@Suhe: Ohh, dat is inderdaad een bescheiden buikje Maar je weet het niet he, misschien gaat je buik ineens heel hard groeien nu Winkel van Lief? Hebben die een eigen winkel? Ik dacht dat je die spulletjes gewoon in verschillende winkels kon kopen... - Ben er zo trouwens weer vandoor... Op de bank liggen... ale:
In de Koningstraat in Arnhem zit die en bij de Bijenkorf beneden hebben ze spulletjes. Met de echo werd duidelijk dat onze knul al zo'n 22 cm is. Zijn voetje is bijna 2,9 cm, zoooo schattig. Het lijkt bijna of hij klem ligt. De vrouw die de echo maakte vertelde dat hij genoeg ruimte had, maar dat mijn buik niet heel groot is, doordat mijn buikspieren nog strak zijn. Ze vertelde erbij dat het bij het volgende kind niet het geval zou zijn, omdat dan alles al een keer lekker opgerekt is geweest, ooohhh jeee... Het is in ieder geval een heel druk ventje. Hij heeft geen moment lekker rustig gelegen. De oma's, vriend en mijn nichtje waren ook helemaal onder de indruk. Rond 26 weken krijgen we weer een echo. Je kan dan het gezichtje heel mooi zien in 3d. Ik vind trouwens wel dat iedereen meer echo's zou moeten krijgen... Ik wil zoveel mensen steeds meenemen... Debby, heel herkenbaar hoor, van jouw mannetje, doet die van mij ook altijd, helaas. Weet je wat ik nog het ergste vind? Remsporen in de pot! Kristel, vervelend dat je je beroerd voelt, maar het is voor een goed doel De rest, ik weet het even niet meer..
hey allemaal ja ik heb het weer overleefd ben nu lekker thuis ga gelijk me bed in morgen weer een zware dag voor de boeg.. bah slaap lekker allemaal suhe heel lief dat buikkie en leuk he?!22 cm is echt al een half kind hihi
goedemorgen..k zal is ff vertellen hoe het is gegaan.. lindsey ging om 19.15 naar bed toe en sliep eigenlijk meteen.. jayden hebben we beneden gehouden omdat onze trap erg kraakt, en lindsey dan wakker word..om 10 uur gingen wij naar bed..jayden sliep al..en sliep ook door toen wij naar boven gingen.. lindsey gelukkig ook..pffffieuw.. om 03.10 wou jayden een flesje hebben.. dus ik zoo zachtjes mogelijk naar beneden...en lindsey sliep nog... nu nog de trap weer omoog.. en ja hoor.. lindsey werd wakker.. en wou ook echt niet meer slapen.. joey heeft dus vanaf 03.30 met lindsey beneden gezeten..ik moocht nog ''slapen'' (spenen terug in de mond van jayden doen) haha lindsey is nu een bonk vrolijkheid (waar ze t vandaan haalt ? ) beneden had ze nog een half uurtje op joey's schoot geslapen.. laten we zeggen dat jayden de meeste slaap heeft gehad.. haha.. maar gek genoeg zijn joey en ik allebei niet moe.. maar dat komt vanavond wel.. eerst maar eens kijken of lindsey t red om tot 12 uur wakker te blijven haha... (eigen schuld) nou dit was t zo een beetje .. haha...
gister kadotje gekocht voor pascal zijn surprise!.. en daarna zijn we naar de verjaardag van marjolein (mijn zusje) gegaan.. Daalijk weer een verjaardag maar eerst even naar een rommelmarkt.. dus geen tijd om te reageren op iedereen.. Doegdoeg
in den bosch zit een liefwinkel...naast de abn bank..hele leuke winkel...en heb al mijn eigen pas er van!
@Sterretje: ik heb gedroomd dat je zwanger bent. Je was al ongi geweest, maar toch was je zwanger. Hoop dat het een voorspellende droom gaat zijn dan Heb je je ei al gevonden? (nee niet dat gevulde ei ) @Suhe: jeetje wat een klein buikje zeg! Wacht maar, over 6 weekjes heb jij echt een goeie buik Foto's blijven maken hoor En kom maar op met die mooie echo's! Mijn man doet netjes zn was in de wasmand en veegt zn remsporen uit de pot vandaan. Eigenlijk zijn we allebei even netjes/sloddervosserig Maar ik ben wel altijd degene die alles op ruimt als het echt te rommelig wordt, want dat ziet hij dan weer niet Pff gisteren weer een paar van die opmerkingen gehad over dat je met een vingerknip een baby hebt. Heb ook een halve dag met een baby van 5 maanden rond gelopen, zn ouders keken niet eens naar m om. Hij werd ook met een natte luier (en broek zelfs) in een koude kamer gelegd Arm kind!
goede morgen meiden! zo super feestje gehad gister en nog ff gefeest in de skihut dus ben beetje gammel,verder lekker voor de haard hangen brr wat een weer
hoi allemaal @dreemer: jeetje zeg dat heb jij weer...mensen die denken dat een kind zo gemaakt zijn en die kleine zo wegleggen is ook niet normaal... @krisel: leuk spullen gekocht.....krijg je al wat meer rust in je lijf? @sterretje: ik hoop dat de dromen van dreamer uit komen voor je @gaby: leuk he kinderen op visite @myzelf: gister bij mijn schoonzusje en zwager geweest...ze gaan volgend jaar zomer ook stoppen met de pil vertelde ze....leuk, leuk, leuk, lijkt me wel tegek als er niet te veel leeftijdverschil zit tussen die van hun en die van ons...
hey meiden, hoe is het met iedereen? ik hoop goed. ik heb even op de beebiesite van kristel gekeken. wat een leuke spulletjes....zwijmel zwijmel. echt schattig . hier een heel druk weekend gehad en vandaag ook weer druk. vandaar dat ik er niet zoveel meer ben. wil iemand mijn NOD op 18 december zetten want ben woensdag ongi geworden. voor het eerst heeft het 4 dagen geduurd met echt superhelderrood bloed. heb wel een cyclus van 24 dagen gehad. mja. nou meiden. geniet nog lekker van jullie weekend . grts suus
Pff gisteren weer een paar van die opmerkingen gehad over dat je met een vingerknip een baby hebt. Heb ook een halve dag met een baby van 5 maanden rond gelopen, zn ouders keken niet eens naar m om. Hij werd ook met een natte luier (en broek zelfs) in een koude kamer gelegd Arm kind! @ dreamer.. ja meid dat heb je met mensen... onbegrip... @ all .. ik had gister ook zoiets me zusje ( niet echt maar zo beschouw ik haar wel ) is net 19 geworden .. heeft een achterstand van ongeveer 1.5 jaar dus eigelijk is ze 17 ... die wilt een baby en is het al een tijdje aan het proberen.. die gozer waar ze mee gaat die zegt nu voor het eerst in de hele relatie dat hij van der houd.. voorheen zei zij het alleen.. ze woont nog bij dr moeder en heeft niet eens een mbo diploma.. daar is ze nu mee bezig.. vorige maand ging ze nog met een andere vent.. maar buiten dat alles.. heeft het kind het altijd heel moeilijk ghad met 4 broers.. ze moest vechten voor een plekje in huis etc etc dus met andere woorden ik vind het heel leuk voor der over een jaar of 2 .. misshcien langer maar tenminste 2 jaar .. zodat ze dr diploma heeft .. even heeft gewerkt .. blablabla.. dus ik zeg dat tegen een vriendin van me .. begint ze te zeggen dat ik het haar niet gun omdat het mij maar niet lukt om zwanger te raken ... :x :x nou ik heb zo hard gehuild... dat zou toch wel heel erg zijn dat ik iemand niet ene kindje gun,,, ik gun het haar van harte maar ik gun haar ook haar leven en geluk enzo en ik denk dat ze niet gelukkig gaat worden door ineens een kind te willen/nemen ze ziet mij bezig ,. me zus met kids .. en vriendinnen zwanger ( allemaal een jaar of 4 ouder.. maar goed) en ineens wilt ze ook een kind.. ik ben bang dat het een impuls is en dat ze er nog niet klaar voor is.. als me zusje zijnde is dat toch bezorgdheid niet dat ik het haar niet gun .. mensen ik ben er echt kapot van .. dat een so called vriendin zo slecht over me denkt.. nou ik heb echt gejankt met me zus aan de telefoon ... gelukkig sleepte zij me erdoor heen maar bah bah bah .. Ben super emo ook de laatste dagen bah! sorry ik lul weer über veel
Zwangeren 30 juli: Lynn1986, 7e ronde ZWANGER, uitgerekend 5 april 2009 van een prinsje! 17 aug: Suhe, 1e ronde clomid ZWANGER, uitgerekend 26 april 2009 van een prinsje! 07 sep: Natassie, 9e ronde ZWANGER, uitgerekend 16 mei 2009 08 okt: Mama1987, 4e ronde ZWANGER, uitgerekend 16 juni 2009 10 okt: Mac, 3e ronde ZWANGER, uitgerekend 17 juni 2009 04 nov: Ryanne, 11e ronde, 2e met Clomid, uitgerekend 14 juli 2009 18 nov: Kristel86, 11e ronde ZWANGER, uitgerekend 29 juli 2009 23 nov: Debby86, 2e ronde ZWANGER, uitgerekend 4 augustus 2009 NOD lijst December 01: Jingle, 1e ronde 03: Nhene, 11e ronde 05: Nen87, 3e ronde 05: Sammie88, 5e ronde 07: Rose, 2e ronde 08: Knarboor ??ronde 08: Bos, 9e ronde 11: Suus1987, 9e ronde 13: Agneta, 4e ronde met Clomid 14: Sterretje08, 7e ronde 18: Suusje23, 4e ronde 23: Dreamer83, 8e ronde 25: Meisje87, 6e ronde 27: Gaby1986, 8e ronde Indien er een aanpassing moet komen op de lijst, laat het aan Dreamer83 of Sammie88 weten en wij passen het zo snel mogelijk aan![/quote]
hey nhene, ik snap je standpunt heel erg goed. het zou idd kunnen dat het een impulsieve actie is. als ze die jongen nu een maandje als vriend heeft vind ik het wel erg snel allemaal hoor.tenminste dat begreep ik ervan. maargoed ze moeten zoiets natuurlijk zelf weten. bij ons lukt het ook niet echt maar daarom ben ik niet minder blij als iemand anders zwanger blijkt te zijn. nouja misschien datdat nog wel komt als we een jaar verder zijn en nog steeds niet zwanger zijn. wij mogen in ieder geval begin 2009 naar de gyn. en dat maakt het ook allemaal wat rustigger als je dat weet. grts suus
@ all.. nee ze is al een jaar met hem maar heeft tussendoor nog met 3 andere gasten gehad en nog met 1 of 2 vrouwen.. omdat zij alles voor hem deed en hij niet eens wilde zeggen dat hij van haar hield.. maar daar gaat het mij niet eens om. mij gaat het om haar zelf niet haar relaties... gewoon dat ze het al zo moeilijk heeft gehad en met een kind ..( waar ze dnek ik alleen voor zal moeten zorgen) word het nog zwaarder en dat vind ik zonde voor haar... ik gun haar zoveel meer ze is zo ene lieverd zucht,...