Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Ik wil vandaag de vk bellen dat kan alleen tussen 13.00 en 14.00, heb ik een vergadering van 12.30 tot 14.00 :( ... hopelijk zijn we iets eerder klaar zodat ik nog net kan bellen. :)

Het is echt heel erg maar ik ben nu 1 1/2 uur op mijn werk en ik krijg al allemaal steken... teken van hyperventilatie. Een collegaatje raakte me net aan met de vraag 'Gaat t wel met je?' werd t nog erger. Reageerde een beetje te fel geloof ik dus heb maar weer snel m'n excuses aangeboden. :oops:

Nou jah... gelukkig ga ik al een coachingstraject in! :) Misschien helpt dat.

Oke nu even iets leuks vertellen... want ik kan deze ochtend alleen maar zeuren geloof ik.

Hebben jullie misschien iets leuks te vertellen?

2. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Hey allemaal,

Ff denken of ik nog weet wat ik allemaal wilde zeggen...

@ suus, we kunnen inderdaad bijna tegelijk testen! En sammie kan ook rond die tijd testen. Hopen dat zij ook nog niet ongi is :) Wel knap hoor als je het tot 9/10 dec volhoudt!
    @ debbie, wat speelt er dan op je werk dat je er met zo'n tegenzin heen gaat? Als je geen zin hebt om het te vertellen omdat je daar van binnen kwaad van word ofzo, moet je dat gewoon zeggen hoor ;)
    @ kristel, wat vervelend dat je zo nodig moest plassen en dat je nergens heen kon!
    @ suhe, wat een mooie echofoto waarop je jullie kleine ventje ziet. Echt prachtig gewoon!
    @ nhene, inderdaad te vroeg getest. En eigenlijk wist ik dat zelf ook wel.. Stom he?

@ all, sorry als ik nog iemand ben vergeten. Ik heb me ziekgemeld voor vandaag, want voel me echt niet lekker. Werd wakker met koppijn, zure oprispingen en gewoon helemaal niet lekker. Als je hoge koorts hebt, kan dat impact hebben op een prille zwangerschap? (heb nog geen hoge koorts gelukkig, wel iets verhoging)

xx

3. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Hey Nen,
    Eigenlijk niets... dat is het gekke... Er loopt 1 mafkees rond maar hij is gelukkig de hele week vrij. De meeste zijn juist hartstikke lief op m'n werk.

Misschien ben ik gewoon nog niet helemaal beter! Ik hoest nog steeds, alles gaat een beetje langs me heen en krijg af en toe een vlaag van misselijkheid. :( Hoort er allemaal bij hea! :)

Beterschap Nen! rust maar lekker uit!

4. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Misschien toch al de opspelende hormonen :) Succes in ieder geval vandaag en hopelijk heb je nog tijd om de vk te bellen :)

5. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Ik denk indd ook dat het de hormonen zijn. Mijn vriend zit me er al steeds mee te pesten. Ik kan namelijk behoorlijk fel uit de hoek komen ineens. :oops:

Het overleg is vervroegd van 11.00-12.00 dus ik heb gelukkig wel tijd om de vk te bellen. :) Ze doen daar volgens mij de eerste echo bij 10 a 12 weken, helaas dus geen echo voor de kerst. hihihihi :)

Ik laat jullie weten wat er is afgesproken.

Liefs Debby

6. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Goedemorgen!

Hoe gaat het hier?
    Hier gaat alles wel redelijk, na gister avond ...
    Pfff voel me buik niet meer... heb ruim een half uur op de pot gezeten van de diarree en nu heb ik buikpijn over heel mijn buik...

7. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    hè sammie wat vervelend! buikgriep?

8. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Nen,

Heb eerder het idee misschien iets verkeerd te hebben gegeten, want vanochtend nergens meer last van...

9. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Maar je had sowieso eergister toch ook al zo'n buikpijn?

10. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Wat vervelend Sammie, hopelijk voel je je snel weer beter.

Liefs Debby

11. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Hey meiden :)

Pfft, vannacht maar heel kort geslapen...
    Zat er om half 7 vanochtend al een kat de hele buurt wakker te jodelen.. *zucht* 'mensen hou je beesten binnen 's nachts!'
    Ben dus een beetje chagrijnig vandaag ;)

@Debby: Hehe, ik weet hoe het is hoor, ik krijg de laatste dagen ook steeds meer commentaar dat ik snel fel reageer op dingen :(

@Sammie: Dus je bent nog steeds ziekig... Balen :( Rustig aan doen he!

@All: Ben alles alweer vergeten... :oops:

Ben morgen trouwens jarig... zelfs dat vergeet ik de hele tijd :) Echt zo erg die zwangerschapsdementie ;)

12. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Nen,

Heb al 5 dagen elke avond ongi pijn, of in iedere geval het lijkt erop...
    Maar ik dacht zullen me darmen het niet zijn geweest...ik weet het niet meer...

13. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Kristel,

Ik wist wel dat je morgen jarig was ;)

14. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    @sammie he bah buikgriep dat is balen. beterschap.

@debby is toch ook wel appart dat je opeens zo fel reageerd weet je tenminste zeker dat het goed zit hihi.. je lichaam moet toch ook wennen aan die hormonen. en als je je nog steeds niet helemaal lekker voelt moet je lekker uitzieken anders heb je het over een week weer misschien.

nou ff kort stukje over mijn weekend.
    vrijdag vroeg gaan slapen want moest zaterdag naar den bosch (woon in maastricht ) dus dat is vroeg opstaan als je er om half 10 moet zijn, kom ik daar is er niemand, waren ze me vergeten te vertellen dat we thuis zouden werken want wer hadden zelfstandig leren met een groepje. en dat hadden ze woensdag om 8 uur besproken en ik was om half 8 al weg gegaan want een vriendin/klasgenoot die was niet goed geworden ziekenwagen erbij en toen het weer beter ging ben ik met haar auto naar veldhoven gereden en mijn vriend erachter aan want die komt me op woensdag altijd ophalen vanuit zijn werk (gorinchem)
    maar ja had dus mooi ff de mededeling gemist dat we vrij waren en kon ik dus weer mooi terug naar maastricht racen.. heb lekker keihard mee gezongen in de auto..

toen savonds lekker naar het vrijthof geweest was echt heel leuk er is nu winter wonderland met een kerstmarkt en schaatbaan en ruizenrad echt een aanrader hoor voor de mensen die een keer rochting het zuiden gaan.
    verder verjaardag van mijn oma gevierd opa had lekker indisch gekookt dus was wer smullen.

maar nu heb ik ff een vraagje had hem al gesteld maar denk dat er overheen is gelezen:
    ik heb zaterdag weer vurchtbaar slijm gehad met heel veel wit erbij dus 2 soorten door elkaar :s en de zondag ervoor had ik een klein beetje vruchtbaar slijm allebij de dagen een soort steken en trekkerig gevoel gehad. heeft iemand dit wel is gehad want weet nu niet of mijn cyclus 26 is of 34 :s snappen jullie het nog?

hoe is het hier iemand nog iets leuks meegemaakt dit weekend?

15. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Ik merk nu ook wel dat ik al heel erg moe ben... Misschien kan ik iets eerder naar huis. Nou ja... om 16.00uur want dan komt mijn bus pas.

Er gebeurd inderdaad erg veel in mijn lichaam en dit zal de uitwerking wel zijn. :)

Ik kan geen antwoord geven op je vraag :( Sorry!

Best balen dat ze niet even aan je door hadden gegeven dat je zaterdag niet hoefde te komen. :( Maarja... lekker meebleren met de muziek in de auto is wel erg lekker! :) :) :)

Liefs

16. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Sammie: Hoe wist je dat dan? :D (best wel erg eigenlijk dat jij het wel onthoudt en ik niet :))

@Rose: Je hebt dus een druk maar heel gezellig weekend gehad zo te zien :D
    Ik heb trouwens niet zoveel verstand van slijm, ik weet dat je vruchtbaar slijm hebt rond je eisprong, maar volgens mij kan het ook nog erna zijn...
    maar dat weet ik dus niet zeker... :( Iemand anders die het wel weet? :D

17. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Hey Kristel,
    zag je vorige berichtje net pas...
    We zijn gewoon in bitches veranderend :evil:
    hahahaha :)
    Liefs

18. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Morgen is het dus party in huize Arends!?!?!

19. goedemorgen all!
    Ben al een tijdhe iet meer geweest *schaam schaam* maar het enige wat ik doe is werken en luieren. Zelfs mn huishouden heb ik verwaarloosd

@ Debby wat zie ik, Rose? GEFELICITEERD!

@ suhe mooie foto's zeg!

Waar Natassie eigenlijk heen? Heb haar al in geen tijden meer gezien. Ben benieuwd hoe haar zwangerschap vordert.

@ Sam wat vervelend, nu maar hopen dat je iets verkeerd gegeten hebt en dat het geen buikgriep is.

@ Rose wat balen zeg helemaal voor niets die kant op. Hoe was winterland? Denk dat we volgend weekend eens een kijkje gaan nemen

@ Kristel alweer bijna week 6 zie ik. Gaat helemaal goedkomen deze keer

@ all weet het niet meer maar een fijne dag!

20. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Kristel,

Hyves ;)

Deel Deze Pagina