YEAH kanrboo heeft pagina 1500 geopend wat en kletskoussen zijn wij hihi.. voor je het weet zitten we op 2000 moet lukken toch wel met een hoop zwangerschapsbanners dan hopelijk @debby ow oke nou maakt toch niet uit je hebt nog alle tijd. @sammie nou jouw cyclus is ook lekker verwarrend je voelt van alles wat he? hopen dat het innesteling pijn is dan is het t waard.
dat het zo verwarrend is met je ei vinden en nu weer dit gevoel een week voor je ms. lijkt me verwarrend als je niet orecies weet hoe of wat er zich afspeelt in je lichaam, ik heb natuurlijk ook maar heb voor mijn gevoel wat meer duidelijkheid. ben je nog ziek?
Rose, Nee ben niet meer ziek gelukkig! En ziek van het niet echt, had alleen erge hoofdpijn en duizelig.. Inderdaad is alles heel verwarrend bij mij, maar wat ik ook vervelend vind is dat ik alles voel. Bijvoorbeeld wanneer een mug op mijn arm zit voel ik dat....dus kan je nagaan wat ik allemaal voel in en buiten mijn lichaam... Hoe gaat het verder met jou?
Meiden, ik heb ontzettende hoofdpijn en kan op dit moment echt niks onthouden Ik ga even op de bank liggen en ga vanmiddag proberen te reageren op jullie
@ sammie ja dat lijkt me inderdaad verwarrend als je elk steekje voelt en je wilt het zo graag dus dan koppel je alles aan een beebje in je buik dat heb ik ook. ik heb gister 2 uur gesport en heb wel spierpijn maar nu voel ik de hele tijd wat in mijn buik als ik nies of als ik me uitstrek voel ik echt iets trekken in me buik maar bne bang dat het gewoon va het sporten is.. ben jij uitgegaan van je ei omdat je een cyclus van 39 aan houdt en zag dat niet in je lijstje staan. ik heb 26 aangehouden want had zonag al mijn ei teminste dat denk ik. verder heel druk moetsuper veel doen voor school en stage. sinterklaas en kerst activiteiten he pff. maar heb helemaal geen zin. @kristel ga maar lekker ff tot rust komen meid. en een frisse neus halen helpt misschien ook wel tegen de hoofdpijn. @dawza ik hoorde hier een keer iemand zeggen dat er een banner is voor boven de 50+ dagen maar weet niet meer wie die link gaf toen aan iemand hier, misschien dreamer die weet wel veel hihi..
Rose, Ik verwant niks met het zwanger willen zijn op dit moment... ik heb meer het idee, zal het niet weer een cyste zijn..:sad: Maar ik ben uitgegaan van mijn ei, na mijn ei heb ik een LF van 15 dagen. Dus dan kom ik op een Cyclus van 39 dagen.
@ rose, wat fijn dat je je toetsen hebt gehaald! waar studeer je voor? @ sammie, ik werd vanmorgen ook wakker met buikpijn. Maar het leek niet echt uit mijn bm te komen.. Toch voor de zekerheid een tampon ingedaan, mocht ik wel ongi worden. Wel gek dat we een beetje dezelfde symptomen hebben. Ik heb ook steeds hoofdpijn en duizeligheid. Gelukkig vandaag nog geen hoofdpijn gevoeld *klopklop*, maar lijk wel snel emotioneel. Zat net ff de GTST van gister te kijken en dat stukje waar ronja moet huilen omdat haar moeder vraagt of ze zwanger is, kreeg ik opeens ook tranen in mijn ogen. Weird....
Tnx meid, ik ga meteen even kijken. Temp was ineens 0,5 hoger en of 't mn ei was weet ik niet (is 't een ei, is 't een vliegtuig? )
@ sammie laten we daar maar niet van uit gaan dat je weer zo'n verdomde cyste hebt. oh oke wat is je lf of ff waar het soms over gaat? weet nooit wat dat betekend @nen doe spw 4 activiteitenbegeleiding. errug leerzaam en leuk. werk met kinderen maar wil na januari misschien met ouderen gaan werken en activiteiten gaan doen ff wat anders. en wat doe jij?
@ rose, wat leuk! Met ouderen werken is ook echt leuk Ik doe Personeel & Arbeid. Zit nu in het 3e jaar en ga volgend jaar mijn afstudeerstage lopen en scriptie schrijven. Ik ga afstuderen op P&O en hoop na mijn stage een baan aangeboden te krijgen bij mijn afstudeerplek dus ik ga superhard mijn best doen!
Bah ik moet om 16u op mijn werk zijn maar ik heb echt totaaaaal geen zin. MOet nog vanalles aan school doen, boodschappen, huis schoonmaken.. Pff WAARDELOOS gewoon.
wat ist stil dames? kben lekker erwtensoep aan het maken! mmm en lekker languit op de bank de nieuwe flair aan het lezen
Lekker knarboor, erwtensoep. Al moet ik er nu eigenlijk ff niet aan denken haha. Brrr ik heb het toch zoo koud!
hahah heeft de kou met je trek te maken dan? hihi hier brande de haard en is 24,5 graden dus koud kan ik het niet hebbben, ben alweer klaar met de schoonmaak dus had het extra warm
he jakkes erwtensoep ik moet me schamen van vriendlie, nieuwe acteur ontdejt en per toeval had ik meerdere films van hem in huis. maar hijis een genot omnaar te kijken dus nu ziet ie m als concurrent