Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    @eva toemaar lekker luxe :D

@suus nou popstars doe maar ff niet, ik zng wel mee maar vraag niet hoe haha denk kattegejank mooier klinkt haha
    pff je hebt wel een lange dag an hoor ondaks je tussen tijd vrij bent is het nog lang. werkse meid.

2. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ rose, vraag het aan kristel, die had vannacht een jankende kat bij haar huis ;)

3. Mecha

Mecha Niet meer actief

ik geloof het wel .. ik heb het wel meestal nog daarna

4. @ Kristel het was geen kat die je wakker heeft gemaakt, het was Rose :) :) :)

5. Mecha

Mecha Niet meer actief

whaha jullie zijn gemeen zeg whaha
    pieeeeeep whaha

6. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Ben er toch nog even... heb maar eventjes gedouched, alarm ging net toch, en dan is het niet zo leuk als je net lekker ligt te slapen terwijl dat ding af gaat.. ;)

@Suus: Jeej, er wordt gezongen voor me :D Ik realiseer me het nu wel al een beetje hoor ;)
    Vanavond lekker rustig aan doen he :)

@Sammie: Dat je gister negatief getest hebt zegt echt niks hoor :) Ik testte de eerste keer ook op vrijdag negatief en op zaterdag positief.
    Dus het kan nog steeds hoor! :D

@Nen: Balen dat je niet lekker bent :( Maar wie weet probeert je lichaam je iets te vertellen :D
    Ik hoop het!

@Eva: Ik voel me best goed eigenlijk :) Zie het allemaal ook steeds positiever in en daardoor voel ik me ook al beter :)
    Wat een cadeau's heb je gekocht zeg :D Maarja, dat mag ook wel he!

@Ryanne: Whaha, idd gemene opmerking :)
    Maarja, je bent zwanger he, dan wordt je snel een bitch (Debby en ik alvast wel :p)

@All: Nou, net toch nog eens heel stiekem aan mn baarmoedermond gevoeld (wat ik eigenlijk niet meer mocht van oma, sorry oma! :p) maar wat voelde dat vreemd zeg! :confused:
    Ik kon in eerste instantie helemaal geen opening vinden... Maar mn baarmoeder is blijkbaar gekanteld, want mn baarmoedermond wijst nu bijna richting mn buik, echt vet raar :p

7. Mecha

Mecha Niet meer actief

@ kriss whaha ja alles verandert.. ja ik zoek mijne maar kan hem niet vinden me doos is zo droog tegenwoordig ik word gek man ik kan me vinger er niet eens inkrijgen.. het is dramatisch.. ik met me 2 maal daags klussen ..:S nou werkt voor geen kanten dus als je constand opdroogt bah zeg

kent iemand dit?
    normaal namelijk nooit last van

ook heb ik witte vlokjes in me urine sinds 3 dagen denk ik Ten minste toen ving ik het op en zag ik het dus..

owwh ja en zweten bah ik vind het zo vies.. zweten alsof ik in een sauna zit ofzo slaat nergens op ik doe niks ...

8. knarboor

knarboor Fanatiek lid

21 apr 2008
    1.201
    0
    0
    @ ryanne lekker buikje meis! he had jij ook zon last van je (.)(.)? niet om aan te raken ben ook zo benieuwd wat die clomid gedaanheeft

9. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Nhene: Witte vlokjes in urine heb ik ook heel erg nu, maarja, ik had t ook als ik niet zwanger was..
    Het kan iets betekenen maar het hoeft niet per se.
    Ik duim iig dat het gewoon goed zit en je heel snel een positieve tets hebt :D

10. knarboor

knarboor Fanatiek lid

21 apr 2008
    1.201
    0
    0
    @ all,

zoe hier weer een bokkepoten taart aan het maken! iedere woensdag maakt iemand een taart op het werk! (alsof we nog niet genoeg verkeerde dingen eten in december!) maar goed nu mijn beurt.

zo nog ff 2 clienten pedicuren en dan lekker weer klaar ideaal zo je eigen tijd indelen ;)

11. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    @ryanne zo zo dat is al een aardig buikej wat ik zag op de foto, weten al veel mensen het in je omgeving want lijkt me och moeilijk om verborgen te houden als het al snel heel erg zichtbaar is. zou er de hele dag mee willen pronken hihi.

@nehne ik dnek dat ik het maar is ergens ga vragen want ben beetje in de war nu.. als het erna zou zijn is wel vreemd want heb er 5 dagen niets van gezien was het heel waterig en dan opeens weer wit met vruchtbaar slijm ertussen.
    misschin meot je bij de apotheek eens glijmiddel halen wat je kan gebruiken als je zwanger wilt worden. doet het niet zo'n pijn maar ken het neit wat jij zegt, bij mij is het altijd vochtig.
    hoe zit dat eigenlijk met je baarmoedermond :S

@kristel hoe was het eerst dan vertel vertel kan i knog wat leren haha :D

nee ik was het niet vanacht bij kristel :p en bedankt haha miauwww :p

12. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    @ kris...hoe voel je je baarmoedermond dan...?
    Ik snap daar helemaal nix van ;) hihi
    Volgende week woensdag mag ik al naar de gyn...zo spannend...heb er echt zin in!
    Fijn dat je het een beetje kan loslaten...zo ver als nu ben je nog niet gekomen he? Echt super...zeg maar vaak tegen je beebje dat ie goed vast moet houden!

@ all...ja dure en luxe kado's...vond het eigenlijk onzin...maar ja...we drinken veel koffie en kijken elke dag tv dus het is niet dat we nix met de spullen doen ;) haha

13. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Rose: je bedoelt mn baarmoedermond of iets anders? :p

14. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Hey meiden!

T overleg is weer afgelopen, viel bijna in slaap :oops:

Ik mag over een kwartiertje de vk gaan bellen.... ben benieuwd wanneer we er heen mogen. :)

Een werkgever van mijn vriend drijgt niet te betalen... :( @#$%^&*()) Ik wist het van tevoren met die #%^(. Weet iemand wat je dan normaal zou moeten doen?

Liefs

15. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    @debby ben benieuwd wanneer je kan gaan, en nee sorry zou het niet weten zou zowieso even goed de papieren doorlezen die je vriend en zijn baas getekend hebben als hij in loondienst is daar.

@kristel ja je baarmoedermond snap er namelijk niks van hoe dat werkt.

@eva dat is waar en je doet er ook heel lang mee als het goed is.

16. Mecha

Mecha Niet meer actief

@ rose .. ja die zocht ik vanmorgen maar ik kwam er bijna niet in met me vinger.. me vriend werd er gewoon slap van zo krap is het daar beneden.. maa rik kon me mond niet vinden :S
    dus ik heb geen idee .. normaal voelik hem direct zitten maar nu niet dus ik denk dat me baarmoeder een stukje is gekantelt ofzo.. echt geen idee

ennuh normaal let ik niet op me urine tenminste niet zo erg.. en de huisarts zegt zout afscheiding doe je niks aan
    kan geen kwaad .. we zullen zien ..
    verder geen pijn meer in me tietjes.. en ook geen opgezette klieren.. veel uhmmm
    lucht in me darmen bah :$ ik vind het zo erg :oops:

17. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Hij is niet in loondienst... Hij heeft zijn eigen bedrijfje in de vloeren (hij legt vloeren) en nu wilt een opdrachtgever niet betalen!

18. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    hee meiden,

Kom net onder de douche vandaan. Had gehoopt dat ik daarvan een beetje zou opknappen maar ik werd alleen maar misselijk van de lucht van mijn shampoo :S
    @ kristel, ik hoop idd dat mijn lichaam me wat probeert te vertellen! Maar als ik me nu al zo belabberd voel (en zwanger zou zijn), hoe moet dat over een paar weken dan wel niet zijn?
    @ ryanne, wat een schattige foto van die golden pup in je album! Zo een hebben wij ook, ga zo ff foto's plaatsen :)

19. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ debby, misschien eerst een aantal aanmaningen sturen en daarna regelen dat een incassobureau er achteraan gaat? Maar ik weet het ook niet precies... Wel ontzettend lullig!

20. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Debby: Ik zou niet weten hoe je dat moet doen... Als je het via een incassoburea gaat doen en die persoon gaat jullie dan uiteindelijk wel betalen maar weigert de incasokosten, dan komen de incassokosten volgens mij voor jullie rekening...
    Gewoon even navragen hoe dat zit bij een incassobureau!

@Rose en Eva: Baarmoedermond voelen is niet zo moeilijk hoor ;) Ik deed het eerst ook nooit, maar las er zoveel over op t forum dat ik t ook eens ging proberen :p
    Geoon met een vinger in je doos gaan en zo ver mogelijk, dan kom je een bobbel tegen (voelt een beetje als een eikel :)) en dat is je baarmoedermond.
    Ik was wel eens nieuwsgierig hoe dat voelde als je eisprong eraan zit te komen en dan staat ie ee nstukje open.
    Dat had ik vorige week ook, dus ik schrok me dood natuurlijk! Want als je ongi wordt staat ie ook open...
    Maar gelukkig betekende het niks want nu voel ik de opening niet meer :p

@Nen: Als je je nu zo voelt door een zwangerschap wil dat niet zeggen dat het dan supererg gaat worden hoor :)
    Ik voel me nu al 2 weken hetzelfde, ben alleen wat erger misselijk nu als ik misselijk ben, maar niet vaker ofzo.
    Dus dat valt allemaal wel mee dan ;)

Deel Deze Pagina