Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    @ kris...hoe gaat ie met je? Als je veel gaapt moet je meer water drinken (las in vanmorgen op de wc in een tijdschrift...wij jonge ouders) ;)

2. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Gaby: Nou we hopen gewoon dat je laat HCG aanmaakt natuurlijk! ;) En anders toch misschien een langere cyclus. Gewoon nog even afwachten hoe moeilijk dat ook is.

Knuffel voor jou

3. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Eva: haha, serieus? Betekent dat dat je op dat moment vocht tekort hebt?
    Hehe, nja, ik zit te wachten op mn kopje thee om wakker mee te worden :D
    Man werkt vandaag thuis, dus kan ie me goed in de watten leggen :p

@Gaby: Je doet op het moment niks van tempen of ovutesten gebruiken toch...?
    Misschien toch eens mee gaan beginnen..?
    Al is het maar voor het geval je van plan bent om naar de huisarts te gaan, mocht het over een paar maanden nog steeds niet gelukt zijn?

@Debby: Je maakt het wel spannend met al die klachten zeg :) Wanneer ga je testen?

@All: ben ik nog iemand vergeten? Vast wel... :(

Hier gaat t goed, (.)(.) gaan steeds meer pijn doen.. Doet nu zelfs met lopen al pijn!
    Ik blijf moe, maargoed dat is normaal :)
    En verder ehm.. Ja mn baarmoeder is flink aanwezig de hele tijd, maar ook dat hoort erbij.
    Het ziet er allemaal goed uit!
    Morgen 5 weken! Wel spannend hoor, 5 weken is een magische grens voor mij :)

4. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

debby: dank je..

kristel..nee doe nog geen ovu testen en ook niet tempen... ik wil dat nu nog niet.. dat ga ik pas na een jaar doen....en dan moet ik er nog goed over nadenken..ovu testen doe ik dan eerst....

5. gaby1986

mijn maag knort... ik ga ff wat eten maken.. jullie ook iets..? nu ik toch de keuken in ga..

6. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Klachten... ik? waar heb je het over? hihihi :)
    Symtomen misschien maar mij hoor je niet klagen hoor! :p

Dit keer blijft het goed gaan Kristel! Have faith!

7. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Ikke ikke... Was gister te laat thuis om nog brood te halen dus heb niets bij me naar m'n werk! Wat heb je er op?

8. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Gaby: ok, duidelijk :) Je moet het ook echt pas doen als je eraan toe bent hoor, anders gaat t toch alleen maar fout. Fout in de zin van dat je het gaat vergeten of dat je je druk gaat maken om dingen, etc.
    Vind het wel knap van je hoor dat je t nog zonder die poespas wilt doen!

@Debby: Klachten... nja, klachten is misschien een groot woord, maar je weet wel wat ik bedoel :)
    Ik noem het bij mezelf ook klachten, maar mij hoor je ook niet klagen hoor ;)

9. gaby1986

ff kijken..kaas, hagelslag, pasta, vlokken, schuddebuikjes, anijs hagel, uhm......boterhammenworst en gehakt..

10. morgen all,

wat zijn jullie er vroeg uit allemaal. Ik ben al een tijdje aan het werk maar geen zin :s
    ga ff ontbijten en een kopje thee drinken (ik heb niemand die dat voor me maakt nu :(

11. gaby1986

ik ga ontbijt maken voor debby.. :D

12. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Gaby: Ohhh ja daar heb ik zin in hagelslag! zo lang niet meer op.... :)

Kristel: Natuurlijk begrijp ik wat je bedoeld! :p

Gister trouwens mijn opa uitgenodigd voor 1e kerstdag, hij was helemaal door het dolle. Tranen in zijn ogen. Zowwwww lief! Hij vroeg 'Mag Klazien dan ook mee?' dat is zijn vriendinnetje. 'Natuurlijk mag ze mee opa'. Hij gelijk zijn vriendin bellen, zij ook helemaal gelukkig! Super!

13. gaby1986

(hopelijk doet die t)

wat schattig van je opa debby!

14. gaby1986

t is alleen taart gworden.. is da ook goed.. haha

15. Mecha

Mecha Niet meer actief

haha ja ikke ook maar helaas het werk gaat gewoon door..
    ja omdat ik werk ver van me huis.. met de auto doe ik er 3 kwartier over maar die is stuk dus ik moet met de trein metro en tram en dan ben ik anderhalf uur onderweg.. ongeveer.. dus als ik dan nog ff wat eten haal onderweg is het al snel 2 uur..

ik werk als groepsbegeleider/ met meervoudig verstandelijk en audiotief gehandicapten .. voornamelijk dove autisten van zeer laag niveau.. laat zeggen sociaal emotionee 1.5 tot 3 jaar en lichamelijk tussen de 14 en 35 jaar..

als ik zwanger ben mag ik dus ook niet meer werken.. ivm veel agressie .. dus dan ga ik kantoorwerkzaamheden doen.. :D

16. Mecha

Mecha Niet meer actief

@ de 2 zwangeren deze morgen.. vraagje
    hebben jullie innestelingsbloedingen gehad?

en nog een vraag hadden jullie steekjes aan 2 kanten of 1 kant van je buik?

want ik heb nog steeds geen bloeding gezien,, wel een infectie opgelopen bah bah ...

ennuh ik heb alleen links constand steekjes ook in me been een soort spierpijn,, liespijn.. niet erg maar wel aanwezig.. maar rechts voel ik niksss
    ben zo bang dat ik het mezelf allemaal aanpraat

17. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ Nhene: ok... Wat een interressant beroep! :) Jammer dat het zo ver van huis is. :(
    Wil je in de toekomst dichterbij gaan wonen?

@Gaby: Lekker dankjewel! Een stuk taart doet het ook wel goed op m'n lege maagje!

18. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    @ kris...het schijnt dat je door vocht tekort als je zwanger bent moe kan worden en kan gapen...als je dus de hele dag door gaapt moet je meer drinken ;)
    En ja die boobs...heb ik ook gehad...is echt zo super pijnlijke...ik wilde steeds me bh uittrekken ;) Zat allemaal zo naar hihi....
    Lekker dat je man thuis werkt...kan ie je lekker vertroetelen!

@ all...hoest met jullie?

19. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @nhene: Leuk beroep! Ik heb het ook een tijdje gedaan als uitzendkracht, vond het helemaal geweldig :D Maarja, lichamelijk kon ik t niet aan.. :(

Ik heb trouwens geen innestelingsbloeding gehad.. Echt helemaal niks gezien, vorige keren ook niet..
    Volgens mij komt het ook maar zelden voor hoor.
    Steken had ik trouwens aan allebei de kanten. Nog steeds.. Zelfde als met mn liezen, dat voel ik echt aan allebei de kanten steeds.
    Maargoed, dat ben ik, misschien dat t bij een ander weer anders gaat he :)

@Debby: Ohh dat is echt schattig hoe je opa reageert :D

@Eva: Ohh, nog meer drinken? :confused:
    Hehe, zal het eens proberen, kijken of het werkt :D
    Ik hoop echt voor je dat jij ook snel weer bh-uittrek-neigingen gaat krijgen :D
    Ik zie dat je 10 december naar de gyn mag weer.
    Ik hoop zo dat deze 100x aardiger is dan de vorige en dat jullie snel geholpen worden en dus snel zwanger zijn :)

@Gaby: Is er voor mij ook nog een lekker stuk taart over? Stuk mokkataart ofzo? Of nog beter, een gebakje!
    Een bossche bol! *kwijl*

20. gaby1986

ik zal even voor je kijken kristel...

Deel Deze Pagina