Hopen dat je het ook niet heel erg krijgt. Maar wel leuk dat je nu ook zichtbaar zwanger bent he Misschien helpt dat je wat om de onzekerheid weg te halen
@Nen: Nouja, op zich vind ik het wel leuk dat t te zien is, maar aan de andere kant niet zo.. Ik heb altijd een hele platte buik gehad en dit valt dus ineens heel erg op nu. Ben nu dus ook bang om vragen van mensne uit de buurt te krijgen ofzo of ik zwanger ben En ik wil daar eigenlijk nog geen antwoord op geven omdat ik nog steeds bang ben dat t fout gaat... Snap je? Ik kan trouwens eerlijk gzegd niet wachten tot ik wel over mn nek ga.. Dat is voor mij juist een teken dat t toch wel goed gaat
Hm ja ik snap het wel. Maar gelukkig zijn de tuniek-achtige truitjes nog in, of draag je zulke kleding nooit?
Grmbl, echt alles gaat momenteel bij ons kapot! De wasmachine is het aan het begeven, de auto heeft allerlei reparaties nodig en nu begint de tv het ook nog te begeven! Alsof het gratis is :S
mooi buikje al hoor kristel...bij mij staan er ook buik foto's in...morgen mijn trouw kleding kopen en dan zal ik daar wel een foto in maken...voor de nieuwsgierige onder ons!
Hehe, ja die draag ik wel hoor Maar t maakt mij niet uit of t in is of niet, ik draag wat ik zelf leuk vind (no offense) Pfft balen zeg dat alles ineens kapot gaat!
@ kris, met je eigen stijl kun je misschien nog ff je beginnende buikje verbergen? Totdat je je wat zekerder voelt, dan mag vast de hele wereld em zien! @ lynn, jij hebt echt al een mooie buik! Ik was nog zo nuchter, maar sinds vandaag ben ik opeens omgedraaid. Ik wil het gewoon weten! Zit alweer weken te wachten hahaha
Je hebt gelijk, ik praat wartaal! Ik bedoel dat ik wil weten of het deze maand raak is En eerst was ik er nog nuchter onder, maar nu begint die testdrang weer te komen. En met weken wachten bedoel ik dat ik sinds mijn ongi alweer wacht op het moment dat het hopelijk raak is. Ik wil absoluut niet egoistisch overkomen hoor, want ik weet heel goed dat er meiden zijn die al veel langer wachten.
@Nen: Meid, als je er middenin zit duurt het altijd lang Gewoon omdat je niet weet wanneer het komt. Dus niet jezelf vergelijken met hoeveel tijd anderen al achter de rug hebben, voor jou duurt het nu lang, dus is het lang
Ja dat is zo Kristel, maar ik wil niet verkeerde gevoelens opwekken bij anderen. Dat zij misschien denken dat ik mezelf zielig vind, terwijl ik in ronde drie zit. Maar fijn dat jullie het begrijpen Het is gewoon zo frustrerend dat je elke keer weer andere dingen voelt en dat mijn lichaam nu wel heel anders doet dan normaal. Maar geduld is een schone zaak....
Ik heb niet zo snel een oordeel klaar staan over mensen hoor, dus voor mijn mening hoef je niet bang te zijn dat ik je zielig zou vinden ofzo, want dat vind ik niet Ik heb zelf ook 11 maanden in die onzekerheid gezeten en zat het ook al vanaf maand 1 dus weet precies hoe het is Ik ga nu trouwens mn bedje maar eens opzoeken.. Begin heel erg hoofdpijn te krijgen Slaap lekker allemaal!
whaha nee ik ben vrij vandaag en morgen ik zat lekker op msn te chatten hihi ik kreeg weer steken in me buik en voo rhet eerst rechts.. dus ik kreeg gelijk weer kriebels hihi
mooi buikje! ik voel een knobbeltjem in mn borst,recht boven mn tepel aan t einde van mn borst,hebben jullie dat ook? hebben jullie ps i love you gezien? misschien wel een van de mooiste filns die ik ooit heb gezzien..net gekeken