al mijn ongi voorbij is gaik truwens afscheid nemen van jullie,we proberen t dan een ronde zonder gegoochel. vriendje denkt da de beeb niet blijft itte omdat hij gedwongen wordt gemaakt en niet met liefde dankom ik volgend jaar weer terug
Hmzz .. mijn nod is 23 december, dus als die niet posi is, dan is mn ei pas weer in januari Wil je zelf ook van het forum wegblijven dan? Of doe je dat alleen voor je vriend?
we merken vanzelf of ik helderziend benof niet nee geef m gelijk dat we vanaf t begin te veel bezig zijn,wanneer mn ei is etc, en heb van alles geprobeerd,t afgelopenhalf jaar,behakve niets proberen dat gaan we nu dus doen
@Meisje: Haha, daar heb ik nog nooit van gehoord hoor 'hmm, nee, mijn papa en mama hebben mij uit verplichting gemaakt, dus ik vind het niet leuk hier in die baarmoeder, wegwezen!' Klinkt wel heel krom he Maargoed, als jij zelf je er ook beter bij voelt om even niet te komen, wie zijn wij dan om je tegen te houden? Dan moet je het gewoon doen toch
t was ook met een knipoog bedoeld maar misschien houd ik me zo vst aan klustijden dat ik mn ei mis.nu maar hopen dat ik rond mn vruchtbare peroide geil ben
ik wilde dat eerst ook.. een hele tijd er niet mee bezig zijn.. ook op advies van mijn vriend.. maar ik ben erachter dat dat voor mij geen zin had.. was er toch wel mee bezig en wilde veel te graag erover kunnen kletsen met jullie.. ik ben toen weer gewoon op het forum gekomen na 2 weekjes ofzo.. maar wel met de gedachte in me hoofd dat het forum niet het belangrijkste in mijn leven moest zijn.. dat is het wel een tijdje geweest.. Ik heb net trouwens een documentaire zitten kijken op rtl 4.. waren 2 blinde ouders.. ze hadden 6 kinderen en de 2 oudste dochters moest voor de jonge kindjes zorgen.. en die ouders wilde nog meer kinderen en ze was ook al zwanger van de 7de maar was een miskraam geworden.. ik kan echt helemaal niks van die mensen begrijpen.. hoe kan je zo het leven van je kinderen afpakken.. hun jeugd.. zat me hier net toch te schelden op die mensen Ik ga nu lekker naar bed want mijn ogen vallen bijna dicht.. Slaap lekker allemaal en tot morgen! (maar eerst ga ik maar eens lekker uitslapen!)
Ik heb afgelopen ronde voor het eerst geen ovu testen gebruikt. En plots had ik veel duidelijk vruchtbaar slijm! Alsof mn lichaam wilde aangeven van joh ehhh alles prima, maar ik heb zaad nodig! Dus hoop dat jouw lichaam het ook vanzelf aangeeft mandy! (heb ik het goed onthouden? )
@Meisje: Heb je al eens vanaf dag 8 om de dag geklust? Beetje de smepmethode? Ik dacht deze ronde mijn ei op dag 17 gehad te hebben en vanaf dag 13 hebben we toen ook tm dag 18 elke dag geklust... Ik had namelijk op dag 15 en 16 (als ik t goed heb) posi ovutesten en op dag 18 ging temp weer iets omhoog, dus gaf FF mn ei op dag 17.. Maarja, toen bleek dat ik mn ei op dag 12 al gehad had (toen is mn temp ook al omhoog gegaan, en flink ook... maar FF snapte t blijkbaar niet), dus zou je denken dat we te laat waren met klussen. Gelukkig hadden we op dag 8 en 10 ook nog geklust en die ene keer van dag 10 heeft t toch maar geflikt Maar ik maakte me wel heel erg druk om mn ei en om vruchtbaar slijm (wat ik niet had!) en toch is het gelukt + dat we een hele stressvolle week hadden ivm de bruiloft... Dus het zegt niks hoor of je nu veel ermee bezig bent of niet..
Ow ik heb t verkeerd onthouden dus, want ik bedoelde jou ermee Ben altijd al slecht in namen geweest hoor
Hee meiden, ben een paar daagjes weggeweest nachtdienst bluh ik heb niet alles gelezen, kan iemand me bijpraten? oh en mag ik ook op de lijst? mijn nod dag is 1 december 1e ronde. thanks
goedemorgen.. net even alles opgeruimd...lindsey en jayden komen zo...(uhm eerste de spullen, en dan lindsey en jayden..paste niet allemaal tegelijk in de auto) hahaha... dus het word een gezellig weekend...joey is nog even werken vandaag en is om 1 uur weer terug.. dan even boodschappen doen met de kinders erbij.. (denk dat we wel 2 karren moeten hebben 1voor de kinderen en 1 voor de boodschappen) haha.. en strakjes komen mijn ouders ook nog even langs...gezelli...! meisje: wat ben je kort ongesteld als het nu al weer over is.. ik mag nog wel een dag of 2, 3 voordat ik weer aan de klus kan hoor.. en jammer dat je weg gaat suus: tja wat kan ik zeggen over je zusje... zo zijn zusjes nu eenmaal...de mijne ook hoor nou ik ga nog even de plantjes water geven...en wou eigenlijk stofzuigen, maar met lindsey om je heen, heeft dat niet zo heel veel nut..haha...
de spullen zijn er hoor ! jeetje wat veel! meteen de hele huiskamer volgebouwd..maar ja....nu nog wachten op de kinderen
Zwangeren 30 juli: Lynn1986, 7e ronde ZWANGER, uitgerekend 5 april 2009 van een prinsje! 17 aug: Suhe, 1e ronde clomid ZWANGER, uitgerekend 26 april 2009 van een prinsje! 07 sep: Natassie, 9e ronde ZWANGER, uitgerekend 16 mei 2009 08 okt: Mama1987, 4e ronde ZWANGER, uitgerekend 16 juni 2009 10 okt: Mac, 3e ronde ZWANGER, uitgerekend 17 juni 2009 04 nov: Ryanne, 11e ronde, 2e met Clomid, uitgerekend 14 juli 2009 18 nov: Kristel86, 11e ronde ZWANGER, uitgerekend 29 juli 2009 23 nov: Debby86, 2e ronde ZWANGER, uitgerekend 4 augustus 2009 NOD lijst November 18: Suusje23, 3e ronde December 01: Jingle, 1e ronde 05: Nen87, 3e ronde 05: Sammie88, 5e ronde 07: Rose, 2e ronde 10: Bos, 9e ronde 11: Suus1987, 9e ronde 13: Agneta, 4e ronde met Clomid 14: Sterretje08, 7e ronde 23: Dreamer83, 8e ronde 25: Meisje87, 6e ronde 27: Gaby1986, 8e ronde Indien er een aanpassing moet komen op de lijst, laat het aan Dreamer83 of Sammie88 weten en wij passen het zo snel mogelijk aan!
Goh wat heb ik nu een lege woonkamer zonder al die kinderzooi En dan ook nog geen Lindsey die overal een bende maakt.... Gaby veel plezier met je peetkids, ik weet dat ze in goede handen zijn bij jullie! Ik ga lekker genieten van mijn verjaardagskado van m,n mannetje (weekendje weg naar hotelletje en lekker uit eten)
'haha zal wel lukke hoor rachel.. lindsey heeft net opa gebeld.. en ze zei de hele tijd opa aan de telefoon haha... heeft die t nu eindelijk goed gehoord.. haha..
veel plezier rachel! gaby dag 1 valt mee, dag 2 vloei ik behoorlijk, dag 3 zijn nog wat nadruppeltjes, gok dat t morgen over is.
oh da valt reuze mee.. ik 2 dagen valt t mee.. dan 2 dagen vloei ik heel erg.. en dan nog 1 of 2 dagen..heel weinig..