whoeee hoee \/ \/ \/ \/ \/ \/ lets dance .. lets not fight miauwww.. ennuh ja suhe klaag maar lekker meid ik hoor niet anders van de zwangeren om me heen heb ik weer meer lef om tegen hun te klagen over misschien zwanger kwaaltjes klaar maar door hoor heerlijk
Kristel, Doe rustig aan,en geniet. Agneta, Mijn duimen draaien dat je ei groeit! Meisje, Dikke knuffel! *Nederland is een vrij land en iedereen heeft recht op een mening!* DUS GEEN GERUZIE HIER! ANDERS KOM IK ER TUSSEN SPRINGEN GHiHIHIHI
Ik voelde me niet aangevallen hoor, absoluut niet Je vroeg ernaar dus dan leg ik het ook uit En dan probeer ik het ook meteen zo goed mogelijk uit te leggen, ik heb namelijk nogal wat commentaar gekregen van een aantal dames een hele tijd geleden mbt het roken, en nouja, er zijn op het forum (weet niet of dat bij ons ook zo is) meiden die het er absoluut niet mee eens zijn en fel tegen roken zijn.. Dus vandaar. Ik wil gewoon geen verkeerde indruk oid achterlaten dus dan probeer ik het zo goed mogelijk uit te leggen vanuit mn gevoel. @Bos en Suhe: Wat is er aan de hand meiden? @Dreamer: Ik doe echt heel erg mn best Maarja, ik heb soms echt momenten dan schiet ik in de stress Ik heb alleen maar slechte ervaringen met zwanger zijn en dan is het gewoon heel moeilijk om 24/7 positief te blijven... @All: Mn buikje begint echt al te groeien! Het zijn mn darmen maar, maar toch Zal straks een foto maken ervan en in mn album zetten als jullie t leuk vinden
kristel: ik hoop dat je snel een beetje gerust bent...kruip lekker vroeg onder de wol....als je slaapt kun je ook niet piekeren (werkt bij mij altijd goed)
Kristel, Als iemand wilt roken, dan is het hun eigen keuze. Ik heb er in iedere geval niks op tegen. Zelf kan ik niet roken en kan ik ook niet tegen rook..heb COPD...
@Bos: dat ga ik ook zeker doen denk ik, heb vanmiddag niet geslapen en dat begin ik nu toch al wel te merken @Sam: copd? wat erg... Dan voel ik me ook meteen weer klote he Jij hebt dan al last van copd zonder te roken en ik blijf lekker doorpaffen en doe mezelf vanalles aan @Suhe: Hehe, ja ik heb terug gelezen, maar begrijp de 'stress' niet helemaal... Is altijd zo moeilijk via typen he.. Dingen kunnen altijd anders overkomen dan ze bedoelt zijn.. En misschien ook niet, maargoed, ik zeg er maar niks over en hou me er wijs buiten (tenzij het uit de hand gaat lopen ) @All: Ik ga nog eventjes aflevering van Desperate Housewifes afkijken en dan maak ik een foto
Ik heb eigenlijk weinig te vertellen haha. Alleen dat ik me irriteer aan de opleiding op mijn werk. Alles gaat zooooo langzaam met allerlei oefeningen. Het kan de helft zo snel! En ben steeds bang ongi te worden. Af en toe van die felle steekjes in mijn bm. Al duren ze maar kort.
Oh bos, ik heb het verhaal niet echt gevolgd.. Maar fijne avond iig! doeg meid OHja, CB nog te pakken gekregen?
BOS! Het is ook gezellig met jouw hoor...! Ik heb ook al sinds vanmorgen het idee ongi te worden, ga steeds naar de wc om te kijken... Maar meiden, ik doe ook de pc uit. Spreek jullie morgen! Welterusten! xxx
Ja sammie, dat heb ik nou ook vandaag! Of dan voel ik 'iets' maar tis geen bloed... Sorry vies praatje..
nee ze zijn maar tot vier uur te bereiken en ik werk altijd tot vier uur of langer....en op mijn werk bellen word wat lastig he.... probeer het zaterdag nog een keer...
Nouja zeg, heb ik net een foto gemaakt en ben ik bezig om m op de computer te zetten, gaat iedereen weg