Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Het komt wel goed ;)

Hier gaat alles goed :D Heb niks te klagen.
    Alleen wat minder nieuws van me moeder die word volgende week geopereerd aan haart borst ivm 2 knobbeltjes :(

2. romytamara

romytamara Fanatiek lid

23 mrt 2008
    1.360
    0
    0
    Purmerend
    oww jeetje... :( Nou heel erg veel sterkte! Hoop dat het goedaardig is en dat het na de operatie gewoon afgesloten kan worden..!

3. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Ja dat hopen wij ook.We kunnen ook verder niet veel doen als afwachten.

4. romytamara

romytamara Fanatiek lid

23 mrt 2008
    1.360
    0
    0
    Purmerend
    Jeetje meis, tis nogal wat! Heel heel heel veel sterkte, welke dag word ze geopereerd?
    Knuffel!

5. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Tnxs ! Volgende week woensdag wordt ze geopereerd.

6. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Romy: das mooi k*t zo zeg!
    Herken het wel hoor.
    Hier was ook een keer de arbo geweest en toen was mn man er niet (wij wonen ergens anders dan waar we ingeschreven staan) Terwijl zn werk dat weet werd het dus wel gewoon als niet thuis beoordeeld he.
    Als die de volgende dag niet kwam werken werd zn loon niet doorbetaald vanaf zn eerste ziektedag.
    Pas er dus goed op dat ze dat bij jou niet gaan doen hoor!
    Het zijn echt bloedhonden die arboartsen.

Hier was mn ovu test even donker als de test van vorige maand op dag 13 (het is nu dag 12)
    Ben dus benieuwd of mn ei ook een dag eerder gaat komen!

Heb trouwens even een raar vraagje he :p
    Als je klust in de tijd dat je niet drinkt/plast voor je ovu test, beinvloed dat dan je ovu test?

7. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Sterkte Miracle!
    Weten ze wel of het goedaardige of kwaadardige knobbels zijn?
    Ik heb ook een knobbel in mn borst, maar dat is goedaardig.
    Mag hem wel laten weghalen, maar wil dat zelf niet (veel te bang dat er nog minder overblijft ;) )
    Ik hoop dat het goedaardig is en dat ze alles netjes weg kunnen halen!

8. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Nee dat weten ze niet , dat kunnen schijnbaar pas onderzoeken als ze verwijderd zijn.
    Oh bij mijn moeder worden ze dan verwijderd en als het dan blijkt dat de ene borst zichtbaar beschadigd is (Door het verwijderen van de knobbels) dan doen ze allebei de borsten weer netjes maken (weet niehoe ik het anders moet zeggen) en dat word gewoon vergoed door het ziekenfonds.

9. Nee

10. Miracle, sterkte met je moeder, wat vervelend die knobbels :(

11. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Dank jullie wel !

12. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    HHHEEEEYYY MEIDEN :-D

Hoe gaat het hier met iedereen?

Ik kan helaas niet echt goed bijlezen :(
    het was de bedoeling dat we internet op de kamer hadden, wat we ook hebben... Maar ze lopen blijkbaar heel erg achter hier, aangezin ik Windows Vista op mijn laptop heb doet het internet het om een of andere reden niet... GRRR!

Dus ik zit nu in een internetcafe met hele scheve blledschermen, toetsenborden en een heeeeele slome internetverbinding :(

Maargoed, even over de vakantie:
    Gisteren was echt heeeel hectisch.. Eerst gedoe met het vliegtuig, daarna met de koffers, daarna met de bus naar het hotel, daarna slecht eten :(
    Maargoed, na een nacht goed slapen is het allemaal weer goed :)
    Het is echt heeeel mooi hier! Mooie blauwe zee, lekker weer, mooie omgeving :-D
    We gaan binnenkort met een quad een wostijnreis maken, naar een bedoeinendrop en nog wat andere dingen.. Ook gaan we nog op kamelen rijden! Heb er echt zin in :-D
    Het enige is dat ik het een beetje eng vind om bepaalde dingen te eten/drinken hier... Ben echt bang om ziek te worden!
    Maar hopelijk komt het goed en blijven we gezond :)

Verder heb ik vandaag een (bijna) positieve ovulatietest gehad, dus mn ei zit eraan te komen!

Mijn vriend en ik gaan iig heel erg ons best doen voor een Egyptisch beebje :-D

@Dreamer: Jij ook al bijna je ei? Laat me anders ff via pb weten als je je ei hebt ;) Kijken of we m weer op dezelfde dag hebben, zou leuk zijn :)

Tot snel weer!
    xx

13. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Kristel: kook je water voordat je het gebruikt.
    En probeer goed op te letten of er niet teveel olie in het eten zit. Daarvan ga je flink aan de race als je het niet gewend bent namelijk.
    Maar je zit in een goed hotel, dus het eten zal vast veilig zijn meis!

Ik zal het laten weten wanneer ik hem heb gehad :D

Het klinkt heel mooi allemaal je vakantie, geniet er maar van! :D

14. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Hehe, water koken gaat niet... We hebben geen waterkoker of iets dergelijks :( Ik ben een echte theeleut en mis dat nu ook heel erg! maar we krijgen elke dag een 2literfles met mineraalwater in onze koelkast op de kamer en we kunnen gratis eten en drinken de hele dag in het hotel. Ik hou het hier maar bij Coca Cola en Mineralwater, verder durf ik niet zo goed wat anders te drinken :( Maar het zal vast wel goedkomen :)
    Wat je zegt, we zitten in een goed hotel ;)

Het valt me trouwens heel erg op dat hier alleen maar mannen werken! Ik heb nog nergens een werkende vrouw gezien!
    Heel vreemd is dat! En ze kijken je ook echt allemaal na steeds!
    Vrouwen zullen denk ik niet mogen werken hier :(

15. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Ben je toevallig blond?
    Want dat vinden ze volgens mij prachtig daar .. kan je veel kamelen voor krijgen :)
    Heb geen idee of vrouwen daar niet werken, ben er nog nooit geweest.

Ik zou het denk ook veilig bij de flessen houden hoor :rolleyes:
    Ben ook zo'n miep daarin :p

Wel rot dat het internet niet goed werkt dan!

16. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Nou, ik heb afgelopen dinsdag wel blonde plukken in me haar laten doen bij de kapper, maar echt blond ben ik dus niet :p Ben van mezelf rood en heb er wat bruin en blond doorheen.. Het is echt vanalles doorelkaar nu dus ;)

Maar misschien vinden ze dat ook wel leuk ;)

Wat betreft flessenwater, tja, het kraanwater mag je zowiezo niet drinken hier, dus je moet wel uit de fles drinken.. Ben alleen beetje schijtereig met douchen, bang dat er water in mn mond komt bijc ;) Of sladaes uit de saladbar eten, er werd ons verteld voordat we weg gingen dat veel dingen met kraanwater afgespeold worden :( Het is dus echt beperkt met wat ik eet en drink... maar het komt wel goed :)

Ik ga nu weer afsluiten trouwens, het internet is echt duur in dit internetcafe! Even bijna 10 euro voor een uurtje :(
    AFZETTERS!

Ik ben er hopelijk snel weer en hopelijk kan ik dan een beetje bijlezen :-D

Doe rustig aan allemaal en laat op zn minst EENTJE zwanger zijn als ik terug kom ;)

XX

17. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Tanden poetsen doen je ook met fleswater zeker?
    Wij hadden hier laatst zand in de waterleiding en ik heb dus ook echt mn tanden gepoetst met fleswater hoor :p Wilde niet ziek worden van vuil water :p

Zeg .. waar is Sterretje?
    Sterreeeeeeeetjeeeeeee waar bennnnnnn je?
    Hoe staat het met je buikpijn?
    Ben je ongi geworden of niet?

18. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    hey meiden hier ben ik...

Gister heel erg druk, dus geen tijd om hier te komen... Moesten 's avonds trouwringen uitgaan zoeken!
    Ze worden besteld, en waarschijnlijk volgende week vrijdag al binnen :D

De buikpijn was gelukkig niet van een ongi!
    Had het donderdagavond best erg en gister avond weer maar nergens geen :evil: gelukkig!
    Ook mijn temp blijft netjes 36,9 dus daaraan zou ik niet zeggen dat mijn ongi er aan komt!

Vraagje, kun je bij de kruidvat zwangerschapstesten altijd als je goed kijkt in het licht een streepje zien?

19. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Geen idee, heb nooit die testen gedaan.
    Waarom geen sensitest, had je die niet meer?
    Ik ga voor je duimen meis :D

Maar .. heb je niet wat vroeg getest dan?

20. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    nee die heb ik niet...
    Had alleen de ovutesten van sensitest want had nog die van het kruidvat liggen...

Heb wel te vroeg getest ja, maar kon me echt niet meer inhouden :oops:
    De vorige keer dacht ik ook echt ongi te worden, van die zelfde buikpijn, en omdat ik da tnu weer heb, dacht ik misschien is het toch wel raak...

Welke andere test raad jij aan om nog te proberen dan?
    Weet dat ik pas maandag of dinsdag moet proberen, maar mezelf kennende denk ik niet dat ik me in kan houden, en moet ik er gewoon morgenochtend weer één doen... Mits mijn temp hoog is wel!

Deel Deze Pagina