Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

debby succes met ramen zemen.. als je tijd over hebt..heb ik hier nog wel een paar ramen voor je..haha.. die zijn nog nooit gezeemd..hahaha...als ik op een trap ga staan kan ik er nog niet bij..

over 20 minuten gaan we weg.. boxmeer zijn alle winkels open.. dus gaan lekker winkelen..

2. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Heej het prinsje is wakker hoor! indd prinsje want hij is nog niet getrouwd met de koningin.... whahahaha :)

3. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Pfff bij ons ook niet sinds februari! Whahahha :)

Heb er zo'n hekel aan.... :(

4. gaby1986

wil t best doen.. maar t trapje wat ik hier heb staan is niet hoog genoeg..haha..en heb er eerlijk gezegd nog geen zin in gehad.. zolang we nog fatsoenlijk naar buiten kunnen kijken.. haha..

5. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Ik sta op de vensterbanken te balanceren... hihihi :)

6. gaby1986

ik mag niet op de vensterbank gaan staan van mijn vriend..en die is echt super breed...dus als ik met een trapje moet ramen zemen..moet ik ook nog eens helemaal voorover buigen wil ik erbij kunnen...

7. gaby1986

zo ik ga er van door dames.. wij gaan even lekker winkelen.. dus tot straks..

8. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    hoi dames.....wat kletsen jullie veel...

kinderkamers.....ik heb ook nog geen idee wat ik zou willen....eerst maar eens 3 maanden zwanger zijn....dan zien we wel verder.

gisteravond was erg gezellig....we hebben eerst gekart. daarna steengrillen en daana nog bowlen...daarna nog even aan de bar gehangen..... rond half 12 wilde we naar huis gaan....was het nog even hectisch wat er waren er een paar die mijn collega en haar vriend tegen hielde....dus was nog bijna knokken (nou ja er is wel een klap uitgedeeld maar gelukkig wel de goede kant op) daarna nog even bij een collega wat gedronken en rond half 2 thuis.

daarna hebben we voor het eerst sinds tijden geen sex gehad omdat het moet maar gewoon de liefde bedreven omdat we er zin in hadden....

en laat ik nou toevallig een goeie tweede streep op mijn ovutest gehad hebben gisteravond :) ben zo benieuwd hoe de streep vanavond is...of hij nog meer eraf knalt of al minder gaat worden...

9. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Hey meiden :)

Mijn geheugen doet niet mee vandaag.. :(

@Zag dat er een paar gingen shoppen: Veel plezier! En niet te veel geld uitgeven ;)

En verder weet ik t het al niet meer..
    Ik heb ook niet zo heel veel te melden, dus ik hou het maar eventjes bij zwaaien naar iedereen :p

*Kristel zwaait naar iedereen!* :D

Fijne dag allemaal!

10. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    hallo.. ik was rond half 11 wakker gesmst door mijn schoonvader.. of we mee gingen wandelen met de honden.. dus dat hebben we gedaan!.. nu gaan we zo naar mijn schoonouders en dan vanavond maar even nog een ovutest.. maar hij was gister wel al echt heel erg posi :D we lopen tegelijk op bos!
    Weet niet of ik vanavond er nog ben want heb zowiezo nog wat anders te doen dankzij mijn ei :p
    Maar denk dat ik nog wel eventjes kom :D

11. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    suus: ja inderdaad.....als dat geen klussen word haha

bos zwaait ook even naar kristel

12. Mecha

Mecha Niet meer actief

@bos haha lekker he ff gewoon sexen met passie :p
    ja gelukkig hadden me vriend en ik al elke dag een oefen uurtje haha dus voelt bij mij zo ie zo niet verplicht .,.. alleen het standje waarin we eindigen is wel een verplichting hahahah anders kan ik niet na hem nog ff ..me baarmoeder laten zuigen zeg maar hahah ...nja goede morgen NHENE..GEDROOMD? HAHAHAHAHAAH

@ kriss Zwaai zwaai

@ all
    ben net wakker een uurtje ik ging om half 10 slapen op de bank..nba popstars.. en ik werd wakker rond 12 uur
    de hond uitgelaten en gelijk me bed in gerolt.. moet zeggen geen koppijn meer en niet meer misselijk dus .. super

ennuh shoppen lekker op zondag.. maar het is echt naar weer wel jammer.. ik denk niet dat ik iets ga doen ivm me auto die kapot is en ik haat het openbaar vervoer...

babykamer.. pff ik kijk nog niet naar babyspullen dan verlies ik mezelf helemaal eerst maar is door de testfase .. dan door de eerste drie kritische maanden heen en dan ga ik kijken naar spullen ;)

13. Linda85

Linda85 Bekend lid

5 mrt 2008
    505
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hey meiden, goeiemorgen! Hier een lekkere hangochtend, lief ligt nog te slapen... Ik zit lekker schaatsen te kijken, al volg k t ni echt, want Sven doet ni mee!
    Vannacht pas om half 4 gaan slapen, heerlijk tv zitten kijken saampies, veel kleren besteld bij Esprit en nog lekker liggen lezen in bed!

Bos, wat moet dat weer eens fijn geweest zijn! En een super timing ook echt! Wist je lief wel van de streep op je ovu-test?
    En Suus ook een goede klustijd voor jou!
    Lijkt me wel fijn om precies te weten dat je je ei hebt, dan kun je er in ieder geval alles aan doen! Ik ga deze ronde voor t eerst streng aan de ovu-testen... Baal beetje van mezelf, doe er te weinig moeite voor en als k dan ongi wordt baal k toch wel erg!
    Na ja, lekker boeiend verhaal weer...
    Verder nog spannende dingen hier?

14. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    linda: niet zo minderwaardig over je eigen verhaal he...ook jou verhaal is boeiend......

ik heb ook elke keer het idee dat we er te weinig voor doen terwijl we elke maand om de dag klussen dus doen we er niet te weinig aan, maar als het dan niet lukt denk ik dat ook altijd

en ja ik had de streep laten zien aan vriendlief maar we twijfelde allebei of hij nu positief is omdat hij nog net niet zo donker is als de teststreep en we geen vergelijkingsmatriaal hebben nog omdat het de eerste ronde is ermee.....

we wachten af naar de streep van vanavond....
    moet zeggen dat ik bijna geen sperma verloren ben vanochtend....een kleine beetje met plassen maar verder niks meer....is een teken dat ik vruchtbaar slijm hem toch...... :rolleyes:

15. Linda85

Linda85 Bekend lid

5 mrt 2008
    505
    0
    0
    Zuid-Holland
    Dat durf k niet te zeggen, maar is allicht een goed teken lijkt me... Je hebt in ieder geval niks verspild! Haha, heerlijk om gewoon ff zo erover te kunnen praten!
    Tot nu toe heb ik echt helemaal niet echt mn best gedaan nog, de seksdrive is bij mij gewoon minimaal... Baal er echt van, want van eens in de 2 weken naar om de dag is een heftige overgang! Maar goed, gaan nu al 3 dagen goed, dus proberen om t vol te houden! Zou zo fijn zijn, dan kunnen we echt terecht hoop hebben aant einde van de (1,5) maand...
    Doe jij ook echt 4 uur niet drinken en plassen voor je ovutest? Lijkt me echt onmogelijk, 4 uur niet drinken!

16. Linda85

Linda85 Bekend lid

5 mrt 2008
    505
    0
    0
    Zuid-Holland
    Yeah, t sneeuwt weer!

17. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @linda: zeker heerlijk om er gewoon over te praten zo zonder je te hoeven schamen.....

ik drink zo'n 3 uur van te voren niks....maar ik moet zeggen dat ik gister wel een kopje thee op hem...normaal test ik rond half acht in de avond, maar omdat we weg moesten gister heb ik al om 5 uur getest...mijn ma kwam om 3 uur een bakkie doen dus ja dan kan ik niet zeggen...nee ik neem niks want mag niet drinken....dus heb ik 1 kopje thee op....maar hij was alsnog erg duidelijk die streep...
    het is misschien beter om niet te veel te drinken maar het staat (bij mij althans) niet in de gebruiksaanwijzing dat het niet mag...

bij ons is het ook wel een omslag hoor (vooral bij mij) mijn vriend doet het het liefst elke dag maar ik ben ook tevreden met 1 keer in de maand. en ja dan is om de dag best veel, maar ik heb het er wel voor over....

nou moet ik zeggen dat het spontane wel een stuk leuker is hoor....heb je ook gelijk meer zin om nog een keer te gaan :oops: ... maar ja nu moet ik een avond over slaan he....straks raak ik er nog aan verlaafd :)

18. Linda85

Linda85 Bekend lid

5 mrt 2008
    505
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ja, denk erom hoor! Haha, is bij ons ook wel beetje zo... Mn lief zou wel vaker kunnen, maar die 1 keer in de maand is voor mij idd ook zat! Vaak gaat de zin halverwege alweer weg... Maar goed, mn lief heeft echt super veel begrip ervoor en vindt t echt niet erg... Ik maak er een groter probleem van dan hij... Maar ja, kon t maar weer zo zijn als 7 jaar geleden, dan kreeg k er geen genoeg van! Ach, tijden veranderen en nu hebben we een goede reden om er weer wat van te maken! Had zo graag met sint of kerst goed nieuws verteld, maar dat wordt m nu niet! Als k veel geluk heb, doe k met kerst een posi test...

19. Linda85

Linda85 Bekend lid

5 mrt 2008
    505
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik loop n beetje te dubben wanneer k met die ovu testen zal beginnen... Denk woensdag ofzo, dan ben k vrij...]

Had je gister trouwens n uitje met je werk ofzo? Klinkt als een gezellige avond!

20. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    hee meiden,

wat een geklets in 2 dagen haha. Ik moest 20 pagina's bijlezen! En nu weet ik niet meer tegen wie ik wat wilde zeggen haha.

Ik kreeg gister opeens erge pijn in mijn bm en dat trok helemaal door tot in mijn bovenbenen. Het leek wel spierpijn! Ik dacht dat ik mijn ei al had gehad, omdat ik vlak na mijn ongi ook zo'n pijn heb gehad. Maar misschien toch gister mijn ei gehad? We hebben er in ieder geval even gebruik van gemaakt voor het geval het wel zo mocht zijn ;) En nu die verrotte twee weken door zien te komen.... Ik zou het liefst vandaag al testen, maar dat kan natuurlijk niet :p

En ik zie overal zwanger om me heen! Je hoort reclames op de radio over MvM, zwangere buiken en pasgeborenen in de stad, Ronja in GTST. Trouwens, is het jullie opgevallen hoe slecht die scene in elkaar is gezet? Ze pakt het doosje van een enkele kruidvat test, als ie klaar ligt, is het nog een kruidvat test, maar als ze kijkt is het een cb digitale test waarop én het woordje zwanger is geplakt (je ziet schaduw), én het tekentje staat dat de test klaar is voor gebruik én het tekentje dat er een fout is opgetreden en dat je de gebruiksaanwijzing moet raadplegen. Beetje pietluttig van mij misschien, maar ik vond het echt waardeloos in elkaar gezet haha.

Ik zal zo ook even mijn hyves aan mijn profiel koppelen (als het me lukt :p) dan hebben jullie van mij ook het gezicht achter de berichten. Maar liever geen krabbels plaatsen waaruit duidelijk kan worden dat ik bezig ben met zwanger worden ;)

xx

Deel Deze Pagina