joehoe weer iemand in het roze! geniet er lekker van debby! enne veel plezier met vertellen aan de aanstaande papa...... grtz suus
Weet iemand of hoofdpijn ook een zwangerschapssymptoom kan zijn? Ik heb nog nooit zo lang achter elkaar hoofdpijn gehad...
Toch maar ff een paracetamolletje ingenomen. Moet straks werken van 1 tot 9 en het is een training waarin we moeten gaan oefenen, dus dan zit ik niet te wachten op hoofdpijn.
Haha mijn vriend heeft me over.... morgenochtend een testje proberen. Als ik inderdaad vroeg een ei heb gehad, zou het eventueel al aantoonbaar kunnen zijn......
Welkom lieve kleine . Welkom lieve kleine meid, Welkom op aarde en weet dat je iedereen verblijdt. Je mooie oogjes staren vragend de wereld in, Nog zoveel te leren en zoveel te zien bijzonder is het om te groeien tussen papa en mama in! Klein en kwetsbaar maar echt zo sterk, Geboren uit liefde maar oh wat een werk. Geploeterd en gestreden heeft jou mama, En haar liefdevol bijstaan deed je papa. Lang moeten wachten tot jij er was, Vol trots en blijdschap behoor jij tot hun ras. Volmaakt en mooi met alles erop en eraan, ..... zo heet jij dat is jou naam! Heb ik net gemaakt voor een vriendin van ons,....die heeft net een kleine gekregen...wat vinden jullie?
Nou ik ben weer terug hoor... Ze hadden geen Clear blue digital meer! maarja ik heb maar een andere duidelijke genomen voor m'n mannetje. Dat rompertje halen red ik niet meer vandaag, maar ik heb dat boekje van Kluun al in huis dus... dat is ook wel goed. @$%^& batterijen vergeten voor m'n foto toestel. Nou ja... morgen weer een dag. Nu ga ik maar eens wat proberen te eten want dat heb ik gister bijna niet gedaan en dat is natuurlijk niet goed Nhene ik ken het heel goed, ik deed het precies zo tot dat ik er aan kapot ging. Toen was het genoeg voor mij! Ik weet niet hoe ik het heb gedaan maar ik trek nu mijn strepen. Tot hier en niet verder! Heel veel sterkte lieverd.
Zwangeren 30 juli: Lynn1986, 7e ronde ZWANGER, uitgerekend 5 april 2009 17 aug: Suhe, 1e ronde clomid ZWANGER, uitgerekend 26 april 07 sep: Natassie, 9e ronde ZWANGER, uitgerekend 16 mei 2009 08 okt: Mama1987, 4e ronde ZWANGER, uitgerekend 16 juni 2009 10 okt: Mac, 3e ronde ZWANGER, uitgerekend 17 juni 2009 04 nov: Ryanne, 11e ronde, 2e met Clomid, uitgerekend 14 juli 2009 18 nov: Kristel86, 11e ronde ZWANGER, uitgerekend 29 juli 2009 27 nov: Debby86, 2e ronde ZWANGER, uitgerekend 4 augustus 2009 NOD lijst November 08: Lala87, 2e ronde 11: Sannehai, 2e ronde 18: Suusje23, 3e ronde 18: SuuuS, 1e ronde 25: Meisje87, 5e ronde 25: Wendyvanliemde, 7e ronde December 05: Nen87, 3e ronde 05: Sammie88, 5e ronde 07: Rose, 2e ronde 10: Bos, 9e ronde 11: Suus1987, 9e ronde 13: Agneta, 4e ronde met Clomid 14: Sterretje08, 7e ronde 23: Dreamer83, 8e ronde 27: Gaby1986, 8e ronde Indien er een aanpassing moet komen op de lijst, laat het aan Dreamer83 of Sammie88 weten en wij passen het zo snel mogelijk aan!
GEfELICITEERD kristel! eindelijk goed nieuws zietk! jij zit ook al een poos hier op het forum en heb ook al heel wat mee mogen maken en nu zag ik toevallig jouw naam weer eens voorbij vliegen, dus was toch stiekem nieuwsgierig en nu zie ik die banner en tjah dan worden we natuurlijk allemaal super happy! geniet ervan! liefsss kanjer
@Kanjer: Wat lief dat je hier even binnen komt vallen om me te felicitereen Dankjewel! Ik zie dat er bij jou onderzoeken gedaan zijn? Hopelijk zijn de uitslagen goed!