nee dat ken ik niet, kan wel een klier zijn.. ik heb wel weer opgezette klieren in me borsten ze doen zeer.. niet zo een goed teken geloof ik
goedemorgen, lekker vroeg! iedereen een fijne dag vandaag.. ik moet om 7 uur beginnen.. dus over een half uurtje alweer aanrijden..
goedemorgen! Ik ga zo ook werken! Moet ook 7 uur beginnen en tot 6 uur.. kan niet eerder weg bij de BSO anders heb ik daar niet genoeg uren.. Heb bij de BSO nu zelfs maar 13 uur maar in totaal 44.75 :O Daarom ben ik zo moe Tot vanavond.. werkze allemaal
goede morge meiden zo hier een paar clienten en dan lkkr vrij ik heb sinds gister hele zere nippels, en menstrupijnen in me buik? kan dit de innesteling zijn? want eitje is afgelope zat/zon ges[rongen dus kan nog niet ong worden
ja die heb ik gezien...zeker een mooie film....alleen is het officeel een boek waar ook deel 2 al van is...misschien een leuk cadeautje voor je....met kert....als je van lezen houd natuurlijk!
Goedemorgen meiden, Nou mijn mannetje wist niet helemaal hoe hij moest reageren gisteravond. Ik had hem eerst het boekje van Kluun gegeven en toen hij dat nog niet begreep 2 hartstikke posi testen voor zijn neus gehouden. Het is allemaal nog erg onwerkelijk... ook ik geloof het nog niet helemaal. Maar onder die 2 posi testen kunnen we niet uit. Misschien durf ik ook nog niet heel blij te zijn, omdat er nog zo veel fout kan gaan. We kunnen het nu wel met de kerst vertellen, daan kwam ook al met een leuk ideetje. Hij zei da kunnen we kleine ooievaartjes in de boom hangen Wel ee super idee vond ik. En dan maar zien hoe lang het duurt voordat ze het door hebben. Lees zo bij... mijn mannetje heeft ontbijt. Liefs Debby
Goedemorgen meiden, Iedereen lekker geslapen? Gister ben ik op kraam visite geweest bij een vriendin van me....echt wat een droppie poppie...zo klein en schattig...ik wilde dr niet meer terug geven Nee hoor grapje...maar zo'n mooi beebje wil ik gewoon ook heel erg graag! hihi @ kris....zo meis...ook jij krijg al een leuk buikje (van je darmen) dan voelt het in elk geval al wel echt...hihi!
@suus jeetje wat een werkweek vind het niet gek dat je moe bent.. pff @gaby werkse meis ookal zo'n lange dag @knarboor ik heb ook afgelopen zat/zon mijn ei gehad en dan zou ik ongeveer ook vandaag mijn innesteling kunnen hebben maar voel alleen maar wat steekjes in mijn buik dus verder nergens last van. @debby leuk joh GEFELICITEERD was gister even bij aant lezen en toen zag ik het, echt leuk meid geniet er maar lekker van ik hoop dat ik je mag volgen in ronde 2 hihi. ik heb nog een week te gaan. heb je nog rare dingen gevoeld deze ronde? ik had gister een vrij dagje samen met mijn vriend dus was echt ff lekker zo samen naar de sport school en nog ff booschappen gedaan en toen heerlijk taco's gegeten ben daar echt helemaal weg van. maak ze altijd errug pittig net als heel veel ander eten, moet de kleine staks ook aan wennen hihi.. hoe is het hier?
Goeiemorgen allemaal *gaap* Pfft, heb zo slecht geslapen vannacht... Werd echt heel vaak wakker Hoe gaat het met jullie allemaal?
hoi hoi iedereen zo ik heb lang geslapen zeg werd pas om half 11 wakker. gaan jullie nog iets leuks doen dit weekend?
Hey meisje, Heeft t toch echt doorgezet nu? Rose.. of ik rare dingen heb gevoeld... eigenlijk niet. Werd alleen de dag voor mijn NOD ziek. Koorts, hoesten, hoofdpijn, tintelende lippen hahahaha maar ik denk niet dat dat allemaal bij de zwangerschap hoort. Wel kon ik ineens heel erg vrolijk zijn... zo vrolijk dat ik er zelf verbaasd over was. hihihi Eva... leuk hea zo'n dropppie?!? Nu nog die van ons zelf in onze armen hea? Ik ga eens wat in huis proberen te doen... Liefs Debby
ik heb dit weekend mijn nicht uit arnhem op bezoek we gaan ff naar het vrijthof winter wonderland is er weer errug gezellig en zondag verjaardag van mijn oma die word 65 dus moet nog ff met haa o pstap vandaag omdat ze een nieuw kleed wil voor in de zitkamer, die gaan we dan met z'n alle kado doen. maar weet neit of ik het ga redeen want moet echt heel veel huiswerk maken voor morgen en maandag ik moet morgen voreg eerst naar dne bosch met de auto om daar 3 uurtjes zelfstandig te gaan werken met een groepje helemaal geen zin in duss ik heb trouwens een 8 en een 7 voor m ijn 2 laatste toetsen gehaald dus nu nog een paar werkstukken en ik hem mijn diploma in januari YES ik zou echt door het dolle heen gaan als het zo ver is. kan ik me eindelijk op andere dingen focussen en hopelijk op de kleine maar dat is afwachten of het dan al raak is
@debby heb je je ei gevoeld of innesteling? ik ben echt vet misselijk vandaag bleh en heb nergens zin in.. ik hoop zo dat er wat aan het innestelen is weet je al wanneer je naar de vk gaat?
Nee ik heb mijn innestelling niet gevoeld... Ook niet echt op gelet eigenlijk. Nog niet naar de VK gebeld, gister was de laatste kans van deze week maar wilde het eerst even aan mijn mannetje vertellen voordat ik al afspraken zou gaan maken enz... Dus nu moet ik maandag bellen. ach... nog genoeg tijd. Super zeg dat j je opl. zo goed als gehaald hebt! Echt super! Liefs
Goedemorgen! Hoe gaat het hier? Hier gaat alles wel redelijk, al vanaf gister continu ongi krampen :sad: ... Vanochtend zo hevig, dat ik de douche ben ondergestapt meteen na het opstaan...