, axe pakketje, pepernoten, euh....verder weet ik het niet meer zo goed ben al een tijdje aan het verzamelen dus is voor mij ook weer een verrassing wat ik gekocht heb hihi...vanalles en nog wat in ieder geval tas zit aardig vol.....(ook wat voormezelf natuurlijk)
Leuk Bos... ik stop nu bijna om de dag wat in Daan zijn schoen.whahaha Hij weet dan steeds niet hoe hij moet reageren. hihihihi
@debby : dat is ook een leuk idee inderdaad. @suus: volgens mij moet jij een bril voor de sint vragen.... 8)
zo de kamer, keuken, hal en wc zijn gezogen.. ga ik gelijk maar even dweilen beneden!.. ben nu toch bezig..