Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suhe

suhe Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.049
    0
    0
    En anders die injecties... Niet leuk, maar naar wat ik toen van de gyn hoorde meestal wel succesvol. Wat dat betreft mag ik echt van geluk spreken, maar jouw tijd komt ook nog wel!

2. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Bos: Heb t toentertijd nooit overwogen eigenlijk... Ik heb namelijk altijd zoiets gehad van: Voor mezelf hoef ik niet te stoppen.
    Ik zou alleen stoppen voor mn kindje.
    En tja, toen ik met de pil stopte zag ik het nut er nog niet van in om al voor mn kindje te stoppen met roken, want voor hetzelfde geld zou het nog een jaar duren voordat ik zwanger zou zijn...

Nja, dan kan je wel zeggen: ja maar door roken kan je minder vruchtbaar worden. Dat klopt, dat had ik toen ook al in mn hoofd. Heb toen ook met mezelf afgsproken dat als het na een jaar helemaal nog niet gelukt zou zijn om zwanger te worden, om dan te stoppen met roken.

Nouja, toen was het in de 3e ronde raak en ben ik eigenlijk meteen gestopt.
    Totdat ik na een paar dagen een miskraam kreeg en toen werd ik natuurlijk een beetje depri enzo en toen ben ik meteen weer begonnen, nog meer dan daarvoor.
    Tja, en toen heb ik gezegd dat ik pas echt zou stoppen bij een zwangerschap als ik op 6 weken van de zwangerschap zou zitten.
    Met 6 weken wordt de placenta namelijk aangelegd en voor die tijd heeft t kindje nog geen 'last' van de rook om t zo maar even te zeggen.
    En zo zou ik de miskraamperiode van mezelf overbrugt hebben en dus met een gerust hart kunnen stoppen zonder stress :)

Zo, het is een lang verhaal geworden, maar hopelijk wel een met een duidelijke uitleg en hopelijk kan er begrip uit gehaald worden (of hoe je dat ook zeggen mag :p)

Ik schaam me best wel dat ik nog rook, maar voor mij is het op dit moment gewoon eve neen fijn alternatief om de eerste 2 weken vol stress en angst door te komen :(

3. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    jaa? ik hoop het
    ik ben niet zo gek op injecties haha

4. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    En nu ga ik eten :) Man was laat thuis omdat ie nog naar de kapper moest, dus vandaar dat we zo laat eten ;)

Lekker shoarma met zelfgemaakte knoflooksaus :D

5. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    hoi,

debby gefeliciteerd..

suhe...ik voel me ook heel rond!

en over het roken...wij zijn bewust gestopt toen we vorig jaar begonnen met zwanger worden! dus ben nu 1 jaar gestopt....en bevalt me goed....maar ik ga niet zeggen dat ik nooit meer ga roken....sorry

6. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    kristel: ieder moet voorzich weten wat hij doet...ik was gewoon benieuwd niet aanvallend hoor ;) ....wil niemand aanvallen...heb zelf ook vijf jaar gerookt dus weet precies wat het is om er vanaf te komen....

eet smakelijk..

7. suhe

suhe Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.049
    0
    0
    Lynn, mooi gezegd!

Kristel, smakelijk eten!

8. Meisje87

Meisje87 Bekend lid

27 jun 2008
    960
    0
    0
    ja ongi geworden helaas

ik rook ook nog hoor, ook toen t raak was, maar toen minder. Beetje zelfde instelling als kristel.

geloven jullie in de chinese geslachtskalender? Ik wel, bij iedereen die ik ken en moeder is klopt t. En ik heb ook sterk t idee dat t daarom niet wil lukken/mis gaat (in totaal 5 lichte streepjes gehad, ik geloof echt niet dat ik 5 k-testen had)
    in mijn vriends familie, de mannen daarvan, kunnen alleen maar jongens krijgen geloof ik. Er zijn iets van 20 neven, neefjes en broers in totaal, en 4 nichtjes welke van de tantes komen waarvan de man dus geen bloedverwant is. Misschien zijn de zaadjes t afgelopen jaar allemaal meisjes, en volgens de kalender krijg ik meisjes t/m januari, dus ik hoop dat t in februari raak is :)
    of raakt mn theorie kant noch wal?

9. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    weet niet of ik daar in geloof....maar geloof dat ik beter mijn mond kan houden hier.....alle wat ik zeg kan tegen me gebruikt worden. :rolleyes:

10. suhe

suhe Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.049
    0
    0
    Meisje, shit zeg! Raar van die testen, bij mij waren ze altijd helemaal wit.

Volgens die kalender zou ik een jongetje moeten krijgen, we zullen het morgen zien als het goed is.

11. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    die chinese kalender klopte bij mij niet...ik zou een meisje krijgen maar is toch echt ene jongen!

12. Meisje87

Meisje87 Bekend lid

27 jun 2008
    960
    0
    0
    waarom dat bos?
    ach ik heb een hele tijd geleden al voorspeld dat ik in november zou bevallen volgens mij :) dus wat dat betreft klopt t misschien wel :)
    Spannend suhe!

13. Meisje87

Meisje87 Bekend lid

27 jun 2008
    960
    0
    0
    ohja en die testen bleven bij mij ook wit alleen deze ronde dus niet, toen had ik steeds licht positieve testen.

14. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    laat maar....als ik alles zeg wat er in me opkomt krijg ik zeker ruzie met sommige hier.. en ik wil graag de vrede een beetje bewaren.....

15. suhe

suhe Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.049
    0
    0
    Bos, volgens mij is dat nog een trap na... Van mij mag je namelijk alles zeggen zolang je anderen maar in hun waarde laat.

Lynn, voel je de kleine al goed bewegen?

16. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

ik ga weer allemaal....
    tot morgen...

17. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    nou nee hoor....maar ik dacht dat je mening geven niet verboden is hier....maar ik ga er niks meer over zeggen nu.....

18. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Kristel, blijf ajb van je bmm af!
    Ga dat ding nu niet zitten irriteren.
    Je maakt jezelf gek ermee en het is gewoon niet goed om dat te doen nu.
    Probeer te genieten meis, hoe moeilijk ook.

@Meisje: balen meis.
    En als je nu test, wat doet die test dan?
    Als je nu van de week nogmaals test, dan weet je iig of ze altijd vals posi testen of niet.
    En in die kalender geloof ik niet.

@Agneta: wat goed dat je eitje toch nog groeit zeg :D
    *duimt nog even flink verder!*

19. suhe

suhe Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.049
    0
    0
    Dan wil ik er graag ook nog één ding over kwijt. Ik heb de indruk dat jij vindt dat als je zwanger bent, je niets te klagen meer mag hebben. Nou meid, voor mij is het ook een moeilijke tijd geweest om zwanger te worden, maar toen zat jij nog niet hier op het forum.

Ik ben super blij met de zwangerschap en heb niet veel te klagen, maar heb wel zo mijn eigen onzekerheden. Ik dacht dat het forum ook daarvoor was, maar als jij het prettiger vindt dat ik dat bij het topic 'zwanger' doe, omdat jij hier het alleen recht hebt, dan zou ik er niets meer over zeggen. Er zijn andere meiden hier die juist nieuwsgierig zijn naar de meiden die zwanger zijn en die meeleven.

Dit was dan ook het laatste wat ik erover kwijt wil.

20. Mecha

Mecha Niet meer actief

meid geef de hoop niet op mijn eitje was 2 mm...
    en ineens 15 :D dus hou hoop

Deel Deze Pagina