Tuurlijk is dat nep. Dat soort dingen kan je niet over de telefoon doen. Maar goed, ik ben daar sowieso al niet van Ik denk toch dat de ovu testen nu ook weer positief aangeven met een licht streepje. Heb dan nu 3 lichte streepjes gehad, dus dan zou die morgen weer wit moeten zijn. Maar vorige ronde waren er ook 4 met een kleurtje (de 1e echt inie mini beetje kleur) Dus kan morgen ook nog een kleurtje krijgen. Met het klussen zit het wel goed Ik merk het wel!
Nou dat gaat de goede kant dan op dreamer Iig mooi dat je nu weet dat een verkleuring bij jou gewoon je ei echt is! Als je goed geklust hebt, dan komt het helemaal goed! k ga vast voor je duimen, hopelijk word het een vruchtbaar maandje voor je!
Ja ik ga er dan maar vanuit dat ik echt een laag LH gehalte heb ofso. Hoop alleen niet dat dat iets zegt over de kwaliteit van het eitje ... Ga jij morgen ochtend nog testen dan Sterretje?
Hi Emmi en Sterretje: Ik heb vandaag een rotdag. Ben ongesteld geworden. Ik dacht echt dat ik bepaalde 'klachten' niet had als ik ongi zou moeten worden. Kennelijk kun je jezelf behoorlijk voor de gek houden. Mijn cyclus is dus iets langer dan ik had verwacht, geen 28 maar 34 dagen. Niks aan te doen. Volgende keer beter. Al zal deze volgende keer wel een hele tijd op zich laten wachten. Vriendlief wil eerst financieel beter zitten... volgens mij kunnen we het nu ook prima redden (op 1 loon een jaar lang gedaan, was niet heel breed ok..) maar ik heb per 1 juli een fulltime baan, lijkt mij dat het allemaal wel moet lukken. Maar ja, ik kan er niet alleen over beslissen. Baal wel gigantisch, had gehoopt dat hij ook wel zou inzien dat we het wel kunnen redden en dat hij net zo enthousiast als mij geworden zou zijn, maar dit is dus niet waar. Ik blijf wel op het forum, wil graag iedereens verhalen horen! Groetjes lexy
Goeienavond allemaal! Welkom alle nieuwe meiden, het word hier erg gezellig Ik heb wel alles bijgelezen, maar wil zo naar bed, dus even snel 8) Kristel, het klinkt heerlijk je verhalen! Mooi land, lekker warm, je mannetje en een positieve ovu, you go girl Lexy, ik hoop dat jullie samen tot een beslissing kunnen komen, maar wat je zegt een beebje maak je samen. Maar het gaat vast goedkomen toch? @ Dreamer, jij moet ook je best doen he! Deze maand waren er helaas weinig zwangeren hierzo, dus ik verwacht er volgende maand een heleboel! @ sterretje, ik heb ook laten pendelen, spannend he! De één zegt juli meisje, de ander augustus jongen. Dus ben benieuwd. Het is allemaal welkom! @ emmi, GEFELICITEERD! Toch nog iemand hier een positieve afsluiting van de maand! Leuk hoor, geniet ervan! Als ik iemand vergeten ben sorry! Hier gaat alles zn gangetje. Behalve dat ik ben uitgescheurd ( ) bij het klussen... Ik had dit vorige maand ook al, terwijl we toch echt een goed voorspel hebben en vaak nog glijmiddel ook Weet niet zo goed wat ik hier nog aan kan doen. T doet echt enorm pijn, en ben bang dat ik deze maand niet goed kan klussen... We hebben vorige keer ook al 2 weken niet geklust, toen was het dicht. Maar zodra we het weer proberen, voel ik het gewoon open 'barsten'. Baal ervan, want we houden erg van het klussen en vinden het erg moeilijk de 2 weken zonder haha.... En we willen straks natuurlijk onze kans niet missen... Weet iemand hier iets op? Sorry voor het detail verhaal haha! Verder een hele fijne avond!
Wat vervelend voor jou dat je uitgescheurd bent tijdens het klussen! Ik heb het zelf nooit meegemaakt (gelukkig) maar het lijkt me echt iets verschirkkelijks! Hopen dat de pijn snel over gaat en jullie weer snel verder kunnen klussen. Heb helaas geen tips voor je om het uitscheuren tegen te kunnen gaan. Fijne avond verder allemaal nog!
@dreamer, denk niet dat het iets zegt over je ei kwaliteit hoor,denk gewoon wat midner lh, bij de één is tie zo positief, bij jou gewoon watminder... Ik probeer te wachten tot dinsdagochtend met testen, maar zal morgen ochtend zien of ik dat uithoud! @lexy balen meid, ongi en ook neit verder kunnen, echt klote! @romytamara, hoop dat je wel voor ej ei kan gaan de aankomende maand hoor, uitscheuren lijkt me geen pretje, rustig aan maar, en goed wachten op je ei en er dan tegen aan! Meiden weltrusten tot morgen weer!
Lexy als jullie met een salaris rondkomen met zn 2 moet t met 2 salarissen voor zn 3 toch zeker lukken? Maar als je net met je nieuwe baan start is t misschien wel beter, eerst even laten zien wat 'je in huis hebt'. Maar toch balen. Ik hoop in juli op een positieve test. Zou een mooi verjaardagscadeautje zijn maar wie weet heb ik er volgende week wel een. Wij gaan straks weer opnieuw samenwonen en als eerste de logeerkamer opkanppen (als babykamer maar dat weet nog niemand ) Hij wordt lichtblauw en als t zover is wordt ie beplakt met finding nemo. Althans dat is t idee nu maar ik weet t nog niet zeker want blauw voor een eventueel meisje is niet zo leuk (iemand tips?) Hoewel het erop lijkt dat de mannen (van schoonvaders kant) alleen maar jongens produceren
Je kunt ook beginnen met een standaard kleur en dan vervolgens als het wel blijkt dat je zwanger bent er meerdere kleuren bij doen (bv. dmv verschillende kleuren strepen) Mijn zus heeft bij haar babykamer 2 witte muren en 1 met allemaal velle meisjes kleuren (allemaal strepen) erg leuk!! Misschien een idee?
Goede morgen allemaal! Wat is het hier rustig de laatste tijd, waar is iedereen... HIer vanmorgen weer een test gedaan, kon het neit laten, maar verder dan dat hele lichte streepje komt tie niet, dus denk dat ik niet zwanger ben helaas Anders had die nu toch wel iets beter zichtbaar moeten zijn... Vind t toch wel erg jammer hoor! Stiekem reken je er toch wel op... @tatiiana, ik vind blauw voor een meisje wel kunnen hoor! En anders neutraal houden en later een band of iets erover heen, wat voor allebei kan.... Verjaardagscadeau zou leuk zijn, ik had het dit jaar ook @desiree hoe si tie verder met jou? @lynn, heel veel succes meis als je dit leest! Verder fijne dag allemaal, moet maar eens naar mijn werk gaan voordat ik te laat ben!
Het is werkelijk ONGLOVELIJK! Nog 2 bekende zwanger....! ! ! ! ! ! Dat maakt een totaal van 9 bekenden meiden van mij zwanger... Hoe bedoel je babyboom
Hallo lieve meiden, Hoe gaat het hier? Net alles vlug bijgelezen maar ben op het werk dus doe het tussendoor. @ Alle nieuwe: welkom en dat het snel rose mag worden hier. @ Kristel geniet van je vakantie meid! En kom maar terug met een Egyptebaby @ sterretje bijna testen, zo spannend. Mijn duimen draaien overuren. We zijn het weekend in Basel geweest en het was, ondanks dat ze verloren hebben, grandioos. Je kunt het je niet voorstellen als je het niet gezien hebt. Zon 150.000 oranjefans. Overal muziek, dansen zingen echt gaaf gewoon. We zijn vrijdagnacht opgereden naar de camping in Frankrijk 30 km van Basel waar we een bungalow gehuurd hadden. Zaterdagochtend met de trein. Was om 12 uur al 35 graden. Gister heerlijk in het zwembad gelegen voordat we terugreden en dan ben je bijna thuis en wordt het je slecht weer, niet normaal. De hagelstenen waren hier zon 3 cm doorsnee. Gisteravond eten gehaald en heerlijk op de bank. Owja klein detail stond zaterdagmiddag in Basel word ik me toch ongie. Niet normaal. Niets bij me, geen winkel in de buurt echt erg. Dus voor mij ook op naar de volgende ronde. Zal mn banner ff aanpassen. @ sammie ook ongie geworden zie ik. Balen he. Voor iedereen die ik vergeten ben sorry.
Goeiemorgen allemaal! Het is idd rustig hier, zal wel komen doordat ik er niet de hele tijd ben @Sterretje: Al wat meer duidelijkheidmet je zwangerschapstesten? En hoe bevalt Egypte vanuit de koffer? @Dreamer: Al duidelijkheid met ovutesten? Ik snap alvast geen reet meer van mn ovutesten Heb nu al 4 dagen positieve testen! Alleen eergister was de teststreep 2x zo dik als de controlestreep en de rest van de dagen is ie net zo dik. Heb ik nog nooit gehad Normaal heb ik 2 dagen een positieve, maar nu dus al 4... Al moet ik wel zeggen dat ik op dag 6 en 7 ook dikke strepen had die daarn lichter werden... Maar het lijkt me sterk dat ik toen al mn ei had en dat dit nu van een zwangerschap is... Ik denk eerder dat ik een hardnekkig ei heb die niet wil springen ofzo Hopelijk is de test snel lichter en kan ik er vanuit gaan dat me ei geweest is! Verder ben ik heel erg ziek geweest gister Zwaar aan de diarree en heel erg buikpijn Ben dus gisteravond naar de dokter geweest hier; 2 spuiten gekregen (in mn reet AU!) en pillen meegekregen.. Vandaag nog steeds last van heel erg rommelnde darmen en krampen Echt klote zo tijdens de vakantie.. En waar t door komt? Al sla je me dood Ben heel voorzichtig geweest met eten, drinken en de zon... Zometeen lekker zwemmen weer, als ik t trek en vanf woensdag gaan we excursies doen! Woensdag gaan we 2 dagen naar de stad Luxor waar we tempels gaan bekijken ed en een luchtballonvaart gaan doen! :-D Zaterdag gaan we naar Cairo, naar de piramides enzo! :-D En volgende week dinsdag gaan we Starwatching doen, dan gaan we met een jeep de woestijn in en dan gaan we naar de zonsondergang kijken, daarna sterren kijken en bbqen. We willen ook nog gaan quadrijden en kameelrijden, maar we moeten even kijken welke dag we dat kunnen inplannen, aangezien ik nog niet helemaal lekker ben... Tot gauw en klusserdeklus
@sterretje: ja inderdaad ik heb een miskraam gehad op 13 weken. Had je weer een lichte streep? Want ookal is het heel licht dan ben je normaal gezien toch zwanger. Het kan zijn dat je hcg hormoon nog niet genoeg aanwezig is. Ik heb al verhalen gehoord dat sommige vrouwen zelfs pas positief teste na 8 weken! @essie erie: Wat jammer van je miskraam. Hoe ver was je? Bij mij heeft het bijna een half jaar geduurd tot mijn cyclus weer normaal was na de pil. En dan na 4 cyclussen was ik zwanger. @lexy4: Hoelang wil je vriend dan wachten? Dan kan je er misschien zo naar uitkijken.
@ Emmi... Ik was 6 á 7 weken zwanger... Daarna heeft het ruim 9 weken geduurd voor ik weer ongesteld werd. En nu dus weer afwachten. Ik merk dat het qua hormonen enz nu een stuk beter gaat, had ineens veel uitslag en puistjes, die gaan nu langzamerhand weg, GELUKKIG... Nu afwachten... En wachten duurd zo lang! Maar voel jij je nog goed...? Voel je je nu ook echt anders...? Ik had namelijk meteen het rare gevoel dat het raak was, voelde me echt heel anders! Nou succes, en vergeet er niet van te genieten! @ Kristel86.... Ik ben laatst ook in Egypte geweest, het eten stond mij ook niet erg aan, dus at eigenlijk niks uit het hotel, werd toch behoorlijk ziek... Het kan al van bijv water uit het zwembad wat je perongeluk binnen krijgt, of cola uit een tapmachine. Bij ons was de hygiëne iig ver te zoeken haha! Welk plekje zit je...? De excursies die je opnoemt komen me bekend voor haha! @ Sterretje08... Mij is verteld dat een streepje een streepje is, ook al is tie erg licht! kan je er niet 1 van clear blue halen, die verteld gewoon niet zwanger of zwanger... x
Heey meiden! Ik zit er even hellemaal door heen:'( Ben echt boos en verdrietig,, alweer mn menstruatie, vandaag weer Ik heb een vraagje, Vorig jaar mei 2007 zijn er begonnen 'voor een kindje' in oktober raakte ik zwanger, het bleek niet goed te zijn en heb in jan. 3 maanden later mijn miskraam gehad. in middels alweer een half jaar bezig.. en het lukt steeds niet..... Wanneer kan ik een huisarts bellen? of is dat niet gebruikelijk, en wat gaat ie dan doen? Oww.. hmmm, sorry moet ff mn verhaal kwijt.. iedereen praat over zwanger worden (in mn buurt, en krijgen babytjes) en ik vrolijk doen terwijl ik thuis weer zit te balen.. Groetjes,,, VCS
helaas is het zo dat je pas na een jaar naar de huisarts kunt. Dan pas verzwijzen ze je door. En aangezien je al een keer zwanger geweest bent is het zo dat het allemaal 'werkt' Het wachten duurt zo lang en de teleurstelling wordt elke maand groter. Veel sterkte meis
Even uit mn hoofd hoor: @Youandme: vandaag bellen. Een jaar na je laatste pil mag je bellen en zeker met een miskraam tussendoor willen ze je vast wel even nakijken. Nee heb je, ja kan je krijgen. @Kristel: je kan ziek worden van de warmte! Ik was op mn 18e in Spanje en ben me daar toch ziek geworden niet normaal meer. Ook spuiten in mn kont gekregen en flink wat pillen meegekregen. Heb je daar een reisleider? Zo ja, vraag daar even aan of die pillen wel goed voor je zijn. Ik had dus pillen gekregen die in NL zwaar verboden zijn. Ik kon ook niks anders meer dan op bed liggen dervan. Bleek het 2500 mg paracetamol te zijn en ik moest er 4 per dag + nog een andere pil die hier verkocht wordt als drugs. Echt even navragen hoor meis! Zeker nu je zwanger wil raken is dat zeer belangrijk! Oh .. en bewaar de bonnen voor wat je hebt moeten betalen, dit kan je terugvragen namelijk. Wist ik niet en heb dus 400 gulden toendertijd (ja oma is oud ) weggegooid. Ik hoop dat je ondanks dit toch nog een leuke vakantie hebt meis! @Sterretje: geen bloed geeft moed! Ik blijf voor je duimen dat je toch zwanger bent hoor! Dat mijn ovu testen niet dikker werden wilde ook niet zeggen dat ik geen ei had, dus niet dikker wordende strepen op je zw test wil ook niet zeggen dat je niet zwanger bent Ik blijf duimen hoor meis @Romy: ik scheur bijna altijd uit .. erg pijnlijk! En waarom? Echt geen flauw idee! Wat je eraan kan doen: ander standje! Ik merk bij mezelf dat ik in de standaard houding eerder uitscheur dan bv achterlangs. En pas op met glijmiddel he, dit is zaaddodend! Ow ja, om het sneller te laten genezen: in je blote kont lopen. Lucht helpt genezing te versnellen. @Ryanne: klinkt echt super! Ik vond het al heel leuk om te zien, laat staan als je erbij bent Wel k*t dat je ongi bent geworden. Maar nieuwe ronde nieuwe kansen! Deze ronde is van de oma's! Zo, hoop dat ik niemand vergeten ben zo.