Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suhe

suhe Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.049
    0
    0
    Lees zo terug, maar wil even zeggen dat ik weer 2 foto's heb toegevoegd van onze kleine.

2. Mecha

Mecha Niet meer actief

wauw dat is echt een man ja hahahah
    zo zo toe maar hoor hahah ennuh wat eebn schattig koppie jeetje meid echt een heel mensje draag je bij je zo leuk jeetje krijg gelijk weer zo een emo moment

ik ben ook zo emo als de pest gatver ik kan om alles janken

3. suhe

suhe Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.049
    0
    0
    Nhene, fijn dat soort opmerkingen. Je leert je vrienden kennen op deze manier...

In negatieve tester geloof ik? Over een paar dagen weer proberen!

nen, spannend, nog een paar dagen!

Zou even kort uitleg geven bij de foto van het geslacht... het is eigenlijk van onderaf, het dikste stukje is de balzak en daarboven het piemeltje.

In mijn omgeving is iedereen zo bezig met mijn zwangerschap, echt helemaal leuk. Mijn vriendinnen praten ook over 'onze baby'.

Morgen beginnen ze hier met dubbel glas plaatsen in de keuken, daarna moet de achterdeur nog vervangen worden en er wordt dubbel glas geplaatst in de voordeur. Het wordt één grote zooi hier thuis, maar ja... je moet er wat voor over hebben.

4. Mecha

Mecha Niet meer actief

suhe ja klopt maar ja he?1 het is niet de eerste keer en ik weet van wie het komt .. maar op het moment dat je het hoort is het toch een klap in je gezicht..
    ik help dat kind al jaren ( die vriendin) met bij me laten wonen haar beschermen tegen haar ex die haar mishandelt etc etc (voor haar vechten gewoon dus he?! ) om vervolgens te zien dat ze die week erna weer tussen dr benen ligt.. maar ja .

tis inderdaat lastig.

ennuh ja meid wie mooi wilt zijn / hebben moet lijden je weet wat ze zeggen hihi

enuh ja k ga dinsdag naar een vriendin dan ga ik woensdag ochtend daar met haar testen hihi spannend

5. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    @suhe: wat een mooie foto's..! Echt heel mooi :D
    ik ben nu nog meer vermoeid dan zonet.. heb net echt een hele berg afwas afgewassen.. was de vaat van 3 daen ofzo :p gewoon een TE druk weekend gehad.. pffff

6. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
  7. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    ik ga naar bed.. er is toch niemand meer en ik ben heel erg moe.. kan amper mijn ogen open houden.. en morgen moet ik weer om 6 uur op

8. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    zo onder het genot van een grote mok chomomel even bijgelezen.

suhe: mooie echo's

nhene: lekker dan....je hand voor iemand in het vuur steken en dan zo uitgekotst worden....ben jij niet te goed voor sommige mensen?

agneta: ik duim voor je hoor vandaag, morgen en dinsdag.....ik hoop zo dat je ei goed is nu....

suus: misschien tijd voor een vaatwasser :)

gaby: zo wat zal jij lekker slapen vannacht na deze nacht/dag.... ;)

sorry voor degene die ik vergeten ben.

bij mijn zus geweest vanmiddag...was gezellig...spel van de lama's gespeeld. ken iemand dat? is wel grappig...

ga zo naar mijn bedje....morgen naar sanadome in nijmegen met een vriendin/collega...lekker een dagje relaxen in verschillende kruidenbaden, sauna (waar ik voor de zekerheid maar niet in ga) gezichtsbehandelin....zonnebank.....warm waterbaden.....rug,nek en schouder massage en nog meer heerlijke ontspannen dingen.....heb er zin in....

9. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Hey meiden,

Heb echt geen puf om al die pagina's bij te lezen... Sorry!

Ben vandaag de hele dag weggeweest, even op en neer naar Landgraaf gereden :p
    Daar heb ik zelf 5 jaar gewoond en mn beste vriend woont daar dus nog; hij was jarig, dus zijn we met hem uit eten geweest bij de chinees :)
    Niet mokken, lekker wokken! :D

Alleen ik was zooo chagrijnig op de terug weg.. Ik was nog naar de wc geweest voordat we wegreden, maar na 45 minuten moest ik alweer.. :(
    Zul je zien dat er dan nergens een wc te bekennen is!
    We gingen bij de Mc in Eindhoven langs, maarja, die was net 10 minuten dicht, dus mochten we doorrijden... eindelijk na 45 minuten een benzinepomp gevonden, is die ook verdomme dicht..
    Nouja, toen was het nog 20 minuten naar huis rijden dus heb ik het weer op moeten houden want in de tussentijd kwamen we ook niks meer tegen...
    Jullie kunnen je wel voorstellen dat ik de hele terugreis heb zitten vloeken ;)
    Alles deed gewoon zo superpijn :(

Mja, ik ga morgen weer bijlezen en reageren op jullie! Nu ga ik mn bedje opzoeken want ik ben doodmoe!

Slaap lekker allemaal!

10. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Goedemorgen meiden,

De week is weer begonnen en we mogen weer aan t werk :( Is dat nou juist het gene waar ik absoluut geen zin in heb. Mijn werk! Het is niet dat ik niet wil werken, maar de mensen, een aantal achterbakse walgelijke personen die op mijn werk rondlopen.
    Ik wilde eerst nog een dagje thuis blijven, vorige week was ik namelijk ziek naar huis gegaan, maar ja.. dat heeft ook geen zin. dan zit ik in mijn eentje thuis. Nu mag ik weer lekker mee doen aan het politieke spel :( Blegh!

Zo genoeg gezeikt, gezeurd en gemopperd...

Met frisse tegenzin ga ik me verder klaarmaken voor m'n werk en hup daar ga ik weer... op naar de bus!

Liefs Debby

11. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

goedemorgen allemaal..

debby: hoe was t met je zusje afgelopen?

ik moet vandaag werken van 8 tot 6..maar heb nog meer slaap nodig...ben echt nog moe! haha
    tot vanavond..

12. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Nog een klein lichtpuntje vandaag... tusen 13.00 en 14.00 ga ik de vk bellen voor een afspraak. :) Spannend! :) :) :)

13. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Die vriendin van m'n zus is zwanger en ze verloor bloed, vandaar dat ze in het ziekenhuis waren! Er was gelukkig niets aan de hand. :)

14. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    @ debby: Spannend zeg! hopen dat de dag snel gaat!
    @gaby: vroeg naar bed dus :p ;)
    @bos: wij hebben een vaatwasser.. alleen die is kapot :(
    @kristel: vervelend is dat he.. als je heel erg moet plassen maar het kan niet.. zal nog wel erger zijn omdat je zwanger bent..

Ik heb deze keer echt het rare gevoel gewoon zeker te weten dat ik niet zwanger ben.. weet ook niet waarom.. maar ja .. we zullen wel zien.. mijn temp is 0.2 omlaag gegaan maar dat zegt nog niet echt iets.. geloof ik!
    Ik ben om 10 uur weer thuis.. moet tot 9 uur werken en dan door naar de dierenarts..

15. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    ik wilde mijn temp lijsten van deze cyclus en vorige cyclus eigelijk hierin zetten maar het lukt me niet...
    Nou ik ben er vandoor om te werken.. werkze allemaal vandaag!

16. gaby1986

oh okeej fijn ...

17. gaby1986

wat is het toch koud.. ben gewoon helemaal aan t bibberen....dalijk lekker in de auto de verwarming hoog zetten...

18. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    Goedemorgen allemaal,

Wat wordt er hier vreselijk veel gepent....haha!

Zijn er nog roze klantjes of bijna testers of mensen met een echo(suheheb ik al gezien super mooi) of nieuwe buik fotootjes oid...of gewoon een leuk verhaal over het weekend?

XXX

19. knarboor

knarboor Fanatiek lid

21 apr 2008
    1.201
    0
    0
    fijne dag meiden

20. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874