Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Nhene: Nuja, echt achter het aanrecht staan wordt het niet hoor, gelukkig! Afhaal hebben we de afgelopen 2 dagen al gedaan (chinees). Ik moet alleen eten straks dus ik ga alvast niet moeilijk doen. Man moet namelijk op een feest draaien en gaat over een uurtje al de deur uit.. Hele avond alleen dus :(
    Maargoed, ik ga dus simpel doen: Blik soep opentrekken en een stokbrood in de oven gooien :D

@Knarboor: Ik ben nooit vies geweest van een middagdutje :) Ik steun ook iedereen die 's middags op bed wilt liggen ;)
    Maar nu is het wel heel erg, elke dag moet ik gewoon 's middags slapen anders haal ik de avond niet...

@Sterretje: Nog steeds ongi? Wel lang zeg! MAAR, het is voor zover ik weet wel positief. Als je ook nog eens goed bloed verliest betekent het namelijk dat je baarmoederslijmvlies goed opgebouwd wordt elke keer en dat t dus na de eisprong dik genoeg is voor een vruchtje om in te nestelen!
    Dit gaat trouwens jouw maand worden, ik voel het gewoon :D

2. Mecha

Mecha Niet meer actief

whaha ja gelijk heb je ik voel me echt slecht zit ook al te denkjen een soepje te mken heb nog stokbrood en kruidenboter .. pff eigelijk ook wel goed.. dan bewaar ik me spinzie wel voor morgen ...

l(mijn vent eet nooit thuis.. die is 3 a 4 dagen in de maand een keer een hele dag thuis.. verder altijd weg en onderweg.... soms komt hij tussendoor ff een paar uur thuis en dan gaat hij weer weg.. centjes dienen ( verdienen) enuh zijn moeder helpen zijn broer helpen.. vrienden helpen .. nog meer geld verdienen ..met zijn zoon opstap blabla bla
    gelukkig heb ik een heel onregelmatig rooster en merk ik er niet zoveel van .. ben zelf ook vaak laat thuis dus dan reizen we vaak samen en slapen we gelukkig wel bijna altijd samen .

soms gewoon een week niet maar ja dat maakt het wel weer spannend

3. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Goedemiddag kris ;)
    Lekker geslapen hihi, is ook wel heerlijk met dit weer ook!
    Zou geloof ik ook wel een tukje kunnen doen :confused:

Nou dat is dan trouwens nog een voordeel van mijn lange ongi, baal er altijd van dat het zo lang is, terwijl andere er met 3 dagen vaak vanaf zijn...

:D Fijn dat jij er al een geod gevoel over hebt voor mij deze maand, dan pik die positeive zin van jou ook maar op, en word ik gewoon zwanger deze maand :D

@nhene balen da tje niet lekker bent meis, altidjv ervelend
    Lijkt wel of echt iedereen dat griepje krijgt he!

@knarboor, lekker he op de bank filmpje kijken, lekker dekentje erbij, wat te snoepen, heerlijk!

4. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @sterretje: wil je me nooit meer zo laten schrikken..... ;) (zie pb)

ik ben weer weg....heb personeelsfeest. ff nog wat collega's ophalen en dan ervandoor...

fijne avond tot morgen.

5. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Sorry bos, was echt niet mijn bedoeling :oops:

Fijne avond, veel plezier op je personeelsfeest!

6. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Ok, Nhene en ik gaan dus lekker aan de soep met stokbrood en kruideboter :D
    Welke soep ga jij maken?
    Ik denk dat ik voor kippensoep ga of groentensoep, even kijken nog ;)

@Sterretje: Ik had in het begin ook best korte ongi's en was er ook snel vanaf weer.. Maar nu ik B12injecties krijg waren ze veel langer. Zeker 5 dagen ook. En mijn baarmoederslijmvlies is ook goed dik zei de gyn!
    Terwijl een half jaar terug mn baarmoederslijmvlies 7 mm was en dat is niet zo heel goed. Daar kan het ook door fout gegaan zijn steeds.. Maargoed, dat zullen we nooit weten :)

Goed zo, positief blijven denken! Enne, over een weekje ofzo kom ik ook nog een dosis hCG uitdelen, dus dan moet het helemaal goedkomen :D

@Bos: Veel plezier op het feest!

@All: ga nog eventjes bankhangen met mn man :) Gaat om half 6 weg dus nog eventjes wat samen doen!

7. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

zoooo visite is weer weg.. en boodschappjes zijn weer binnen.. dalijk nog even weg.. we hebben een grote plant gekregen.. dus moeten even ergens een pot kopen ervoor..hij staat namelijk nu in een doosje..haha..

8. Mecha

Mecha Niet meer actief

haha ja ik doe altijd een mix van beide .. meestal heb ik kipbloullion blokjes
    en dan heb ik soepgroente gewoon een zakje van c1000 ofzo ..
    en dan doe ik balletjes erin en soms nog een klein stukje kipfilet .. dan met vermecellie
    heerlijk licht maar toch gevult.. als ik echt honger heb doe ik er nog 2 aardappels in en mais ..:D

9. gaby1986

uhm...de winkels waren al dicht hhahahaha.. echt dom...nou blijft de plant maar in zijn doosje staan

10. knarboor

knarboor Fanatiek lid

21 apr 2008
    1.201
    0
    0
    wij gaan lekker patatjes eten mmmm

11. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    hallo.. ik weet even niet meer wat iedereen gezegd heeft.. ik ga nu even pepernoten bakken.. moet zo ook ovutestje doen.. maar nog even wachten want heb net perongeluk geplast :S stom he.. maja.. dan maar met wat minder plas.. heb wel al 4 uur niks meer gegeten en gedronken.. vanavond gaan we spelletje doen bij mijn ouders.. zal wel kolonisten worden.. en anders kaarten..
    @gaby : had je nog kadotje gekocht voor mij? :p

12. gaby1986

ja ik heb 3 dingen en zit 40 cent ofzo over t buget.. dus is nog netjes.. toch

13. gaby1986

ff vraagje: als je een zwangerschaps test doet.. en je test negatief.. kun je dan 2 dagen erna wel positief testen of moet er langer tussen zitten

14. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    @ gaby: ik ga er 75 cent overheen en heb maar 1 kadotje ;) ben wel benieuwd wat ik krijg..
    Ik weet niet hoe lang er dan tussen moet zitten om weer te kunnen testen? ik zou nog heel even wachten denk ik.. hoop voor je dat hij dan wel positief is

15. gaby1986

ja hoop ik ook.. vertoon nog geen tekenen om ongesteld te worden morgen..maar ja da kan zo maar in een keer veranderen.. heb ook nog steeds geen pijn aan mijn (.)(.) dit zou dan de eerste keer zijn sinds ik met de pil ben gestopt..

16. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    ik hoop het echt voor je..! zou ik echt heel blij voor je zijn.. maar ik zou nog even rustig afwachten.. (hoe moeilijk dat ook is)

17. gaby1986

hahaha ja is moeilijk.. ik kijk t wel aan..ik ga gewoon morgen vroeg eerst gauw plassen voor ik in de neiging kom om te testen..

18. gaby1986

heeft iemand dit ook wel eens:Je kan niet zo snel na je laatst geplaatste bericht een nieuwe plaatsen, probeer het later nog eens.

19. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    ik heb dat nog nooit gehad.. morgen gewoon snel plassen.. of joey de testen laten verstoppen ;)

20. gaby1986

ik ga gewoon snel plassen..toen ik gister had getest.. was ook smiddags..maar dat was eigenlijk gwoon zonde van de test..
    misschien doe ik maandag wel... als ik niet al ongi ben geworden

Deel Deze Pagina