Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    nhene : ja he......zo vies vind ik dat ook.....terwijl ik me inderdaad gewoon was enzo....maar thanks voor de tip ;)

2. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    haha leuke gesprekken.

@gaby slaap lekker meid.

@bos je ziet het verschil heel goed ken je gelatine en rauw eiwit wat zo rekbaar is dat je er gewoon een vlies kan trekken tussen je vingers van bijv. 2 bij 2 cm het is echt heel rekbaar en doorzichtig sperma is wit en plakt niet. vruchtbaar slijm is net lijm maar dan wat wateriger..

3. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    veel gekletst....weinig spannends...

agneta haar ei wil niet echt groeien en dat is klote....(sorry voor mijn taal)
    gaby had een negatieve test vandaag

4. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    ieuw hahah

ik ken het hoor ik denk dat iedereen dat wel heeft

5. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    dacht al dat ik een uitzondering was....ben blij om te horen dat er meer zijn die er last van hebben...was al bang dat het sperma van vriendlief niet goed was ofzo :(

6. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    meiden ik ga douchen

dus ben weer weg....
    daaaag

7. Mecha

Mecha Niet meer actief

mijn vriend zijn sperma is niet altijd wit
    en k kan er vaak genoeg draden van trekken .. soms is het net kwijl.. gewoon doorzichtig met misschien een paar stukjes wit .. dus zegt niets hoor.. ik ruik het echt whaha :confused: :confused: :D

owwh ja ik zie het verschil als ik er water opgooi.. dan hoef ik niet te ruiken sperma word dan net half opgedroogde lijm

8. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland

haha heb nooit zo op zijn sperma gelet eigenlijk...... :rolleyes:
    kom omdat ik altijd een inlegkruisje indoe de dag erna.....dan valt de kleur niet zo op....nou ben nu ECHT weg....

nhene werkse nog

de rest ook nog een fijne avond

9. Mecha

Mecha Niet meer actief

nou zijn er nog dames of kan ik beter afsluiten?
    ben eindelijk klaar met werken ,.. naja meot nog tot 23.00 maar ik heb geen clienten meer rondlopen dus alleen nog papierwerk en tijd uitzitten bah bah bah

10. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    ik ruik het ook altijd heel goed hoor.. maar ik doe ook altijd inlegkruisje in de dag erna.. en goed schoonhouden met vochtig toiletpapier.. iedereen die zijn ei bijna heeft klus ze..! en andere succes met testen en geduld hebben.. tot morgen maar weer.. doegdoeg.. slaap lekker

11. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    ik ben er nog nhene.. maar wilde nu eigelijk net gaan :p sorry :( sterkte nog met werken.. .. ik moet morgen weer vroeg maar heb het wel altijd druk!..
    zijn er geen gezellige collega's om mee te babbelen?
    Slaap lekker nu..!

12. Mecha

Mecha Niet meer actief

thanks bos slaap lekker ennuh ja misschien een keer vragen of hij het wilt verspillen op je buikie ofzo whahah
    kan je kijken hoe het eruit ziet .. vind ik altijd wel intressant alles wat met het menselijk lichaam te maken heeft.. tja niet voro niks vpk ... ennuh niet alleen dat het heeft ook wel iets grappigs om samen op onderzoek uit te gaan whahah

de test van de lichaamssappen .. whahaha

kijk ga ik weer ik ga helemaal dood hier in me uppie
    ik weet van gekheid niet meer wat ik met me vrolijkheid aan moet zucht,....

13. Mecha

Mecha Niet meer actief

nee suus... bijna iedereen is naar huis er blijven er altijd maar 2 of 3 tot 11uur achter.. helaas ben ik er vandaag 1 van .. maar morgen werk ik van 12 tot 20.00 dus is lekker.. slaaap zeee

14. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    nhene is melig hihi

15. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland

*bos kijkt nog even om het hoekje en zegt ie.......zo geintresserd ben ik niet in zijn sperma hoor haha dat gaat me tever hihi*

16. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    hihi..

ik heb weleens dat ik langs bomen fiets of loop en dan ruik ik sperma echt heel appart en wel een hele natuurlijke geur.. niet lachen meen het serieus

17. Mecha

Mecha Niet meer actief

whahah rosee
    whjahaj ik val gewoon van me stoel whahaha
    ghahaha

nou daar wil ik dan niet fietsen whaha bah bah bah ahahaha

moet zeggen vroeger hadden we zo een trekkerd op het hofje die ging savonds in de bosjes trekken hopen dat hij werd betrapt whahah dat rook zo viesss whahaha

maar uhm ja melig .. dan ben ik dat ook echt al de hele dag wahhaha

18. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    knock knock is anybody there?

verveel me

19. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Ben ik nog eventjes om Rose dr vraag te beantwoorden:

Ik dacht deze ronde het op de dag van mn eisprong gehad te hebben...
    Maarja, achteraf gezien bleek mn eisprong eerder geweest te zijn..
    Misschien dat het me daarom zoveel moeite kostte om een uberklein beetje vruchtbaar slijm te vinden :)

Over het algemeen heb je het in ieder geval voor je eisprong... Maar volgens mij kan het ook nog net erna.

Beetje duidelijk zo?

Ben meteen weer weg hoor.. Heb net lekker gegeten (manlief is nog steeds aan het eten :)) en ben nu heel erg misselijk :(
    Dus ik ga op de bank liggen bij mn ventje :)

We hebben heel lui gedaan en alle gourmetzooi op de tafel bij de bank gezet zodat we ondertussen dvd konden kijken :)
    Vandaag t nieuwste seizoen van Desperate Housewifes gekocht :D

Slaap lekker alvast allemaal!

20. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    JOEHOE!

Mijn zusje is terug uit Zoetermeer, en heeft onze laptop mee terug genomen die mijn stiefvader heeft gemaaktvafgelopen week.
    Dus heb nu en draadloos internet op me laptop en normaal internet op onze pc ,nu nog afwachten tot onze pc weer gemaakt is, en dan dubbel internet :smile:

Deel Deze Pagina