Jammie Ik zal maar even doen alsof dat drinken warme chocomel met heeeeeel veel slagroom is Koffie vind ik namelijk zoo smerig...
goede morgen dames... al weer lekker aan de klets op deze (voor de vrije dag toch wel vroege) morgen.... ik zag al koffie en gebak voorbij komen. jammie... vandaag ben ik lekker nog een dagje vrij... eind van de ochtend richting utrecht voor de bul uitreiking van mijn zwager..... daarna luchen met mijn zus, zwager, mijn ouders, zijn ouders en zijn zus (denk ik) ga nu eerst nog maar wat in huis doen want heb gister ook niks uitgevoerd
Hey Bos, Dan kom je waarschijnlijkm vlak bij mijn werk. Moet je naar de Uithof? Ik werk iets voorbij de Hogeschool en de Universiteit. Veel plezier vandaag! Liefs Debby
Komt net iemand m'n kamer binnen met echte Belgische praline........JAMMIE! *smul smul smul* Liefs Debby
Goede morgen allemaal! Hoe si het met iedereen? Heb ngo ff niet bijgelzen, alleen ff oma gechekckt! @ryanne, wat goed meis dat het hartje klopt, super zeg! Ben heel erg blij voor je, wanneer heb ej nu weer een echo, bij 12 weken pas of al wel eerder nog een keer? @kristel, nog steeds aan het testen? Hoop dat de streepjes steeds duidelijker zijn nog hoor! Bijna aan de 5 weken he meis, dat moet een opluchting zijn straks zeg! Verder nog zwangere erbij meiden, ik wil heel veel roze zien deze maand hoor HIer alles geod, gister ook lekker in het bos geweest, en nee niet zo drama als jou rose gelukkig hihi Wat si het mooi met al die sneeuw he!
nou aangezien mijn vriend (perongeluk) al mijn schoenen weg heeft gedaan behalve degene die ik nu aan heb.. ga ik winkelen voor schoenen.. haha....
Ja doe maar! Ik werk bij de Provincie Utrecht. Zeg maar wanneer je er ongeveer lang rijdt ga ik voor het raam staan! hahahaha
TE LAAT! helemaal opperdepop! Echt zow lekker... hoe noemen ze dat ook al weer orgastisch lekker ofzo?!? Whahahahaa
Al je schoenen weg?!?!?! Dat is een ramp! Duur grapje! Nou ja tis wel weer lekker om veroorloofd schoenen te kopen! Elke keer als ik schoenen koop voel ik me schuldig omdat wanneer ik thuis kom altijd de sarcastische opmerking krijg 'Je hebt zeker nog niet genoeg schoenen' whahaha Dat kan jou mannetje niet zeggen! Liefs