@Rose: Idd Met de kerst gourmetten wij trouwens nooit, wij gaan dan echt heel uitgebreid koken. Of beter gezegd, IK ga dan heel uitgebreid koken Vind ik leuk om te doen, lekker luxe ook Balen dat je vriend zo lang in de file staat Zal dus nog wel even duren voordat ie thuis is... Jammer, dat wordt dus alleen eten denk ik...? @All: Jeuj, de rest kan het bestandje nu ook openen
wij gourmetten meestal ook met kerst maar vorige kerst en aankomende ga ik koken. haha. weet t of dat geslaagd is maar dat zien we wel. vind het wel heel leuk.
@kristel hij belde net dat hij nog 24 km moet tot maastricht heeft van eindhoven tot net in 23 minuten gedaan doe je normaal 45 minuten over vind het dood eng als hij zo hard rijd ik heb net al alleen gegeten had echt honger. preischotel igg vind het helemaal niet zo lekker. ik ben ook echt een keukenprinses haha vind het heerloijk om lekker luxe te koken maar geloof dat ik voor het eerst met kerst chinees ga eten bij mijn schoonouders 1e kerstdag.. we gaan naar het kerstcircus met mijn vriend zijn neefjes en zus en ouders en die hadden geen zin om savonds daarna nog te gaan koken.duss chinesen met kerst is weer is wat anders whaha mooi dat iedereen hem nu kan openen.. heb ik niet voor niks me best gedaan. en wat vinden jullei van elkaar
ik ben er vandoor dnek niet meer dat ik online kom vanaovnd want mijn vriend heef twel wat aandacht verdiend na 4 uur in de auto waar je normaal 1,5 uur over doet. tot morgen dnek ik, moet weer naar den bosch dus drukke dag. fijne avond
dag stelletje kletsmajoren.... zes pagina's verder na vanochtend....sorry geen zin om terug te lezen want heb koppijn....heb ik iets gemist... oh leuk gedaan met die foto's.....geloof dat ik wel vier keer mail heb gehad met de foto's en kon ze alle vier gewoon openen hoor.....
Hey dames, wat wordt er weer een hoop afgeklept hier zeg! Volgens mij 30 blz teruglezen ofzo... Heb k echt ff geen zin in hoor, beetje zonde vd tijd! Hebben jullie allemaal nog spannende dingen te melden?
Neej idd, iedereen is druk met andere dingen... Wanneer ga jij weer testen? Van hoe lange cyclus ben je uitgegaan deze maand?
ben uitgegeaan van 29 dagen.. ik wacht denk ik tot vrijdag..als ik niet al ongesteld ben geworden tussendoor
nee heb echt nergens last van ..ook niet van ongi klachten.. normaal heb ik de dag ervoor buikpijn.. en ben ik best wel snel geiriteerd, en heb altijd precies een week van te voren last van mijn borsten.. maar dat heb ik nu ook niet...maar heb niet echt t gevoel zwanger te zijn..
ja hoor is goed.. zag t al..had gister een test gedaan maar die was negatief.. zag ook niet een heel ligt streepje ofzo. dus ik ga er eigenlijk vanuit.. dat ik gewoon ongi word..