Heey meiden Zo wat ben ik een slaapkont, net pas wakker @Gaby: gezellig zo met de kinderen vandaag, veel plezier @Sammie: Gewoon je eerste temp aanhuden die je gemeten hebt meteen na t wakker worden.. En idd, misschien eens de batterijen vervangen, want 42 graden klopt niet helemaal, dan zou je echt doodziek moeten zijn.... @Nhene: 38,2 is idd koorts Maar je hebt gelijk dat je hele hoge temps kan hebben als je zwanger bent.. Ik heb nu continu ronde 37.3, maar heb ook momenten dat ik rond de 38 zit en dan ben ik echt niet ziek... Dus wie weet Nog een paar dagen wachten @Sterretje: Tot nu toe voel ik me nog goed, maarja, ik ben nog niet zo lang wakker dus wie weet wanneer t omslaat... Misschien heb ik er overheen gelezen, maar heb je een feestje vanavond? (ik neem aan van wel als je zoveel hapjes moet maken) En zoja, wat voor feestje? (ik ben niet nieuwsgierig) @Debby: En hoe gaat het met je? Voel je je al echt zwanger of nog niet echt? Ik heb het besef ook nog steeds niet helemaal hoor, dus het is niet vreemd als je je niet zwanger voelt
alles slaapt hier trouwens.. heb ik ff tijd om wat te eten...lindsey had een drift aanval gehad.. toen rachel nog wat spulletjes na kwam brengen..er vloog vanalles door de kamer... maar t is weer allemaal onder controle.. m'n ouders zijn ook al langs geweest..nu nog wachten tot joey thuis komt.. en iedereen weer wakker is.. en dan boodschappen doen..
Ik ben er nog hoor, maar ben het hele forum aan het afstruinen ondertussen Mijn man heet trouwens Kimo
hello hoe is het hier, nou i kben vandaag voor niks naar den bosch gereden vanaf maastricht omdat mijn klasgenoen even vergeten waren om te zeggen dat we vandaag thuis zouden werken :s en ik was woensdag een half uurtje eerder weg gegaan dus heb dat neit mee gekegen heb dus 300 km voor jan lul gereden mijn vriend is echt netjes ben ik heel blij mee verder heb ik wat steekjes in mijn buik dus ben benieuwd. @kristel las je klus dagen van afgelopen maand gelukkig hebben jullie op dag 10 nog geklust dan, deden jullie voor deze ronde ook op die manier klussen of alleen op je vruchtbare dagen?
@ROse: Zo, leuke klasgenoten heb je dan zeg! Ik zou ze echt uitgescholden hebben denk ik... Eigenlijk klusten we alleen maar wanneer we zin hadden. En soms rond mn eisprong dan een of twee keer omdat t 'moest'. Maar de ene maand was het dus veel, en de andere maand was het heel weinig. We hielden geen patroon aan eigenlijk...
ow oke.. ja ik was ook niet al te blij gister vroeg naar bed gegaan en om kwart over 8 vertrokken om vervolgens anderhalf uur later erachter te komen dat je voor niks in den bosch staat. maar ja kan gebeuren. mijn nicht komt vanmiddag uit arnhem en gaan vanavond naar winter wonderland op het vrijthof en zo even een kado kopen emt mijn oma die word dit weekend 65 jaar.
Mijn ventje heet Daan! Is wel grappig want hij is een halfbloedje.... grappige combie dus. @ Kristel: voel me nog helemaal niet zwanger, maar geloof niet dat ik onder die 2 testen uit kan. Ik heb vandaag een opruimmanie... maar dan kom je weer dingen tegen die je eigenlijk niet wilt tegen komen... komen de waterlanders weer... pffff.... Misschien toch zwanger?!? hahahaha b Mijn zus komt zo naar mij toe, gaan we samen aan de website voor het bedrijfje klooien. Nu nog m'n mond dicht houden over de zwangerschap... moet lukken!
ooooooh dat lijkt me moeilijk,...ik zou echt een grijns over m'n gezicht heen hebben de hele tijd.. hahaha....
ja dat dacht ik ook... maar ik vind t nog zo onwerkelijk dat die grijns er nog niet constant is. We gaan ook lekker kippesoep maken Jammie! Heb ik nu al zin in. Ik heb trouwens minder honger gekregen de laatste tijd... of zal dat komen omdat ik nog een beetje ziek ben. Ik wil natuurlijk goed voor onze kleine zorgen maar heb geen honger en krijg bijna niets naar binnen.
@Rose: Je gaat t nog druk hebben op je vrije zaterdag Veel plezier zo met je oma en met je nichtje @Debby: Heb je verder geen testen meer gedaan? Ik heb echt vanaf dat ik weet dat ik zwanger ben elke dag een test gedaan.. Nog steeds dus.. Ik word anders heel onrustig als ik het niet doe en ga me dan heel erg zorgen maken over dat t fout gaat ofzo... Hoe reageerde Daan eigenlijk? Het is trouwens niet zo heel moeilijk om het voor je te houden hoor De eerste dagen wel, maar daarna wordt het al bijna 'normaal' dat je zwanger bent en dan is het niet meer zo moeilijk om voor je te houden
whahaha ja klopt ennuh doop gezellig nog ene collegatje.. maar ik had het in de avond en daarom was ik blij daar reageerde ik op misschien was ik te onduidelijk
Testen van Sensitet waren op... en ik had er nog 1tje van predictor gekocht geloof ik maar die was 9,95 8) Echt duur.... dus nou ja op hoop van zegen dan maar en ik zie natuurlijk snel genoeg wanneer het mis is gegaan. Ik denk niet dat ik er dan wat aan had kunnen doen... snap je. Net toen ik als een bezetenen de berging aan t opruimen was, dacht ik wel een paar keer... beetje rustig aan doen debby want dat vind de kleine vast niet leuk dat jij je zo druk aan t maken bent. hihihi Daan reageerde ehm.... ja... Hij wist niet hoe hij moest reageren en deed t daarom maar niet. Nu zou hij het het liefste van de daken willen schreeuwen. En hij is heel trots dat z'n apparaatje werkt! hihihihi Ik ga weer even door met mijn schoonmaakwoede voodat m'n zus er is.... Liefs
Zo de gevulde eieren zijn klaar wie wil er één? Ondertussen nog ff naar me zus geweest, dus duik nu echt de keuken in, zie net alleen al weer dat ik nog iets vergeten was, dus moet zo weer naar de winkel @kristel, ja we hebben vanavond alvast avondje voor de kerst haha, hoezo vroeg! Maar we hebben altijd 4 families, allebei onze ouders zijn gescheiden, en het werd allemaal zo druk, en vandaag kon iedereen, dus dat we het nu alvast ff hebben Hebben we met de kerst, kerstavond meegerekend, precies drie dagen over voor de rest
@Debby: Als je lichaam aangeft dat je moet stoppen moet je het ook gewoon doen. Doet je lichaam het niet dan zal het wel goed zijn en kan je lekker dorgaan met schoonmaken Het is waar wat je zegt over dat je er niks aan had kunnen doen mocht het fout gaan... Maarja, bij mij komt het gewoon door de eerste zwangerschap.. Ik heb toen ook maar 3 testen gedaan en liet het daarbij. Een week later wilde ik weer testen om te kijken hoe dik de streep dan zou zijn, maar ineens kwam er helemaal geen streep meer. Natuurlijk schrok ik me dood en ben als een gek naar de huisartsenpst gegaan (was op een zaterdag) en daar kwamen we erachter dat mn baarmoeder al open stond. De volgende dag ging ik bloeden. Ik was toen toch wel 'blij' dat ik het vantevoren al wist dat t fout zou gaan, dan kon ik me erop voorbereiden.. Ik denk dat de schok nog veel groter zou zijn als ik ineens bloedverlies had gehad..
hoi ladies.. gisteravond viel mijn internet uit....computer viel uit en wilde niks meer... dus zit nu even op de laptop van de zaak...van mijn vriend (die heet marco voor de gene die het vroeg) verder ben ik alles weer vergeten! sorry...
@Sterretje: gevulde eieren? Ohh daar lust ik er wel meer dan één van *kwijl* Goed idee trouwens, ik denk dat ik ook maar eens gevulde eieren ga maken vanavond ofzo, gewoon voor ons tweetjes Het is idd wel vroeg al zo voor de kerst, maar wel gezellig hoor Als je niet meer op t forum bent omdat je druk met hapjes bezig bent, alvast heel veel plezier voor vanavond!