jeeee sammie ennuh klote dat je nu weer misselijk bent uhm .. kriss? ff kijken ja kriss hihih nou rose waar ben je nu dan? huh huh huh ?
ik ben er @kristel klinkt heel gezellig was dat een spontane inval dat gourmetten? nou ik weet niet meer hoe of wat hou maar gewoon gister aan dan zien we over 2 weken wel verder
... nou ik ga maar is afsluietn het is beetje stil hier en ik ben over ruim een half uur vrij dus ga ff me ronde lopen
Zo, nog even voor t slapen gaan Misselijkheid is gelukkig alweer een beetje gezakt. @Sammie: Jeeej, sneller internet weer. Kan je nog sneller kletsen hier @Rose: Het was idd spontaan gegaan het gourmetten We gingen nog even snel boodschappen doen om 18.00 uur en toen bedachten we dat we nog nooit samen gegourmet hadden en dat t eens tijd werd Ik hoop dat je eitje nu al een leuk vriendje gevonden heeft tussen al die potentiele partners en een leuke match gemaakt heeft met m @Nhene: Jeej, over 10 minuutjes naar huis Als je met de auto bent, doe je wel voorzichtig? Het is heel glad overal.. @All: Slaap lekker! Ik ga ook mn bedje in
vriendlief wilde gister niet klussen.. als reden had hij..! we hebben het gister ook al gedaan.. maar mijn ei is zowiezo al geweest denk ik.. mja.. hopen dat gister dan genoeg was.. Mijn temp veranderd niet echt.. wil iemand even kijken.. Link staat onder mijn banner? FF laat ook nog geen ei zien.. Ik ben werken tot half 6 en daarna metteen door naar de verjaardag van mijn zusje.. dus misschien nog tot daarna en anders tot morgen! werkze allemaal
@suus werkse meid @kristel ik hoop het ook kan nu alleen maar weer afwachten en ga met sinterklaas testen misschien dat ik dan toch nog een kado heb voor hem zou ik echt leuk vinden moet ik alleen nog een geschikte piet vinden. Ik ga zo ook werken tot 1 uur daarna nog veel thuiswerk doen.
Goedemorgen dames, Zo heb net mijn eerste nachtje van vier gedaan en ben echt uitgeput, moest zorgen voor 2 huilbaby's en ik begon even aan mijn plannen te twijfelen Nee hoor zo ver is het niet gekomen maar ik was wel blij toen ik lekker naar huis mocht. Zo nu ga ik nog even tv kijken en dan lekker slapen. Dus tot vanavond! P.s. merk echt dat ik verslaafd ben aan dit forum joh wou op mijn werk de hele tijd kijken maar ging niet want pc staat bij mijn collega's
gpedemorgen.. jullie hebben gister nog lekker lang doorgekletst.. en jingle..we hebben t gezegd he. ..hahaha all: hier nog steeds niet ongesteld..begin een beetje te twijfelen aan mezelf... maar ja lekker veel afleiding vandaag.. lindsey komt hier vandaag en we gaan samen lekker winkelen..
Goedemorgen lieverds! Ik voel me echt super vandaag! Ik heb lekker geslapen... werd alleen wakker van de vieze smaak in mijn mond van de gyros met tzakziki, dus even wat gedronken en weer terug m'n bedje ingedoken. Mijn mannetje heeft me net bij mijn werk afgezet en we waren lekker aan het dollen in de auto! BTW Mijn b(.)(.)bs zijn huge, maar vooral erg zwaar. En vanmorgen had ik steekjes.... Ik merk wel sinds ik geen spiraaltje meer heb mijn lichaam veel meer veranderd in de loop van een cyclus. Dus of het door een ventuele zwangerschap komt of gewoon omdat mijn lichaam nu normaal functioneerd omdat het geen hormonen meer krijgt... That is the quistion! hihihi Nou meiden ik ga eens wat doen op m'n werkje! Werkze voor de meiden die moeten werken en voor de rest geniet van je daggie! Liefs Debby
morgen allemaal.. pff ik ben echt kapot ik was gister pas rond 1 uur thuis ... nog ff achter de laptop lag rond 2 uur in bed .. en ben nu weer op om over een uur te vertrekken naar me werk...bah bah bah .. maar ja ben 20.00 vrij dus dat is wel lekker
Gaby: Hoeveel dagen heb je aangehouden voor deze cyclus? of weet je zeker wanneer je je ei hebt gehad? Heb t allemaal niet onthouden... want het zal vast al wel een keer ter sprake gekomen zijn. Jingle: Inderdaad... We told you so! Gezellig hea?!? Rose: Soms denk ik er ook over om thuiswerk te gaan doen... Wat doe jij? Vooral als ik minder wil gaan werken ivm een kindje zou het wel lekker zijn als ik thuis wat enveloppen kan insteken ofzo... Neemt het veel ruimte in beslag?
Goedemorgen meiden, Hoe hebben jullie allemaal geslapen? Gaat het een mooie dag worden? Ik ben benieuwd... Liefs
debby heb een cyclus van 29 aangehouden.. en denk wel dat ik mijn ei heb gehad..weet t niet...heb ook nog steeds geen pngi buikpijn gehad...dus ik weet t niet meer..mijn cyclus is eigenlijk altijd wel redelijk gelijk.. behalve 1x...maar dat kwam omdat ik toen in een vliegtuig zat..
Nhene waarom was je zo laat dan? Wat doe je voor'n werk als ik vragen mag? en ben je om 8uur vanavond dan pas weer thuis? das best laat toch? Ik heb t om 17.00uur meestal wel weer gezien