Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

zoooooooowwwwww.. ik heb ook gevulde eitjes gemaakt :D voor de 1e x..

2. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Gaby,

Goed gedaan!
    Krijg ik er ook een :)..

Voor diegene die het vroeg:

Mijn vriend heet Edwin...

3. gaby1986

ja hoor sammie... :D ...hoe laat kom je langs..?

4. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Nou die van jou wil ik ook wel proeven hoor Gaby!
    lekker he die eitjes!

@bos, balen he die dingetjes die veranderen aan je lijf na je ei!
    Ik heb alleen de eerste week als ik ongi ben, geen pijn aan mijn boobs, maar de andere 3 weken helaas wel ook...

@sammie hoe is het met jou?
    Nog last van ongipijn?
    Geen bleod nog zo te zien, goed teken hoor, ik duim heel hard voor je!
    Wanneer wil je gaan testen?

Hier nog steeds niet klaar met de hapjes, vind het nu niet echt leuk meer, en heb geen zin meer ook...
    Heb een zere rug van het heel de tijd aan het aanrecht staan ook, nou ja ik ben gelukkig wel bijna klaar, en strakjes lekker alles opeten, dat is de moeite waard :)

5. gaby1986

wij gaan de eitjes vanavond lekker eten.. we hebben gister seizoen 1 en 2 van house gekocht..dus we gaan daar vanavond aan beginnen..

6. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    hmm het water loopt me in de mond als ik lees over die gevulde eitjes! Gister had ik op mijn werk een boterham met kaas en ik werd er helemaal misselijk van! Ik moet nu ook echt niet aan kaas denken. Blegh!

@ debby, weet je al hoe het met je zus is? Hopelijk met haar niks aan de hand!

@ all, ik blijf maar steekjes onder in mijn buik houden. Soms is het opeens ff heel scherp als ik ga zitten of een bepaalde beweging maak.
    Vanavond gaan we uit eten met wat collegas van mijn vriend (Jacob heet hij trouwens). We gaan naar Yankee Doodle. Dat is zo'n restaurant waarin je onbeperkt kan blijven opscheppen en het vlees word voor je gemaakt waar je bij staat. Maar aan mij is dat niet echt weggelegd, want ik eet nooit zoveel. Het wordt vast gezellig!

7. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Sterretje,

Ja gaat nu wel redelijk, heel de dag geen last gehad.
    Alleen nu na het eten wel weer last... het lijkt een soort ongi pijn...maar geen bloed te bekennen en bmm is pot dicht...
    Ik weet nog niet wanneer ik ga testen...
    Wacht eerst morgen en maandag mijn temp af..

Ster, ik kom straks ook even bij jou langs met al die hapjes ;)
    Hoe is het verder met jou?

8. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Hey meiden :)

Kimo en ik zijn net naar de prenatal geweest om een paar kleine dingetjes te kopen om te vieren dat ik de 5 weken gehaald heb :D
    We zouden afgelopen woensdag al gegaan zijn, maar ik voelde me echt heel slecht de laatste dagen dus was het er niet eerder van gekomen.
    We hebben een flesje gekocht en een speentje, een rompertje en drakensokjes :D

Ik heb trouwens foto's gemaakt van de meeste spulletjes die we nu hebben. Als jullie ze willen zien kunnen jullie op de beebiesite kijken :) Een aantal dingen zijn van toen ik de eerste keer zwanger was, een paar dingen van tussendoor (die we dus gewoon tegenkwamen en niet konden laten liggen) en nu hebben we vandaag weer wat gekocht :)

@Debby: Oh nee, weet je al wat meer nu of nog steeds niet?

@Gaby: Goed zo, lekker smullen straks! :D

@Sterretje: Lukt het een beetje in de keuken? :)

@All: Heb niet alles kunnen onthouden... sorry!
    En ik ga eten nu, we moeten op tijd weer weg.
    Tante van Kimo zingt in een soort van koor (populaire popmuziek) en we gaan naar de uitvoering vanavond. Eens kijken of het gaat lukken met de misselijkheid ;)

9. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ sammie, wat balen trouwens dat je zo'n pijn hebt! Dat maakt je vast onzeker.

@ Kristel, wat leuk dat jullie nu weer spulletjes kunnen halen :) Ook een superleuk idee om elke week iets nieuws te halen! Ben blij voor je dat je al weer even over de 5 weken heen zit :)

10. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Wat een leuke spulletjes Kristel! Vooral al die Stampertje dingen :)

11. gaby1986

leuke kleertjes allemaal kristel..

lindsey is in bad geweest..en ruikt nu helemaal naar zwitsal...ruikt zoooooo lekker..
    ze is helemaal klaar om naar bed te gaan.. ergens tussen 7 en 8 ..

jayden ligt al een uur ofzo te slapen..dus die gaat morgenvroeg in bad..vind t zonde om hem wakker te maken..

12. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Kristel,

Leuk die kleertjes!
    Vooral al die stampertje spullen :smile:!

13. gaby1986

jayden ook maar in bad gedaan.. hij werd net wakker..zooo als ze op bed liggen ben ik aan de beurt...lekker douchen...maaar moet nog ff wachten...

14. gaby1986

volgens mij is er niemand meer...

15. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    gezellig gaby die kinderen over de vloer da theb ik niet thuis wel op het werk maar dat is anders.

@kristel ga meteen kijken.

fijne avond allemaal ik ga lekker naar het vrijthof "winter wonderland"

16. gaby1986

veel plezier rose !

17. gaby1986

nou ik ga er van door...er is toch niemand meer.. en ga zo met house beginnen.. tot morgen..

18. Mecha

Mecha Niet meer actief

ik kom net binnen
    maar zo te zien is iedereen net weg
    jammerrr. ik ben er nog wel ff k moet werken tot elf bah bah bah

19. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Hey meiden :)

Ik ben er heel eventjes maar hoor..
    We waren naar die voorstelling geweest, was best leuk :D Leuke muziek enzo, maarja, toen werd ik ineens niet lekker, dus zijn we in de pauze maar naar huis gegaan... :(
    Dus nu maar even lekker rustig aan doen hier in mn pyama ;)

Bijna iedereen is nu iets leuks aan het doen:
    Veel plezier!

@Nhene: Nog 1,5 uur en dan mag je naar huis :)
    Werkse nog even ;)

20. suhe

suhe Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.049
    0
    0
    Goede avond nog even...

Heb nog even twee foto's in mijn album gezet van mijn bescheiden buikje, ik heb het gevoel dat hij groeit met de dag, dus morgen maar even aan vriend vragen of hij wat foto's wil maken.

Kristel vroeg of ik een jongetje verwacht had en nee zeker niet. Ik wist eigenlijk zeker dat het een meid zou zijn... Maar het was heel duidelijk een knulletje. Met een vriendin ben ik al even de winkel van Lief binnen gelopen en heb een blauw shirtje met stoer erop gehaald en en wit broekje eronder. Ik zal binnenkort nog even proberen mijn echo's in te scannen, dan kunnen jullie allemaal het mooiste ventje op aarde bekijken ;)

Ga nu maar even bijlezen.

Deel Deze Pagina