Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Rose: haha, ik zal wel wat bewaren voor je :D
    Ik heb trouwens ook bijna geen vruchtbaar slijm hoor, heb het pas 1x echt gezien!
    Deze keer moest ik heel veel moeite doen en toen zag ik echt een heeeeeel klein beetje.
    Ik maakte me er eerst ook steeds zorgen om, bang dat t daardoor niet zou lukken ofzo..
    Maar ik ben toch mooi zwanger geworden ;)
    Dus, maak je geen zorgen :)

Zo, dat wilde ik nog even zeggen voordat ik echt ga!

*zwaait nog een keer naar iedereen*

2. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    @meisje: toch zwanger dan misschien :p

3. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    @kristel eetsmakelijk

voor als je zo trg komt heb je dat slijm op de dag van je ei gehad of daarna of daarvoor? ik vraag me echt af of het nou op de dag van mijn ei is ik heb het van vorige maand opgeschreven en de dag dat ik het slijm had 14 dagen erna mijn ongi gehad dus was echt mijn ei die dag. snap je het nog hihi..

4. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    ik weet dat echt niet.. houd niet bij of mijn slijm vruchtbaar is

5. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

ik ga zo lekker csi kijken..en tegen m'n ventje aanhangen..

6. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    ik heb ook bijna geen vruchtbaarslijm....had wel een 2 dagen heel veel afscheiding....en dan plots ineenkeer...als ik bijvoorbeeld nieste of opstond dan voelde ik het lopen....en dat was doorzichtig maar ook een beetje wittig....maar kon er geen draden van trekken....alhoewel het ook niet echt 'vloeibaar'was maar wel een beetje plakkerig.....

denk dat het ook bij iedereen weer anders is...zou we er weinig zorgen over maken hoor...

7. Meisje87

Meisje87 Bekend lid

27 jun 2008
    960
    0
    0
    ik weet t verschil niet tussen vruchtbaar slijm en sperma :oops:

8. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    haha ik ook niet zo goed maar weet wel dat het bij mij geen sperma was want we hebben het na de ongi pas voor het eerst zaterdag pas gedaan.... :oops: dus het was zeker geen sperma....
    ik ben trouwens zowel zondag als vandaag bijna geen sperma verloren toen ik opstond.....normaal wel meer laat ik het zo zeggen...

9. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

nou dames ik ga er van door..csi kijken.. en lekker vroeg slapen.. ben erg moe..

nou alvast weltrusten.. en tot morgen..

10. Mecha

Mecha Niet meer actief

om het zeker te weten werd mij aangeraden het 1 maand de gehele cyclus vanaf dag 5 te testen.. de maanden erna weet je ongeveer waar je dan je ei kan verwachten.. heb nog niet de reacties van de rest gezien ...ben op me werk zoals altijd.. pff heb net me clienten naar bed gebracht dus ik kan nu ff mee lezen hahah

11. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    nhene: oke thanks...ga denk ik ook nog maar ff door...heb toch nog genoeg van die dingen...ik ben begonnen op dag 13...wilde wel eerder beginnen maar ja dacht vorige weekend zwanger te zijn dus toen heb ik er niet aan gedacht om er eerder aan te beginnen...

12. Mecha

Mecha Niet meer actief

haha ruik er maar aan .. sprema ruikt bitter en ons vocht eerder zuur ;)
    ik ruik altijd het verschil .. nou moet ik zeggen dat me neus beter is dan ik zou willen :confused:

13. Mecha

Mecha Niet meer actief

Graag gedaan bos.. ik ben ook blijven vragen en vragen en vragen.. hoop dat de testen bij jou meer succes hebben dan bij mij... ik kan ze eigelijk wel weggooien .. maar ik bewaar ze maar ff als sub voor de zw testen als ik weer is te vroeg wil gaan testen whahah ik denk dat ik er nog een stuk of 8 heb liggen

14. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    hahahah ieuwww

15. Meisje87

Meisje87 Bekend lid

27 jun 2008
    960
    0
    0
    ooh :p Nou nee ik klus wel op de gok. heb 4 keer rond mn ei geklust, ben blij dat ik superregelmatig ben, en altijd mn ei op dag 13 of 14 heb *waarom t nu nog niet raak is en blijft zitten mag joost weten*

ik gedraag me al wel zwanger :)
    20:30, vriendje vraagt, ga je mee wall-e kijken? Nee. geen zin in
    20:35, schat wil je nog steeds wall-e kijken? die wil ik toch wel zien eigenlijk.
    dus ik ga even wat chippies halen en lekker naast mn vriendje nestelen

tot straks mischien

16. Mecha

Mecha Niet meer actief

hahah meisje meisje toch haha
    nou have fun met walli...
    ennuh tja kan ook maar
    ik wil altijd alles weten geuren kleuren alles hahah
    maar ja ik ben in de zorg wel smerigere dingen gewent whaha
    was ook geslachtsdelen die ik helemaal nooit wilde zien dus de geur van mezelf of me vent kan er dan ook wel bij hahahaha
    lekker praatje weer whaha
    ik voel me zo vrolijk al een paar dagen whaha
    ik kan in me eentje echt de hele wereld aan
    slaat weer nergens op maar goed

17. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    hello hier nog iets gebeurt?

18. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland

nou nu je het zegt.....ruiken jullie ook wel eens het sperma nog de ochtend nadat je sex hebt gehad :oops:

als je nou zo'n samenlevingstest doet he.....mag je je dan wel wassen de ochtend dat je gaat.....of is dat een stomme vraag......anders is het toch vies...

19. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    nhene : lekker toch dat gevoel dat je de wereld aan kan...dat had ik gister ook.....zag het weer helemaal zitten ....

20. Mecha

Mecha Niet meer actief

whaha ja echt viesssss.. soms ruik ik het de dag erna nog tussen mijn eigen vocht door bah bah bah ....

ennuh ja die vraag had ik noui ook dus wat ik heb gedaan is .. ipv spoelen met een vaginale douche..( gebruik ik altijd met water) heb ik de hele week rondom me eisprong gewoon met me vinger van binnen gewassen want het gaat niet om de binnenkant van je vagina maar je baarmoeder en baarmoeder mond.. dus alles wat je uit je vagina schoonmaakt kan toch nooit voor een baby zorgen..;)

volgens de uitslag was de test positief dusssss. zal wel goed gegaan zijn ,,, ondanks het grondige wassen :p

Deel Deze Pagina