@ bos, wat waardeloos dat ze zo moeilijk bereikbaar zijn. Maar ik zou zeker doorgaan totdat je je klacht hebt geuit! @ sammie, we lopen qua cyclus ook een beetje gelijk op. Jij nog 7 dagen, ik iets meer.. Maar heb volgens mij een vroeg ei gehad. ECht spannend! MOet zeggen dat ik normaal veel meer last heb van mijn (.)(.) Nu had ik 1 dag die 'melk' uit mijn tepel en sindsdien niet echt meer last ofzo..
kristel: nou dan ga ik na jouw foto's ....wil ze wel zien natuurlijk.... nen: ja ik ga gelijk een klacht indienen dat ze zo slecht te bereiken zijn...als ik toch bezig ben...
Nen, Ik heb normaal altijd last van mijn tepels na mijn ei, en voor de eerste keer geen last.. Ook nog geen last gehad van spugen na mijn ei, wat ik normaal wel altijd heb... En voor het eerst een stabiele temp na mijn ei... Ben benieuwd... Kristel, Ik blijf nog even op je foto wachten .
@ sammie, ben jij altijd misselijk na je ei? wel gek dat we beide nu niet de normale pms klachten hebben die we anders wel hebben. Misschien gaan we allebei wel voor veel roze zorgen? Dat zou wat zijn
haha, iedereen wacht nu in spanning Camera deed een beetje moeilijk paar minuutjes e ndan staat ie in mn album
Wauw Kris, wat gaat dat al snel! Maar ziet er inderdaad mooi uit Als ik dat zo in je berichten lees, heb je wel vrij veel last van misselijkheid? Of lees ik het verkeerd?
Hehe, gaat best snel he Ok, het zijn mn darmen maar die gewoon naar boven aan het verhuizen zijn, maar dan nog Die darmen verhuizen wel omdat ik zwanger ben, dus is het een zwangerbuikje @Nen: nouja, echt kotsmisselijk ben ik niet hoor, ik heb momenten dat ik ineens heel erg last heb van maagzuur en oprispingen enzo... Maar dat is dan ook zo ineens weer over meestal..