Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Dreamer: Oh ja, je gaat met je nichtje naar Sinterklaas! Hoe laat gaan jullie? En ik hoop voor je dat het ergens binnen is? :D

Is dat echt niet verkeerd dan als een streepje eens wat minder duidelijk is?
    Mij lijkt van wel namelijk :( Heb het nog niet gezien gelukkig en hopelijk komt het ook niet, want no matter what, ik maak me er toch wel zorgen om dan ivm hoe het de vorige keren steeds fout gegaan is... :rolleyes:

Angel heeft nu net voor het eerst sneeuw gezien (het sneeuwt hier als een gek) en ze vindt het zo geweldig dat ze buiten gewoon vergat om te gaan plassen :)

2. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Ja gelukkig is het binnen ja :p
    Zou een beetje zielig zijn, al die kindjes buiten :)
    Om half 11 moeten we weg.

Nee is echt niet erg.
    Moet niet meteen negatief zijn natuurlijk ;)
    Maar iets lichter is niet erg, zeker niet als je elke dag test.
    Je urine kan dan net iets minder geconcentreerd zijn of je kan net iets anders gedronken hebben.
    Zolang het positief blijft is er niks aan de hand.
    Ik weet dat jij je daar erg zorgen om maakt, dus vandaar dat ik het even vertel ;)
    Maar zo te zien aan jouw streepjes zit alles helemaal goed hoor meis :D

Haha de eerste keer dat mijn hond in de sneeuw stond wist ie niet hoe snel die weer naar binnen moest.
    Pootjes huizenhoog optillen om eroverheen te stappen enzo :)
    Tis echt een mietje hahaha.
    Maar nu vindt ie t allemaal prachtig.
    Hier helaas alleen witte hagelbrokken.

Veel foto's maken, dat is leuk voor later :D

3. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

zo ben je er ook even een avondje niet.. kan ik mega veel bij lezen..haha..

suus: deden we wel gedichtjes maken dan? wist ik niet.

eva: gefeliciteerd!

en over poetsen gesproken..ik ga zo t hele huis poetsen, mijn moeder komt straks langs met een vriendin naar mijn huisje kijken..dus moet er wel een beetje schoon uit zien..

4. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Dreamer: Gelukkig dan dat het binnen is! Bij ons werd het vroeger in het mini-winkelcentrumpje van het dorp gedaan waar ik toen woonde en dat was gewoon onder een afdakje, weer of geen weer :)

Met het testen zorg ik er gewoon voor dat ik de avond vantevoren voor het slapen gaan bijna niks meer drink. Zo voorkom ik het voor mezelf al een beetje dat de test lichter kan worden ;)
    EN dan hoef ik niet zo vaak eruit 's nachts :)
    Zelfs zonder te drinken moet ik wel minimaal 1 a 2 keer eruit om te plassen... Heel irritant, maar natuurlijk heb ik alles er voor over om zwanger te zijn en te blijven!

Haha, komt me wel een beetje bekend voor van jouw hond, zo ging het bij ons met de katten ;)
    We zetten ze buiten neer, meteen een hoge rug, grote ogen 'wat is dit?!' en daarna meteen naar binnen rennen :D

Met de hond die ik thuis had ging ik altijd bi jde eerste sneeuw meteen wandelen met m, geweldig.
    Sneeuwballen achterna rennen en vangen, in de sneeuw rollen, echt zo leuk allemaal :)
    Hoop dat Angel ook zo gaat worden ;)

@all: Wat heeft iedereen hier toch een poetsding ineens :)

@Gaby: Succes ermee ;)

5. gaby1986

jullie zijn over sneeuw aan het praten.. en hier begint het kei hard te sneeuwen...! haha..

6. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Ik kijk elke minuut naar buiten of t al sneeuwt.
    Aan de lucht te zien zou je t soms denken, maar t blijft bij hagel helaas.

Ik ga ervandoor dames, fijne dag :D

7. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Dreamer: Heel veel plezier!

Ik ben er ook weer vandoor. Even ontbijten en bankhangen :D

8. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

huh bij ons schijnt de zon...geen sneeuw te bekennen:(:(

kristel ikw eet niet of ik het al gedaan had , maar Mega gefeliciteerd !:D mooi hoor die streepjes!

9. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Goedemorgen!

Een goed begin van de dag vanochtend om 07.00 toen ik naar buiten keek!

Wat een pak sneeuw hadden we hier liggen!
    En het sneeuwt nu nog steeds alleen door de pekel zijn de wegen niet meer wit, maar de rest wel! :smile:

10. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Dreamer,

Jouw kaartje lijkt heel veel op die van mij!
    Maar wanneer is bij jou je ei geweest?

11. gaby1986

zoooooooo klaar.. laat de visite maar komen..moet eigenlijk allee nog strijken.. maar heb ik nu even geen zin meer in.. dat stel ik altijd uit.. totdat het echt moet haha..
    nu nog even eten en mezelf fatsoeneren.. en dan ben ik echt helemaal klaar..

12. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Goede morgen allemaal!

Hoe is eht met iedereen?

@gaby, goed van je zeg dat je zo kan poetsen op de vroege zaterdagmorgen, daar kan ik me echt niet voor in zetten zo vroeg hoor, nu si een beter tijdstiphaha

@kristel, wauw wat zul je blij geweest zijn vanmorgen, echt een super dik duidelijk streepje vandaag!
    Super hoor!
    Heb ook ff op je beebie site gekeken, wat leuk dat je ventje ook schrijft echt super!

@dreamer, veel plezier vandaag met je nichtje he!
    Geniet er maar extra van!

@sammie, zie dat je eitje geweest is meis?
    Wel weer een lange cyclus he, weet je al hoe het kan dat je nu 2 keer die positieve ovulatie testen hebt gehad?

@eva, hoe was je betoverende dag gister?
    Hoop dat jullie genoten hebben. en in de sneeuw hebben mogen staan!
    Dat was wel een mooi iets voor jullie trouwdag!
    Moest gelijk aan jullie denken toen ik de eerste sneeuw zag, speciaal voor jullie geweest denk ik!

Hier ook lekker sneeuw dus, wel gezellig altijd hoor!
    Gelukkig mag ik zelf wel lekker binnen blijven haha!
    Verder niet veel boeiends hier helaas
    Nog steeds ongi, dus das balen, hopen maar dat dit de laatste dag is dan!

13. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    goede middag meiden..

zo hier sneeuwt het niet meer maar het is nog wel erg wit overal...leuk gezicht wel...

alleen jammer dat het alarm van de bus van de buurjongen vanochtend om kwart voor zes een kwartier stond de loeien en die ook nog precies onder ons raam staat.....grrr....

hier is de sint geweest vannacht ;) vriendlief vond het leuk leuk leuk zei hij en moest lachen om het gedicht....hij is nu druk aan het krassen en laat trots zien wat hij wint hihi.....soms zijn het net kleine kinderen....

14. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    goedemiddag.. ik was pas om kwart over 12 wakker.. eerst al om half 9.. toen even tv gekeken.. en ben ik weer in slaap gevallen.. maakte om kwart over 12 mijn ventje mij wakker..

@gaby: we deden toch wel gedichtjes geen surprise? teniminste dat dacht ik en pascal ook..!

@bos: leuk zeg dat hij het leuk vind :D En jij ook veel leuks gekregen van de sint ;)

@dreamer: Veel plezier vandaag! geniet ervan :D

@sterretje: hoop dat je snel niet meer ongi bent.. ;) dat betekend dat de maand weer een beetje opschiet..

ik ga zo even mijn haren kammen en opmaken.. en dan boodschappen doen.. en vanmiddag of vanavond en anders morgen ga ik pepernootjes bakken :p
    Het sneeuwt hier trouwens niet meer.. er is wel veel wit.. maar nu is het wel klaar met sneeuwen.. gelukkig want ik moet zo dus naar buiten ;)

15. gaby1986

suus: ja klopt.. ben al klaar met je gedicht.. internet is reuze handig joh.. haha..

16. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    Heb je het echt via internet gedaan.. schandalig :eek:
    Krijg ik zo'n standaard gedicht.. dat is niet leuk toch :x

17. gaby1986

tja...haha ik kan geen gedicht maken..dus ja...goeie oplossing toch..

18. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    ja ook ik had wat gekregen van de sint

want wie ook lief was dit jaar was zijn meisje
    en daarom had de sint ook voor haar wat meegenomen tijdens zijn reisje

daarmoest hij had om lachen deze zin..... :rolleyes:

ik ben weer weg..

19. gaby1986

ik vraag me af hoe laat t bezoek komt..heb nu alles schoon dus ja.. van mij mogen ze komen..hier is t sneeuw trouwens al weer helemaal weg...

20. McGyver

McGyver Niet meer actief

hey zie dat je zwanger bent
    gefeliciteerd!

xxx

Deel Deze Pagina