hihihi jep hartstikke roze! Geloof het zelf nog niet echt hoor... Heel raar! Komt binnekort wel denk ik.
@Debby: Ja het is echt erg hoor, dat bitchgedrag Op die momenten is het gewoon net alsof ik niks anders meer kan dan chagrijnig reageren We zijn bezeten door een baby... Nja, morgen vieren kimo en ik t gewoon samen, maar simpel. Kmende zondag komt de familie enzo op bezoek dus ik zal me dan pas echt jarig voelen
@kristel gezellig, en extra speciaal nu er een beebje in je groeit, volgend jaar op je verjaardag zal ZE ongeveer 2 maanden zijn (als je tenminste gelijk hebt wat betreft het geslacht hihi) geen catfight hier he ondanks de hormonen.. nee hoor misschien steken jullie ons wel aan met al die hormonen zou mooi zijn @ryanne ja was heel leuk er zijn dit jaar wat dingen veranderd meer kerstmarkt effect en van die gokautomaten emt die muntjes die schuiven hebben we ook gedan hadden 40000 punten haha dus die hebben we bewaard als we nog eens gaan dan leggen we het bij elkaar en dan doen we de laatste week een leuke knuffel ofzow uitkiezen voor de kleine hihi maar erug gezellig er word trowuens ook gewoon weer alcohol geschonken 9niet dat je daar wat aan hebt maar) vorig jaar was het wat rustiger daardoor geloof ik. jij alweer 8 weken zie ik gaat snel zeg.. hoe voel je je? @debby ja zeker leuk maar als je witney housten meezingt heb je pijn aan je keel hoor haha
ik dacht al wat hoor ik voor een gepiep, maar het was Rose die aan het zingen was. Werd er gewoon wakker van
@Rose: Ja het is zeker heel speciaal maar eh, ZE (als we t goed hebben hebben ) zal met mn verjaardag vlgend jaar al rond de 4 maanden zijn Ik ben 29 juli uitgerekend, voor zover we nu weten Ik vind het trouwens heel moeilijk voor te stellen dat we dan gewoon een kindje hebben! Zo'n vreemd idee gewoon... Enneh, idd, van whitney houston meezingen krijg je keelpijn @All: Ik vind het eens tijd worden dat ik hCG ga strooien hier! Dus, pak allemaal een paraplu, vouw m binnenstebuiten (dat je dus ee nsoort opvangding krijgt) en ga klaar staan! *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG* *hCG*
@rose: haha.. is so you wanna be a popstar niks voor jou @debby: zou ik wel proberen om om 4 uur te gaan dan.. gaat die bus maar zo weinig dan trouwens? Weten ze op je werk dat je zwanger bent.. @nen: ik weet niet of ik dat vol ga houden hoor.. om tot dan niet te testen.. maar wil het wel gaan proberen @sammie: misschien wel zwangersschaps buikpijn Wanneer ga je testen? @kristel: LANG ZAL ZE LEVEN.. LANG ZAL ZE LEVEN.. LANG ZAL ZE LEVEN IN DE GLORIA.. IN DE GLORIA.. IN DE GLORIA! HIERPERDEPIEP.. HOERAAAAAAAAAAA! \/ {|= \/ {|= \/ {|= \/ {|= \/ {|= \/ {|= \/ {|= \/ {|= \/ {|= \/ {|= \/ {|= \/ {|= En nu een beetje meer het gevoel dat je bijna jarig bent ga je straks toch lekker een uurtje slapen als je zo moe bent of gaat dat niet lukken vandaag @all: ik ben vandaag ook behoorlijk moe.. ga zo lunchen.. en dan moet ik om 3 uur weer werken tot 9.. pfff.. dus ben half 10 een keer weer thuis.. weet nog niet zeker of ik dan nog wel op het forum kom ga het wel proberen
* staat klaar met een hele grote paraplu en zegt LAAT MAAR KOMEN* word er tenmisnte nog wat leuks en nuttigs gestrooid, heb het nou wel gehad met de pepernoten hihi.. @ kristel oh ja hoe kom ik dan op 2 maanden :S begin ook al verstrooid te worden. @ryanne ja kan kloppen haha maar is wel heerlijk hoor lekker alleen in de auto meezingen vind dat soms echt ontspannend zelfs als je voor niks naar den bosch rijdt haha.. werd trouwens bijna geschept door een vrachtwagen die even 2 rijstroken naar links ging terwijl ik er praktisch naast zat.. was dus wel f minder ik haat vrachtwagens vind die dingen zo eng
@rose: ja das eng ja.. die dingen letten nooit goed op.. vanmorgen ging er 1tje ook bijna op mijn weghelft in 1 keer :S @kristel: ik vang ze ook hopen dat ik er genoeg vang
oke dan zal ik ook wat strooien zodat er voor iedereen genoeg zal zijn HCG HCG HCG HCGHCG HCG HCG HCGHCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCGHCG HCG HCG HCGHCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCGHCG HCG HCG HCGHCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCGHCG HCG HCG HCGHCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCGHCG HCG HCG HCGHCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCGHCG HCG HCG HCGHCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCGHCG HCG HCG HCGHCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCGHCG HCG HCG HCGHCG HCG HCG HCG
Suus & sammie, wat zou het mooi zijn als wij met zijn 3en allemaal posi testen over een paar dagen! Hou moed sammie, sommige mensen testen pas laat positief!
schat ik denk echt dat je zwanger bent ik weet dat ik niet teveel hoop mag geven maar hoe je zegt dat je je voelt klinkt niet als ongie worden hoor . ennuh ik ken je probleem ik heb nu al vanaf .. ff kijken in me boekje .. ja vanaf woensdag ben ik niet meer onder de 37.4 gekomen hihi goede hoop ik moet nog 3 dagne geloof ik en jij nog 4 dus spannend
Hoi meiden, @ kristel...bijna gefeliciteerd! Voel je je een beetje goed? @ Sammie...jammer meis...maar je weet het niet zeker...pas als je ongi bent dan is het 4-sure! We blijven duimen...! @ suhe...mooi buikie meis en mooie echo! @ Ryanne,...mooie echo....en mooi buikkie...super! *eva is beetje jaloers...maar gunt het jullie allemaal heel erg hoor!* @ all..natassie is nu voor een echo...die komt straks vast wel vertellen hoe het gaat en wat ed...! ik heb trouwens een mooi huwelijks kado gekocht...een nieuwe TV LCD 107 cm en een vol automatische espresso machine hmmm heerlijke koffie!
Spannend Nhene! Zou wel top zijn Maar ik zal nog even moeten afwachten tot ik de posi test in mijn handen heb. Durf niet teveel hoop te hebben dat het zwangerschapsdingen zijn die ik vertel, want er heerst helaas ook griep. Als ik morgen weer wakker word met koppijn, ga ik denk ik maar even naar de HA. Het duurt dan al meer dan een week (met af en toe een dagje zonder hoofdpijn) en ik begin het wel zat te worden..