@Meisje: Wil je het niet weten dan? @Debby: dan ben je dus een Augustus mama De kans zit er trouwens in dat ik dat ook ben hoor, maar het nog niet weet Voor hetzelfde geld heb ik mischien mn eisprong toch later gehad... Maargoed, we zien het over 2 weken bij de echo wel hoe ver ik precies ben @Nhene: niet de hoop verliezen hoor! Bij mij werden de ovutesten pas positief nadat ik al 3 dagen wist dat ik zanger was Ik had dus eerst positive zwangerschapstesten voordat de ovutesten echt positief werden...
wil t wel weten maar heb geen testen. bovendien hoeft die heisa niet zo,als het écht goed zit bliven de testen volgende week ook positief
@Meisje: tuurlijk zijn ze over een week dan ook nog positief. Maar t is toch fijn om t nu al te weten als t zo is? Dan kan je namelijk vast aanmelden bij de verloskundige en al dat soort dingen. Dan weet je tenminste zeker dat je op tijd bent en dat je binnenkort aan de beurt bent. Anders moet je straks misschien wel langer wachten, en dat wachten op een echo enzo is echt niet leuk hoor...
ach ik zit nu nog maar op dag 31,zaterafg op 33.heb mn ei op dag 13 gehad maar ga maandag pas testen dan ben ik over dee langste cyclus heen
@ jullie whahah .. All dus .. bedankt .. geeft me toch weer een beetje hoop.. had namelijk de hele maand al het gevoel deze keer is het raak en nu verzwakt het ..:S stom is dat.. bv ik dronk elke datg wel een wijntje of biertje niet veel maar gewoon,,, en vanaf me eisprong .. pff ik had helemaal geen behoefte meer eraan.. gister want ik heb nu weekend gister heb ik zo een klein flesje rode wijn gehaald .. je mag een glas rode wijn als je zwanger bent ... en ik vond het niet lekker meer... ik dacht nou heb ik dit nou gemist pfff roken ik rookte overdag nooit al 3 jaar niet meer alleen inde avond maar rustig nou ik denk 3 of 4 soms 5 de laatste dagen rook ik er 1 misschien 1.5 alsof me lichaam het niet meer wilt ofzo.. vanaf gister heb ik beurse tietjes maar heb ik voor me nod ook altijd alleen dan zijn het me klieren en nu lijken me boobs wel wat zachter dan normaal ik voel die klier bubbel niet aan de zij/bovenkant... pff duurt zo lang dta wachten sorry voor de egoistische mail.. btw meneer stond vannacht voor de deur of hij mocht blijven slapen :S hij ligt dus op de bank ... kon hem niet buiten laten staan .. treinen reden niet meer en hij woont in een andere stad officieel... mhh:S
kristel ik denk dat ik 2x een vmk geb gehad achter elkaar,sinds maart stipt dag 13 of 14 mn ei en vrijwel alles preciess dag 28 onfi maar ben bang voor de 3e tegenvallet dus wacht nog af. heb maar 1 drupje rose verloren op dag 28
@Meisje: Ik snap het wel hoor... Maarehm, zou je het niet willen weten dan als je weer een vmk zou krijgen? (daar gaan we natuurlijk niet van uit, maar voor het geval dat) Zo zou je namelijk in aanmerking kunnen komen voor verder onderzoek en dan kunnen ze misschien een oorzaak vinden en er wat mee doen zodat het niet meer fout hoeft te gaan. Voor mij was dat een reden om na de 1e keer dat t fout ging al vroeg te beginnen met testen, zodat ik t zou weten als t weer fout zou gaan. En we hebben nu wel mooi een oorzaak gevonden waar wat aan gedaan wordt...
Nou ik ga een info pakketje ophalen bij de dokter en nog even een clear blue halen... anders gelooft mijn ventje het nooit! hihihi Nhene houd je grenzen goed in de gaten hea?!? Volgens mij ben je te goed voor deze wereld. Meisje laat je niet gek maken hoor! @ de andere meiden: lekker puh! Ik ga eens kijken of ik mezelf bij de dokter krijg...
@Meisje (mbt Debby's reactie ) : Ik wil je niet gek maken ofzo hoor Als je niet wilt testen, gewoon niet doen Maar wilde even mijn gedachtegang erover laten weten als je t niet erg vindt... @Debby: Succes! Enne, rustig aan doen hoor! Als je niet lekker bent oid, gewoon toegeven aan je lichaam. @All: Ik ga even op de bank liggen... Ben msselijk
hah thanks deb.. ja soms denk ik hetzelfde maar ik oefen zo hard hoe ik ga zeggen nee bekijk het allemaal maar .. en dan eindstand doe ik ja pff stom he?! iedereen kan mij laten stikken als ik ze nodig heb maar ik kan niet gewoon het zelfde doen pfff maar goed we vinden wel een weg
over een half uurtje moet ik gaan werken in ravenstein..heb niet echt zin.. werken in een groep die ik niet ken.. maar ja..