Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Hey meiden :)

Jeeeej, 5 weken vandaag :whistle: :D

@Debby: *knuffel terug* :) Je kwaaltjes zouden kunnen komen door een zwangerschap... Wanneer ga je testen?
    Hoop echt dat je positief test :)

@Suus: Het lijkt een beetje op hoe het bij mij ging met de temp deze ronde. Ik was ook mn ei een beetje kwijt..
    Hopelijk heeft het bij jou ook een positieve wending en ben je ook gewoon lekker zwanger straks!
    Als je temp morgen en overmorgen nog steeds hoger is dan zal FF je ei waarschijnlijk met een stippellijn op dag 17 zetten of dag 18.

@Gaby: Je maakt het toch wel spannend hoor! Hopelijk is he tsnel vrijdag en heb je dan een mooie streep op de test :)

2. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Hey Kristel: Ik denk dat ik pas in t weekend ga testen... Ik hoop ook dat ik posi test dan zijn deze kwaaltjes tenminste de moeite waard. :)

Ik heb geloof ik een half uur op mijn werk gezeten, maar ben maar weer naar huis gegaan. :(
    Net even temp gemeten 38.2 ... :( T valt mee maar heb steeds warmte aanvallen enz... Ik ga nog wat proberen te slapen.

wat is het hier rustig trouwens...

Liefs Debby

3. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    @kristel super meid nu gewoon op naar de 40 ;)
    dat beebje van jullie blijft lekker zitten in jouw warme buikje.

@debby beterschapsknuffel, ga maar lekker ff slapen misschien voel je je dan beter..

ik ga zo naar den bosch en ben vanavond pas om half 10 ofzow thuis. heb helemaal geen zin om te gaan maar ja nog ff en dan ben ik er van af.
    ik kom vandaag nog wel een paar keer kijken via mijn gsm om mee te lezen.

fijne dag allemaal en voor de zieke beterschap.

4. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Debby: In het weekend pas? Hoe hou je dat vol? :D
    Balen dat je niet lekker bent... Doe maar lekker rustig aan hoor! *knuffel*'

@Rose: Waarom moet je helemaal naar Den Bosch eigenlijk...?

5. Mecha

Mecha Niet meer actief

@ all ik ben echt super verdrietig hele erge ruzie gehad net met me vriend.. nja ex nu weer denk ik ...
    hij is echt oneerlijk elke keer denk ik nu gaat het anders maar nee... het gaat niet anders
    ik ben gewoon te goedgelovig... je hebt gelijk gehad boss

ik had hem gewoon moeten laten
    nu ben ik weer helemaal kapot... meegaan naar het ziekenhuis wilde hij niet omdat ik gister avodn niet nog dingen voor hem wilde wegbrengen.. :(
    het gaat weer nergens over

ik ben er echt kapot van

nu belt hij me op wil je nog nara het ziekenhuis gaan...wat moet ik hier nou mee

6. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Nhene: Meid, hoe moeilijk het ook is.. Ik vind dat het tijd is om voor jezelf te kiezen.
    Dit werkt gewoon niet..
    Er zijn zooveel lievere mannen te vinden.
    Die gewoon met je meegaan omdat ze van je houden en niet omdat je iets voor ze doet!
    Dit is echt belachelijk, hoe durft ie?!

Echt hoor... Het komt waarschijnlijk hard aan nu, maar echt, we hebben t allemaal gezegd: dit werkt niet, stop ermee..
    Hoe vaker/langer je met hem doorgaat, hoe moeilijker de situatie gaat worden.
    Dus echt, neem een besluit... Niet alleen voor jezelf, maar ook voor je toekomstige kindje.

Ik zou nu trouwens alleen naar t ziekenhuis gaan als ik jou was. Niet weer toegeven, hij speelt een spelletje met je..

Sorry dat ik het misschien bot zeg, maar ik weet ook even niet hoe ik t anders duidelijk moet zeggen.. :(

*knuffel*

7. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Nhene,

Iedereen heeft je gewaarschuwd, wat heb je aan zo'n vent!
    Je verdient beter!

Niks terug sturen en gewoon alleen gaan!

8. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @suus: je ei kan op dag 18 geweest zijn.
    Tipje: gooi die piek toen je ziek was even op discarted.
    Als morgen en overmorgen je temp gelijk blijft aan vandaag, dan heb je idd gisteren je ei gehad.

@Debby: ik duim voor je meis!

@Kristel: jeej 5 weken :D
    Al gestopt met roken?

9. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Oh had even gemist dat er nog een pagina was :)
    Waar zit ik met mn gedachten zeg :)

@Nhene: sloten vervangen, nieuwe foonnr nemen en klaar.
    Zulke zwabbers heb je niks aan joh.

10. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    @nhene kut voor je meid doe wat je hart je zegt je verstand is er alleen om over beslissingen na te denken maar volg je hart, als je denkt dit is de man van mijn dromen moet je eens heel goed nadenken over hoe hij is en of je daar mee kan leven. Waarvoor moest je ookal weer naar het zh ? Sterkte meid en een dikke knuffel

@ kristel ik heb daar elke woensdag les spw4 laatste 2 maandjes doe de opleiding in1,5 jaar dus moet helemaal daarheen en om de week op zaterdagochtend. Vond dit fijner zijn mensen tussen de 20 en 60 jaar de oudsten zijn 50 en leer veel meer op deze manier dan een opleiding waar 16 jarige beginnen en dan 4 jaar er over doen dat zag ik echt niet zitten.
    Wat doe jij eigenlijk ?

Kreeg net te horen dat de schade van de auto 600€ is van afgelopen zondag maar gelukkig is het een auto van de zaak hihi. Ben bijna in den bosch net een heel hulpplan geschreven in de trein heb gewoon pijn aan mijn hand van het schrijven

11. Mecha

Mecha Niet meer actief

@ all .. rose. hijmoest zich inschrijven en morgen een potje inleveren... nja ik kan niet in me uppie een potje inleveren ik heb geen sperma in me koelkast staan..
    het schiet weer lekker op zo ..

en ja de man van me dromen pff alleen als het hem uitkomt. geloof ik .. dus hij belt me net gewoon 6 jkeer op om te vragen of ik nog nar het ziekenhuis wil ik heb gezegt hoeft niet meer ik moet nu al naar me werk.. daar ben ik inmiddels aangekomen .. helemaal dood gaar en gefrustreerd maar goed

nja ik zie nu ff door de boompjes het bos niet meer ik ga maar ff niks beslissen ,,,

heb uit frustratie gelijk een zw test gedaan vanmorgen.. dik vet negatief natuurlijk ..
    nja toch voel ik me nog eigelijk best wel zwanger met al die prikjes in me linkerzij

12. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Dreamer: Ik had gehoopt dat die vraag niet zou komen haha. Ik ben nog niet helemaal gestopt, maar ben van 20 sigaretten per dag naar 2 gegaan, dus ben al best trots op mezelf...
    Ik schaam me wel heel erg dat ik nog steeds rook, maargoed, ik vind van 20 naar 2 al een hele stap.
    Geef me nog een paar dagen en ik ben er helemaal vanaf :D

@Rose: Ohh, voor je opleiding :) Ja is toch wel fijner om het verkort te doen en met wat meer mensen van je eigen leeftijd/denkniveau!
    Ik heb verpleegkunde gedaan, maar lichamelijk kon ik het niet meer aan..
    Momenteel werk ik thuis via internet. Ik maak grafische 3D kapsels en kleding ed in Photoshop en 3D progamma's.. En die kapsels en kleding verkoop ik in Second Life. Mensen pimpen hun avatars daarmee en ik verdien er me geld mee :) Tis misschien een beetje onduidelijk uitgelegd als je second life niet kent, maar tis ook gewoon moeilijk uit te leggen..
    Het is iig wel bizar dat ik daar mn brood mee kan verdienen :)

13. Mecha

Mecha Niet meer actief

jeetje wat leuk kris... zou ook leuk zijn voor mij als ik straks eem beebje mag hebben..
    maar uhm mevr de vpk haha we hebben echt dezelfde opleidingn iet alleen hetzelfde werk gedaan leuk leuk leuk

.. ff wat anders dan me normale bah bah bah ;)

voel me wel bah....

14. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Hey meiden,
    Ik heb de hele tijd geslapen, inmiddels 38,6 koorts... :(

Ik weet niet of ik het testen zo lang kan uitstellen nu ik thuis ben hoor... :(

Heb wel terug gelezen maar kan t ff niet allemaal onthouden.

Nhene heel veel sterkte meid! Denk er om.. In jou leven ben jij de belangrijkste persoon, onthoud dat goed. :)

15. Mecha

Mecha Niet meer actief

ja ik probeer het lukt alleen niet helemaal .. ennuh koortss?
    zwanger meid?

16. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

let's hope so... :) dan zijn deze kwaaltjes in eens niet meer zo vervelend... :)

17. Mecha

Mecha Niet meer actief

dat bedoel ik .. mijn temp wil maar niet hoger worden.. ik wil het zo graag.. was gister super misselijk nu weer nergens last van alleen steekjes links onderin.. wat ik al zei stiekem getest super negatief.. maar was te verwachte...

18. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Debby,

TESTEN!

19. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Nhene: Ik vond verpleging echt hartstikke leuk, maarja, mijn rug en gewrichten vonden van niet ;)
    Ook ik heb een tijdje (via het uitzendbureau) met gehandicapten gewerkt, alleen een andere doelgroep dan jij. Ik werkte op een groep met jongvolwassenen, tussen de 15 en 25 jaar die echt vrijwel niks meer konden. De meesten daarvan waren met open ruggetjes geboren of hadden hersenbechadigingen opgelopen. De meesten waren ook helemaal vergroeid en dus ook volledig afhankelijk.
    Het was geweldig werk, maar zooo zwaar...

@Debby: Als je wilt testen, gewoon testen he :) Ik denk dat de anderen ook wel heel nieuwsgierig zijn naar het resultaat hoor! Ik sowieso! :D

@All: We kregen net een mailtje van de fotografe, ze is druk bezig met ons fotoalbum en hoopt m zsm af te hebben :) Om ons een voorproefje te geven van de foto's heeft ze er een paar op website gezet.
    Als iemand ze wilt zien, gewoon even naar deze website gaan en dan onder het kopje trouwen, de eerste 5 foto's zijn van ons :D
    Http://www.doryaling.nl

20. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Leuke foto's Kristel :D
    Enne .. sorry, ik onthoud dat soort dingen nu eenmaal :)
    Maar van 20 naar 2 is ook al super toch!
    Ik ben niet zo'n zeikwijf die fel tegen roken tijdens de zwangerschap is hoor.
    Denk dat ik zelf doorgerookt zou hebben als ik nog had gerookt ;)
    Je bent geen verantwoording schuldig, ik was gewoon benieuwd :D

Debsel: niet goed hoor zoveel koorts!
    Goed uitzieken he!

Deel Deze Pagina