ja....nooit van gehoord....en man kan ook teveel vrouwelijke hormonen hebben ......dienen ze ook toe als iemand zich laat ombouwen....daardoor krijgt de vrouw bv de zwaardere stem en de man krijgt door de vrouwelijke hormonen wat meer borsten.....etc....
nee nog geen testen in huis gehaald. Wacht t nog even af *ijzersterk geduld * Ik voel altijd, maar mijn bmm is nog niet gezakt, morgen is mn nod, normaal wel. Dus ik wacht nog even, ga woensdag testen halen en dan donderdag testen, ben nooit overtijd behalve bij de vroege miskraam en de vermoedelijke miskraam
meiden vraagje mijn ovutest was zaterdag positief gister al een stuk lichter en vandaag was de streep bijna niet meer te zien. hoe lang gaan jullie door met die dingen na een positieve test.?
hallo..! ik ben er ook weer.. Had vandaag een negatieve ovu test.. gister en eergister was die positief.. wanneer is mijn ei dan..? ben het even kwijt.. Ik heb niet alles bijgelezen dus weet niet wat er allemaal gezegd is! Nog iets heel belangrijks gemist..? Ik moet deze week echt veel werken.. Vandaag half 8 tot 6 morgen 8 tot half 6 woensdag half 8 tot half 6 donderdag 8 tot half 6 vrijdag 7 tot 6 pfffff.. ben blij als het weekend is
@ bos: ik had vandaag mijn laatste gedaan Test nu niet meer.. Nog even een ander vraagje.. na hoeveel weken zwanger zijn kan je zien of het kindje een afwijking heeft?
mmmm. dus hij was twee dagen positief? normaal springt hij binnen 24 /48 uur na een positieve test maar weet niet of je moet rekenen na de eerste positieve of tweede positieve test...
@ bos denk dat je er nu wel mee kunt stoppen voor deze maand. @ meisje wat spannend zeg. Echt aftellen voor jou. Ik duim voor je! @ rose ik zla je mn email ff pben. @ agneta wat ben je weer mooi Wel balen dat de Clomid niet aanslaat. Nu maar hopen dat je met de pregnyl hele mooie eitjes krijgt. uhm weet het nu ff niet meer :s Vanochtend eertse echo gehad en er was een mooi kloppend hartje te zien. Had me zo druk gemaakt, echt erg. Echo krijg ik hier niet ingescand, moet ik morgen op kantooor ff doen. Ga nog ff terug lezen
suus: ik denk dat ik ook wel kan stoppen nu.....hij is nu echt heel duidelijk weer negatief..... euh....licht eraan wat voor afwijking....ze kunnen al snel zien hoe dik de nekplooi is....die moet heel dun zijn....als hij dik is heb je verhoogde kans op een kindje met een afwijking....maar bij de 20 weken echo kunnen ze het meest zien denk ik....
als iemand antibiotica heeft geslikt.. en er net pas achter gekomen is dat ze zwanger is.. de ex vanmijn zusjes vriend beweerd dat ze zwanger is.. maar wil geen test doen waar hij bij is.. ze zegt dat ze heeft laten bloedprikken.. en vandaag afspraak had voor controlle
Hey meiden Natuurlijk ben ik alweer bijna alles vergeten, dus verwacht niet te veel van mijn berichtje @Suus en Bos: Je eisprong heb je binnen 24 tot 48 uur na de eerste positieve test. Dus of hij is bij jullie allebei al geweest, of kan elk moment komen Vanavond nog een keer klussen kan iig geen kwaad @Rose: Zag iets voorbij komen over emailadressen? Die van mij staat in mn profiel Of onder de knop Msn, in het rijtje waar ook album en profiel enzo staat. @All: Verder heb ik niks meer onthouden Heb echt last van zwangerschapsdementie En van vreetbuien Wij gaan lekker gourmetten nu! *zwaait naar iedereen*
voel je niks......wat een eisprong zou kunnen zijn... nu ik weet wanneer hij ongeveer komt let ik erg op mijn lijf...gister voelde ik de hele dag krampjes en 1 flinke kramp endaarn niet meer...dus ik denk nu te weten dat hij gisteravond is gesprongen....blijft een gok maar toch...heb jij niet zoiets gevoelt...
ik ben zelf ook een beetje in de war hebben jullie ook vruchtbaar slijm gehad, bij mij was het echt maar heel even of ik heb het de andere keren neit gemerkt gister. maar weet hetniet zeker :s
ik voelde helemaal niks! Heb alleen de afgelopen keer krampjes gehad.. maar deze maand (nog) niks.. Ze zegt dat ze niet weet hoe lang ze zwanger is
ow lekker kristel krijg alweer honger mmm ik had jouw email adres al maar thnx je krijgt het bestandje zo snel mogelijk als ik wat meer foto's heb anders blijf ik versturen hihi *schuift bij kristel aan tafel en neemt een hapje* @ bos ik voel genoeg in mijn buik, krampjes en steekjes dus weet eignelijk wel zeker dat het gister of vandaag is
hier ook vreetkick, nu stokbroodje gemaakt, net een maaltijd op. En eigenlijk alweer trek in popcorn maar aan de andere kant heb ik nergens trek in