hoi allemaal.. ben er weer, morgen om 7 uur beginne...is iemand ziek...maar ja.. en morgen avond in uden winkelen.. nieuwe kleren kopen.. kristel: maak je nou maar geen zorgen...komt allemaal goed..relax en genieten meid..je hebt een beebje in je buik..en die blijft er voorlopig zitten ook! meisje: jammer verder als ik nog iemand vergeten ben.. sorry...
oke en voor de periode in de cyclus had ie al groter moete wezen toch,waarom moet je man zn zwemmers weer ltem testen? was toch goed
ja hij had iets groter moeten zijn idd. ik hoop gewoon op een groeispurt vorige keer dat ie zijn zaadjes in moest leveren had ie een paar dagen koorts gehad en dat kunnen ze zien want dan zijn ze iets vertraagd maar verder was het wel goed
ikke ook.. ondertussen.. was douchen en gtst kijken.. @ kristel: probeer je ontspannen.. lekker knuffelen met je ventje.. en hopen dat je heel snel je echo krijgt.. @ bos: hoe is het met jou? @gaby: ik ook 7 uur beginnen.. tot hoe laat moet jij?
Heb net even uitgehuild bij mn man... Lucht toch wel op hoor! Zorgen zijn er nog steeds, maar gelukkig al wat minder, krijg op mijn eigen topic alleen maar goede reacties eigenlijk dat bijna iedereen dit heeft die zwanger is. *veegt dr vorhoofd af* Pfieuw!
kristel: gelukkig....nou onstpan...zet een lekkere bak thee voor jezelf...neem er een overheerlijke koek bij...stop die sigaretten in de kast en zet een lekker filmpie op ofzo....komt helemaal goed meid....don''t worry..... voor de rokers onder ons: hebben jullie nooit overwogen om te stoppen met roken voordat je zwanger wilde worden....
Kristel, rustig aan doen en je lekker door je mannetje laten verwennen! Agneta, wanneer heb je de laatste pil van Clomid geslikt? Bos, ik hou niet van dat soort opmerkingen! Hou die maar lekker voor je.