Hey Girrlllzz, Nou ik kon het niet laten om even te komen kijken hoor! Ik moet beoordelingen uitwerken en heb een baaldag! hihihi Ik hoop indd ook dat mijn lichaam me iets probeerd te vertellen, Het gekke vind ik zelf... dat ik al vanalles aan het bedenken en aan het plannen (in mijn hoofd) ben terwijl ik misschien helemaal niet zwanger ben. Ik bedoel ik kan aan niets anders meer denken. Vorige ronde kon ik het veel beter van me afzetten. Ik voel me zo stom! Straks is het helemaal niet zo. Wat natuurlijk heel goed zou kunnen we zitten pas in de 2e ronde. Ik wil eigenlijk pas donderdag testen... maar denk niet dat ik nog 3 van zulke nachten kan hebben. Even zien hoe ik me de rest van de dag en morgen voel. Balen Gaby, dat je een nega test hebt. Hopen dat die nog komt. Liefs Debby
debby: probeer nog in ieder geval 2 dagen te wachten.. en dat je pas in ronde 2 zit.. wil echt niks zeggen hoor!
Ja dat doe ik iedergeval wel... Nu ga ik mezelf een schop onder m'n kont geven, hup aan het werk! Weg rot gevoel... weg misselijkheid... Niet aanstelllen maar werken!
hallo meiden zo ei is gesprongen,was niet meer op echo te zien! en de samenlevingstest was positief dus nu maar afwachten! echt grappig ,mocht ook ff kijke maar je ziet ze idd zwemmen
@Debby: Idd, dat je in ronde 2 zit zegt echt niks hoor! Het is echt niet zo dat die zaadjes denken: Hmm, nee we gaan niet bevruchten, ze is pas net van de pil af! Laat hun ng maar eventjes wachten! Zou wel erg zijn als dat zo was @Knarbor: Super dat je nu eindelijk een ei hebt En dat de samenlevingstest positief was! Ik ga nu heel erg duimen dat de zaadjes de goeie afslag genomen hebben en dat eentje de finishlijn bereikt heeft
Hey meiden, Ik ben getrouwd... Heb een ongelooflijk gaaf feest gehad...genoten...gehuild...gelachen en nog veel meer! Het was een top dag! Hoe is het met jullie? Liefs Eva P.s. Ik mag naar een andere gyn in harderwijk! Dus baby...here we come!
Heej Eva! Gefeliciteerd meid! Wij willen foto's... wij willen foto's! Super dat je naar een andere gyn mag!
Nee geen last gehad van het weer....het boeket voor op de auto is er alleen afgewaaid onderweg naar de locatie waar we sliepen en feest hadden Verder was het helemaal goed zo...we hebben wat zon gehad (wat voor mij duide op dat me vader even naar me keek) en regen...wind hagel/sneeuw en storm....helemaal goed dus...alles was zo'n beetje binnen dus geen probleem hihi!