Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wat ben jij trouwens vroeg op!

2. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Goeiemorgen!

Ik ben er nog even snel voordat we weg gaan!
    Me ogen zitten nog half dicht en het liefst zou ik nog een paar uur op bed blijven liggen *gaap* We waren pas om 2 uur vannacht klaar met alles....

Hopelijk kan ik zo in de trein naar schiphol een beetje slapen nog en anders in het vliegtuig straks!
    We zullen pas rond 21.00 uur of nog later aankomen bij het hotel, dus het wordt een lange dag vandaag.

Als er dames zijn die gaan testen vandaag:
    Laat die overuren voor dat duimendraaien van mij niet voor niks zijn ;)

Wij hebben als het goed is internet op onze kamer en anders wel ergens anders in het hotel, dus ik ben er snel weer :-D

Doe rustig aan allemaal en positief blijven, over 10 jaar lachen we allemaal om hoe 'wanhopig' we ons nu gedragen over zwanger worden/blijven! ;)

Dikke knuffel voor iedereen die er behoefte aan heeft :)

P.s.
    Sterretje: Kom je snel hier heen? Mijn koffer staat klaar voor je ;)

3. Niet meer actief

Hey meiden,

Ik heb al een tijdje niet mee gelezen hier.

Zijn er nog meiden zwanger geworden? Ben erg benieuwd.

X Mara

4. Eva R

Eva R Niet meer actief

@kristel: geniet van je vakantie

@dreamer: altijd lastig dat soort nieuws. maar jullie dag komt ook nog wel :)

ik vind vliegen trouwens best prima. maar ga over 2 weken ruim 13 uur in een vliegtuig zitten, dat is wel heel lang.. ben erg benieuwd want lijkt me enorm vermoeiend.

5. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Goedemorgen!

Nog steeds niet ongi, en geen buikpijn te bekennen hier.
    Temp was vanochtend 37,4 dus blijft wat hoger dan normaal.

@ Lisa,
    Voor mij ook de eerste ronde

@ Ryanne,
    Wanneer ga je weer testen?

6. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Pff ik voel me vandaag echt niet prettig!
    Had vanacht een hele vreemde droom en voel me der nog steeds vreemd door.
    Had gedroomd dat mn moeder zwanger was :confused:
    En daar was ik vreselijk door van slag, want ons wilde het maar niet lukken.
    Hoe bedoel je ik ben er veel mee bezig ...

@Kristel: goede reis en fijne vakantie :D
    Ook al lees je dit pas wanneer je daar bent ;)

Wat een vliegerds hebben we hier allemaal :p
    Ben ik zeker de enige vliegtuigschijterd? :p

7. Eva R

Eva R Niet meer actief

vreemde droom dreamer.. lijkt me erg vreemd als zoiets in het echt zou gebeuren :eek:

8. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Ja mn schoonzusje (vriendin van mn broertje) heeft dat dus wel gehad.
    Zij is 19 en der moeder is vorige week bevallen..
    Denk dat mn droom daar wel enigszins mee te maken heeft ;)
    Maar mijn moeder zal niet meer zwanger raken hoor, als dat wel zou gebeuren heeft ze mn vader heel wat uit te leggen :)

Nog maar 2 weekjes he meis :D
    Gesprek met de babs al gehad?

9. Eva R

Eva R Niet meer actief

ik had een schoolvriendinnetje.. haar broer was 16 jaar ouder en haar zus 22 :eek:

ja nog 2 weken.. nog geen gesprek met de babs gehad, ga ik morgen over bellen (was dus nog een gedoe, want ik bellen naar haarlem om te vragen wie het is, blijkt dat mijn vriend volgens hun systeem met een mevr. Nahal o.i.d. gaat trouwen.. 2 dossiers door elkaar gehaald dus :eek: :( .. ik moest er wel gigantisch om lachen, zei al, hij heeft vanavond wat uit te leggen :) ... maar het is als het goed is geregeld (ga ik morgen dus ook even over bellen) en dan kunnen we trouwen :D

10. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    @kris, fijne vakantie meis!

@ryanne, ja ik moest werken en was al om hjalf 6 wakker, gister ook al zo vroeg dus dacht ik ga er vast uit nog ff op het forum bij lezen1
    Morgen weer testen, spannend!

@dreamer, niet meer zo raar dromen hoor, dat is echt een nachtmerrie, daar meot je toch niet aan denken!

@alexia, ben je deze maand nu echt gestopt met de pil of na je bruiloft echt pas? Bijna al he, spannend hoor!

@mara, ook geoededag, tijd niet gezien nee, alles geod met je?

11. Eva R

Eva R Niet meer actief

ik ben al gestopt sterretje. 10 juni was m'n eerste ongi dag dus zit nu in de eerste ronde.. en dan zien we wel hoe het gaat lopen.

we zouden pas 22 juni stoppen maar vriendlief kon niet wachten en heeft me uiteindelijk over kunnen halen :) ....

kreeg vandaag weer een smsje van hem dat hij het pasgeboren zoontje van een collega heeft gezien.. was weer verliefd.. dus pfffff :)

12. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Oh geweldig voor jullie, dus kunnen jullie nu ook voor het echie!
    Wie weet mogen jullie wel met zijn drieen trouwen dan straks!

Dat lijkt mij geweldig, een klein frummeltje in mijn buik als we in augustus gaan trouwen!

Nou je vriend kan dus niet wachten, super zeg!

13. Eva R

Eva R Niet meer actief

dat zou best lollig zijn maar ik ga er maar niet vanuit... zou op zich wel handig zijn voor de honeymoon, nu moet ik op het einde ongi worden :D dan weten we het meteen....

zal voor jullie idd ook wel heel mooi zijn ..

en ja, vriendlief kan niet wachten.. best wel leuk hoor, maar ook wel vermoeiend af en toe.

14. lisa84

lisa84 Actief lid

20 dec 2005
    319
    0
    0
    moeder, vrouw, werknemer
    Almere
    ja echt verveled voor je! die mk.. hoever was je? ik had zelf 1 op 9 weken en 1 op 5 weken..

ja ik heb mijn vruchtbareperiode gemerkt, ik had zin :( hihi en mijn afscheiding was als hoe noem je dat? rauwe ei :( ?
    we hebben in 5 dagen om de dag geklutst.. dus het moet goed gegaan zijn toch?

Thanks voor je bemoediging..

15. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Hallo allemaal!

Hoe si tie hier?

@lisa, fijn dat je je ei hebt gevoeld, dan heb ej goed geklust en vast alle kansen gepakt!

@dreamer hoe was je ovu test vandaag?

@lynn, hoe is het vandaag bij jou, nog steeds geen ongi? Wil je eigenlijik nog gaan testen zelf voor maandag, of wacht je het echt helemaal af tot wat er maandag gezegd gaat worden?

Hier is net iemand wezen kijken bij onze kittens... Nu is eht dus definitief de eerste is uitgezocht...
    Toch wel heel erg jammer hoor, je hecht je zo snel aan die wezentjes
    Gelukkig komt ze hem pas eerste week aug ophalen, dus kan nog een paar weken genieten!

16. Wat voor kittens zijn het? :)

17. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    we hebben 2 zwart met grijs gestreepte, eentje houden we gelukkig zelf :D
    De andere 2 zijn lapjes katten net als de moeder poes. grijs/zwart met oranje en wit..
    Ze zijn zo schattig!
    We hadden ook een hele zwarte met alleen een rood kuifje, die was ook zo lief, alleen is tie helaas na een week dood gegaan, zo zielig joh!

18. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Oh oh...
    Geloof dat ik ongi ga worden...
    Heb zo'n buikpijn, echt een ongi pijn...
    He had er toch eigenlijk niet op gehoopt, aan de andere kant natuurlijk wel weer fijn ook, alles werkt dan gewoon weer...
    Toch wel even teleurstellend...
    Maar nog geen bloed op dit moment, maar lijkt er wel echt aan te komen :(

19. romytamara

romytamara Fanatiek lid

23 mrt 2008
    1.360
    0
    0
    Purmerend
    Halloo! Ik ben er ook weer :)

Nou mn leven is even in een stroomversnelling geraakt.
    Mn werk gaat mn contract NIET verlengen. Ze hebben het erop gegooit dat die sector aan het instorten is en ze me straks niet meer nodig hebben. Maar ik, en jullie, weten wel beter... Ik zat er eerst erg mee, maar denk nu, ach weetje... als het zo moet...
    Maar ik had liever de 'eer' aan mezelf gehouden, en wenste dat ik nooit had gezegt dat ik toch maar wel wilde blijven...

Maargoed, ik had nog steeds een 0 uren contract bij 'mijn' oh zo geliefde gehadicapten kindjes en alsof het zo had moeten zijn heeft een collega zn been gebroken en is er nu dus vollop werk. Ik heb toegezegd, maar we maken afspraken per week. Dit omdat ik ook in 'onderhandeling' ben met een uitzendbureau. Waar ik overigens morgen een afspraak bij heb. Hij was erg enthousiast over mn CV. Altijd leuk om te horen :)

Het voelt wel rot, eerst word je eruit gezet vanwege bezuinigingen van de regering en vervolgens dit weer..
    Maar ach, ik ben er tot nu toe alleen maar 'beter' op geworden, dus laat ik het positieve er maar van in blijven zien.

Verder is er een grapjas geweest die ons babysokjes, een rompertje en een paar babyboeken heeft gestuurd. We zijn er nog steeds niet achter wie het heeft gedaan, maar ik kon het leuke er niet van inzien.
    Ik was net ongesteld, best een paar daagjes gehad dat ik in een behoorlijk dipje zat en óveral waar ik kijk baby's of zwangere zie en dan krijg je dat voor je neus.
    Mn vriend reageerde er echter op: Nou schat dat hebben we alvast, laat ze maar meer opsturen, dat scheelt weer!
    Toen dacht ik, hij heeft nog gelijk ook, laten we dit ook maar zo opvatten haha :)

Hij zei vanmorgen ook: Ik heb zo'n zin om papa te worden! Ik vond het ZO lief dat hij dat zei, werd helemaal emotioneel en blij en en en haha :whistle:

Ook heb ik besloten mn paard te gaan verhuizen! Het kost me zóveel geld op de stal waar ik nu sta. Ik heb een hoop luxe, maar ook een hoop gezeur.
    Ik ga hem verhuizen naar een hobby boertje. Het scheelt me meer dan de HELFT (!) in het geld (wat we straks hard nodig zullen hebben met een aankomend beebje). Hij krijgt een grotere stal (zo groot dat ik er misschien wel een klein shetlandertje bij wil kopen. Hij moet namelijk altijd alleen staan omdat hij in 2006 op het randje van zn leven heeft gestaan, zó ziek was hij. Hij mag nu heel weinig eten, klinkt zielig, maar teveel eten word zn dood. Het is chronisch wat hij heeft dus word nooit meer beter. Hij is echter nu wel weer beter, ik moet alleen super opletten met wat hij binnen krijgt, en dat geld voor die kleine paardjes ook, dus dat zou een super match zijn :D ) Ook kan hij daar heel erg veel buiten staan, ook in de winter! Zou heerlijk zijn voor hem.

Nou en dan mn vinger nog! De medicijnen die ik slikte... Dat zou je gewoon tijdelijk onvruchtbaar kunnen maken! Ik heb er nog wel naar gevraagd! Gezegd dat ik gestopt was met de pil! Ik kreeg als antwoord: nee hoor mevrouw, dat is geen probleem. Nou ik was vandaag in het ziekenhuis omdat het nog steeds niet beter ging en de arts vertelde me dus dit... Vond het niet leuk om te horen.. :( Misschien een weggegooide maand, voor niets... want die stomme medicijnen hebben niet geholpen.
    Ik heb nu een soort verband met gel om de zwelling 'af te voeren', dat zou voldoende moeten zijn...!

Mn ongi word alweer minder, en krijg steeds mee zin in de volgende ronde! Ik heb laten pendelen, en lautje zegt augustus en caruli zegt juli! Dus ik hoop dat één van beide gelijk krijgt!

Nou heel verhaal maar jullie zijn iig weer up to date haha!

Hoe is het hier met iedereen?

20. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Jeetje romy wat een verhaal!
    En wat een gemene baas zeg.
    Als ie je kan gebruiken ben je goed, maar anders mag je wegwezen .. grr!
    En wat gemeen van die medicijnen ook zeg, het zit je niet mee.
    Hoop dat de gel met verband wel gaat helpen dan.

Ik ben volgens mij echt de enige van het vrouwelijke geslacht die niet van paarden houdt :rolleyes:
    Maar geld besparen is altijd fijn!

Ik hoop ook voor je dat de pendels gelijk hebben :D

@Sterretje: is je ongi al doorgebroken?
    Hoop het niet voor je! Zou met je meebalen als het zo is hoor meis.
    Maar het zou idd wel fijn zijn om te weten dat je cyclus terug op gang is (maar je ei zou me een raadsel blijven trouwens! Of je hebt een lange LF of juist een korte ..)

Ahh heb je katjes?
    Ik ben gek op katten!
    Maar kan er geen hebben hier :(
    Mn eigen kat (poes van 9 jaar) woont bij mn ouders.
    Zou zo dolgraag 1 of 2 (of nog veel meer :p ) katten hebben, maar het kan niet.
    Ooit ;)

Mijn ovu test was trouwens negatief.
    Had m ook nog niet positief verwacht (wel gehoopt natuurlijk ;) )
    Maar vrees eigenlijk dat mn cyclus ditmaal langer gaat zijn :(
    Geen idee waarom.

@Alexia: ook al een fout bij het gemeentehuis?
    Altijd fijn wanneer je daarachter komt.
    Gelukkig kom je er nog op tijd achter!
    Bij ons hadden ze ook een fout gemaakt, ze hadden bij ons zelfs 2 verkeerde namen gedaan.
    Gewoon een heel dossier verkeerd teruggelegd dus (wij zaten in de map van 4 dagen later ..)
    Het is in ieder geval goedgekomen en je kan met je eigen mannetje trouwen :D

Wij zijn met zn 3-en getrouwd ... :cry:

Vandaag met mn nichtje van 15 maanden naar de kinderboerderij geweest.
    En jeetje mina wat klepperen die eierstokken nu weer hard zeg!
    Eerst gisteravond die baby kleertjes, dan die nachtmerrie en dan vandaag mn nichtje weer.
    Klepperdeklep!

Deel Deze Pagina