Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Daar zit wat in Kristel :) Ik dacht er alleen opeens aan omdat ik weet dat ik altijd vrij heftig reageer op hormonen. Vaak had ik 1 dag voor mijn ongi migraine en ik werd ook ziek van de pillen om mijn ongi op te wekken. Dus ik verwacht iig dat ik veel misselijkheidsklachten zal hebben als ik zwanger ben. Maar misschien gaat dat hartstikke meevallen en dan ben ik superblij!

2. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

ja inderdaad... zoiets dacht ik ook al. Even afwachten dus...

Net VK gebeld, 18 december eerste afspraak en 16 januari eerste echo. hihihihi :)
    Ik moet vanmiddag even een envelop ophalen met info over het syndroom van down en ook zo snel mogelijk bloed laten prikken.

T wordt allemaal al iets werkelijker. :)

3. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Wat spannend Debby! Je kunt vast niet wachten tot de eerste echo :)

4. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

En ik moet nog wachten tot januari! :(
    hihihiihihi :) Maar dan valt er tenminste wel wat te zien! :)

Ze zei trouwens dat ik misschien al wel verder was... 5 weken en een aantal dagen. Maar dat moest de echo nog uit laten blijken.

5. Linda85

Linda85 Bekend lid

5 mrt 2008
    505
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hey meiden, hoe ist met jullie allemaal?

Ik heb lekker weekend gehad, zaterdag gewerkt en daarna in Haarzuilens geweest... Was Country en Christmas Fair, erg gezellig!

@Ryanne, heb ff snel je foto's gekeken, maar idd een prachtig buikje heb je al! Weet iedereen om je heen al dat je zwanger bent of moet je m nog verbergen?

6. Linda85

Linda85 Bekend lid

5 mrt 2008
    505
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Debby: Wanneer is de factuur verstuurd die ze moeten betalen?
    Wij hebben onderaan de factuur staan binnen 14 dagen betalen, meestal wordt dat 4 weken... Als er dan nog geen geld is stuur ik meestal een herinnering en als er dan 2 weken later nog geen geld is ga ik bellen waar het blijft...
    Hebben jullie geen rechtsbijstands verzekering? Als dat zo is kun je contact opnemen met je verzekeraar en uitzoeken wat je rechten zijn...

7. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    Spannend zeg debby..
    Lang niet gezien hier linda.. of valt dat wel mee..? hoe is het met jou eigelijk?
    Welke datum en wat voor dag is het over 9 dagen?

8. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Nen: Ik reageerde ook altijd heftig op hormonen... Ik heb daarom ook al 4 verschillende soorten pil gehad en ben ik tussendoor ook al vaak gestopt ermee. Niet om zwanger te worden maar gewoon omdat ik zoveel klachten had van de pil :(
    Hoofdpijn, stemmingswisselingen, pukkels, etc.
    Maar ik moet zeggen dat ik het tot nu toe nog wel mee vind vallen allemaal met de zwangerschap. Ik had het toch wel erger verwacht allemaal. *klopt even af* :)
    Wanneer wil je gaan testen? Gewoon op je NOD of toch eerder? :p

@Debby: Whiie, over 2 weken naar de VK! :D
    Jammer alleen dat je nog zo lang moet wachten tot de eerste echo... Maar hopelijk gaat de tijd snel nu de feestdagen eraan zitten te komen! :D

9. Linda85

Linda85 Bekend lid

5 mrt 2008
    505
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hey Suus, ben vorige week weer ns een aantal keer hier geweest... Maar dan was t steeds rustig... Jullie kleppen wat af hier, is gewoon niet bij te lezen als je er niet elke dag bent...
    We hebben een beetje klote tijd gehad hier, mn zwager heeft zelfmoord gepleegd, ondertussen alweer bijna 7 weken geleden... Vooral voor mn lief is dat een zware dobber... Ook omdat zn moeder 15 jaar geleden al is overleden... Dus nu krabbelen we langzaam weer op en gaan we weer over kindjes maken praten...

10. Linda85

Linda85 Bekend lid

5 mrt 2008
    505
    0
    0
    Zuid-Holland
    Over 9 dagen is t woensdag 10 december... vandaag de 1e he! haha...

11. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    OH.. :( dat wist ik niet.. hoop dat het voor jullie dan wel heel snel raak is.. dan heb je iets anders om aan te denken.. helpt misschien bij het verwerken.. heel veel sterkte ermee en ook nog voor je vriend *knuffel*

12. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    @debby leuk joh dat het nu allemaal echt werkelijk begint te worden maar is idd wel erg lang nog.
    heeft hij een geldige reden volgens hem dat hij niet gaat betalen bijv niet goed afgesproken het bedrag en het staat niet zwart o pwit of hij vind eht werk niet goed afgeleverd? ik zou ook ff de factuur erbij halen en eens rondbellen wat je kan staan toch ook afspraken in als die opdrachtgever getekend heeft.

@kristel oh oke nou ga ik dan maar is chekken straks klinkt zo raar haha. weet je ook hoelang hij een beetje open blijft staan als je je ei hebt gehad?
    en klopte het bij jouw ook altijd (met je ei ) of kon je er geen mouw aan passen?

13. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    ow haha.. ben niet zo'n rekenwonder.. denk dat ik dan ga testen.. heb ik een leuk nieuwtje voor mijn ventje als ik dan terug kom uit mijn werk

14. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Linda: Hoe gaat het nu met jullie? Hopelijk hebben jullie nu al iets meer rust na die heftige periode?

En uhuh, over 9 dagen is het 10 december :D Dan hebben wij de echo en zouden we ons kindje moeten zien + een kloppend hartje.. I ktel dus echt de dagen af :D

@All: En nu ga ik toch echt even een dutje doen... trek het niet meer *GAAP*

Tot later :)

15. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

De factuur is pas vorige week verstuurd, bij ons staat er indd ook onder dat ze binnen 14 dagen na factuurdatum moeten betalen. Maar die man is aan het dreigen hem niet te betalen... we moeten dus nog even geduld hebben of hij het echt niet gaat doen. :( Daan gaat iedergeval niet meer voor die vent werken!

Whieieieieieie over 2 weken naar de VK! Joehoe! *Debby maakt rondedansje door haar kantoortje*

16. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    @debby: das wel fijn dat je zo snel naar de vk kan..
    @kristel: voor jou ook een hele leuke datum dus :D ik hoop voor mij ook.. slaap lekker!

17. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Ik heb ook zowat alle pilsoorten al gehad. Ben uiteindelijk gestopt omdat ik steeds vaker migraine kreeg. Op het laatst 2x per week.
    Haha ik word nu ongelofelijk betrapt: heb stiekem alweer een testje gedaan vanmorgen. Kan het gewoon niet laten :oops: :oops: Maargoed, jij vertelde net ook dat jij van de een op de andere dag naar positief ging, dus zo gek is het niet ;) Deed vanmorgen een goedkope trekpleister test. Toen ik net keek in het daglicht kon ik weer een superduper licht streepje zien. Echt heeel erg licht. Maar misschien is het wel een streepje die over een paar dagen veel donkerder gaat worden ;) Het kan natuurlijk ook een indroogstreepje zijn. Doordat het zo licht is, kan ik niet eens goed zien of het wel roze is. Maar mijn vriend neemt straks ff nieuwe mee, zodat ik verderop deze week nog eens kan testen. Als de :evil: :evil: niet zijn gekomen natuurlijk....

18. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Rose nog even snel: Baarmoedermond staat een beetje open vordat je eisprong is :) Zodat de zaadjes goed naar binnen kunnen allemaal.
    Als je eisprong geweest is gaat je baarmoedermond weer potdicht zitten en wordt hard. Dus achteraf kan je het niet meer voelen.

Bij mij klopte het overigens altijd wel, als je gewoon een eisprong hebt dan werkt je baarmoedermond dus mee op deze manier (en door vruchtbaar slijm aan te maken).

All: En nu ben ik echt weg ;)

19. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    :O nen.. wat spannend.. ik hoop dat je zwanger bent!

20. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Trusten Kristel!

Deel Deze Pagina