Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Veel kijk plezier Gaby! Ik wil ook... ik wil ook... ik wil ook!

Wil niet meer op m'n stomme werkje zitten, ben t zat! :(

2. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    @lynn idd je kleintje pakt wel wat hij nodig heeft. en dat je nog steeds je broeken past van paar weken geleden is echt goed toch? heb je ergens een foto staan? ff je buikje chekken hihi :D
    lekker dat je tot net hebt uitgeslapen, voel je trouwens je kleine al af en toe? of is het daar te vroeg voor

@nhene ow oke maar ook leuk als je in zijn clip mag meespelen welke was dat dan? en lijkt me leuk om te horen wou dat ik kon zingen

3. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    in mijn album staan veel foto's...en ja ik voel de baby dagelijks....ben zo blij...want heeft langer geduurt dan normaal mensen het voelen...maar placenta ligt voor!

4. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Goedemorgen allemaal!

@kristel, wat ben je vroeg vanmorgen hihi
    Gefeliciteerd meis!

@sammie, oh nee...
    Had zo zitten duimen voor je deze maand!
    Zag je eerste berichtje op deze pagina voor rose, en vroeg me gelijk af waar je banner was!
    Meis een hele dikke knuf, ik hoop dat het nog goed komt, maar een lage temp voorspelt meestal niet zo veel goeds!
    Maar het is afwachten! Ik blijf toch voor je duimen hoor!

@lynn, na de bevalling maar weer eens verder kijken over gewicht dan toch haha, dan heb je alle tijd om het er weer af te werken!
    Vind het wel goe dat ej die broeken die je in het begin van je zwangerschap gekocht heb nog past hoor!
    Zeker al met je buikje!

@nhene, wauw in een clip gezongen? Wat gaaf zeg!

@debby nog ff meis, dan is de dag voorbij! even volhouden nog!

Hier een beetje een raar gevoel, snap niets meer van mijn lijf
    Zit nu op dag 16 en nog geen ei te bekennen, geen posi ovu test nog en geen temp stijging meer te bekennen...
    Waarom laat mijn eitje nu zo lang op zich wachten?
    Wil gewoon naar de wachtbank toe nu :(

5. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Ik houd vol sterretje! :) thanx!

Balen zeg dat je nog steeds geen ei hebt gehad. :(
    Hopelijk komt ie snel en ben je zometeen hartstikke zwanger! :)

6. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Nou dat hoop ik ook haha, lekker positief blijven haha
    Snap neit waarom mijn ei zo lang weg blijft, op dag 9 en 10 waren mijn ovutesten bijna positeif, maar daarna opeens niet meer, en ook geen temp stijging, dus mijn ei is absoluut nog niet geweest
    Had daarna toch een vroeg ei gedacht, maar nu al dag 16, nog geen positieve ovu test, dus op zijn vroegst dag 19 mijn ei, nou dat is al super laat!

Maar ja we moeten maar afwachten!

Hoe is het met jou, al last van kwaaltjes?
    Heb je al een afspraak bij de vk gemaakt?

7. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Zo, ben ik weer :)

Die man heeft ons een of andere wax gegeven om de barsten mee te vullen en om de tafel mee in te smeren. Ook is het nu te droog in huis doordat de verwarming steeds aan staat dus moeten we van die waterdingen kopen om aan de verwarming te hangen, zodat het iets vochtiger wordt hier. De tafel zou daardoor weer goed moeten worden :)

Heb nog even niet teruggelezen ik heb namelijk een schoonmaakdrang op dit moment, dus ben de hele keuken aan het poetsen :p

Verder heb ik nog geen taart ofzo gegeten hoor, dat komt zondag pas als we het echt vieren met de familie enzo :)
    Ik ga wel zo Bossche bollen eten, ook superlekker :D

Straks naar de stad toe om roze en blauwe sateprikker-vlaggetjes te kopen voor de hapjes zondag. Eens kijken of mensen dan de hint snappen :D Als ze t niet snappen, dan zullen ze t met de taart wel doorhebben.
    We gaan straks namelijk ook een taart bestellen bij de bakker en dan gaan we vragen of ze er een marsepeinen baby op kunnen maken :D

Ga nu eventjes teruglezen en reageren en daarna ben ik weer weg; verder poetsen ;)

8. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Oh heerlijk Bossche bollen, jammie, daar lust ik er ook wel een van!
    Leuk dat je het de fam gaat vertellen zondag, ik denk dat ze het met de taat wel snel door zullen hebben ja!
    Spannend hoor!
    Benieuwd na hoe iedereen gaat reageren?

9. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    @lynn oh ja ik had ze gister nog gezien mij geheugen is ook bagger.
    ik wist neit dat dat ook nog verschillend is waar de placenta ligt is dat normaal of komt het vaker voor dat tie achteraan ligt.

@kristel mm lekker bossche bollen, en heel leuk dat met die prikkers en die taart. lekker crea :D schoonmaakse!

@sterretje nou misschien een deze dagen dan moet je je langste cyclus aanhouden dan zit je toch nog pas op 30 of 31? ik hoop dat tie snel komt want dat wachen is ook niks he.

ik ga me nu even omkleden en is aan mijn activiteit van vanmiddag beginnen voor de bso, maar heb geen zin vind de dag maar doodsaai blehh :(

10. suhe

suhe Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.049
    0
    0
    Hier even vanaf het werk: Kristel gefeliciteerd!

Sammie, balen dat je ongi bent geworden.

Moet zo nog even bij mijn baas langs om over die klas te praten die ik erbij krijg.

Iemand vroeg iets over het werk wat iedereen doet? Ik geef Nederlands op het VMBO. Heb op dit moment alleen bovenbouw klassen.

11. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    @rose wat voor activiteit ga je doen vanmiddag dan?
    En voor welke leeftijd is het?

Nee mijn langste cyclus is nog niet geweest dat klopt, maar had gehoopt dat die 31 eenmalig was geweest
    En het lijkt erop of mijn cyclus deze maand, nog wel langer gaat worden dan 31 helaas
    Maar ja het is wat je zegt, wachten duurt gewoon lang en daarom lijkt het alleen maar allemaal langer te duren nu voor me denk ik...

12. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Weet iemand hoe het kan dat je een steeds kortere LF hebt?
    Ik begon met 16 en zit nu op 11... tenminste als de ongi doorzet...verlies nog steeds roze..

13. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Nee geen idee sammie helaas
    Maar mijn gyn zei dat het niet erg was als je lf wat korter was, mijn korste was 10 en dat was nog geen probleem...
    Dus maak je daar maar geen zorgen over meis!

Enne een cyclus wisselt ook voor je ei sprong, soms is het eitje al dag 14 en dan pas weer dag 17, even als voorbeeld he, dus misschien dat het daarom komt dat je lf ook kan wisselen?

14. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    @sammie sorry weet het niet ik ben ook niet regelmatig zo als het er nu uit ziet en geloof bijna niemand hier :(

@sterretje ik hoop het neit voor je maar dan heb je wel nog alle kans om je kindje te maken toch. doe je temperaturen?

15. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Zo, daar gaan we :D

@Gaby: Jullie hebben dus helemaal geen centrale verwarming in huis? Pfft, lijkt me echt wel koud toch hoor! Enne, wel duur hoor €8000, maargoed, met de jaren zal het wel in stookkosten schelen denk ik :)

@Dreamer: Balen dat je zo erg ziek bent zeg! :( Hopelijk wordt je man niet ziek! Maar stel het zou toch gebeuren, ik denk niet dat het superveel effect zal hebben op de zaadtest in januari. Voor zover ik weet heeft het alleen effect als hij ziek is op het moment dat hij zn zaad moet inleveren..
    Hopelijk ben je snel beter! *knuf*

@Bos: Je hebt je gister dus lekker laten verwennen! Ik wil ook :D
    Denk dat wij ook binnenkort maar eens naar Sanadome gaan; we hadden op de bruiloft kadobonnen gekregen voor een dag + nog een uitgebreide massage :)
    Ben er nog nooit geweest, is het wel leuk daar?

@Nhene: Wat een kutdag heb je gehad zeg... Hopelijk zijn er bepaalde hormonen die het 'erger' maken :D (als je snapt wat ik bedoel ;))

@Sammie: Het zit ook niet mee he meis :( Hopelijk heb je al iets meer rust na gisteravond...
    Klote dat je ongi geworden bent, dat wilde ik niet :( *knuf*

@Debby: Die vermoeidheid is heel bekend hoor ;) Het hoort erbij. Maar nu heb je tenminste wel een legale reden om lekker lang te slapen en middagdutjes te doen ;)
    Ik ben trouwens nu ook al 2 kilo afgevallen.. Maar dat is vor zover ik weet normaal in het begin. Wacht maar, nog even en de kilo's vliegen eraan :p

@Rose: wat lief van je vriend dat ie zomaar even tussendor thuis kwam! Echt schattig :D

@Eva: Leuk dat je bij een KDV gaat solliciteren :D Ik duim voor je dat ze je aannemen! IS altijd leuker om iets met je opleiding te kunnen doen he :)

@Sterretje: Vreemd dat je nog geen ei gehad hebt... Maar misschien dat je ei wel zit te wachten totdat er superveel zaadjes zijn, zodat t ei zeker weten bevrucht gaat worden ;)
    Dusseh, gewoon klussen vanavond he :D
    Volgens mij was vandaag de dag dat je eigenlijk uitgerekend zou zijn de eerste keer...?
    Zoja, lekker huilen enzo hoor, is niks mis mee! En steek een kaarsje aan oid. Jullie kindje is er nog steeds en let goed op jullie, ik weet het zeker :)
    *knuffel*

@All: als ik nog iemand vergeten ben: SORRY!

16. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    oh en i kga een sinterklaas activiteit doen met de kinderen ze zijn wel al 10 maar ga een soort speurtochtje doen met ze dat ze een zin moeten maken doormiddel van opdrachten en dan vinden ze de plek waar de cadeautkes liggen en de sleutel.
    ik heb de kelder gepakt maakt het een beetje spooky haha is wel leuk met die leeftijd toch?

@sammie ik zie je temperatuur kaartje die was toch wel goed eignelijk heb er neit veel verstand van maar heb er een paar gezien van zwangere en die zagen er ook zo uit.

17. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Niet echt kwaaltjes, alleen erg moe en mijn b(.)(.)bs zijn nog pijnlijk en heel stevig. :( Verder voel ik er niets van ;)

Hey Kristel, gelukkig dat de tafel weer op te knappen is.
    Weet niet meer wat je allemaal hebt gecshreven hoor...

Ik moet ook echt iets gaan bedenken wat we iedereen met kerst kunnen geven om het aan de fam te vertellen. hihihi :)
    Het is namelijk zo dat we met z'n alle cadeautjes gaan uitpakken, maar het lijkt me niet leuk als 1 iemand het heeft uitgepakt dat de laatste het ook gelijk weet. Dus ideeen zijn welkom.

Liefs

18. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    de kadootjes aan elkaar binden emt een leuk lint dus als je een kado pakt dat je ook meteen de andere vast hebt en dat ze dan allemaal tegelijk moeten uitpakken of zijn het er heeel veel dit is bijv leuk als het 6 kadotjs ofzow zijn en geen 20 hihi

19. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    @ sammie lf is gemiddeld trowuens tussen de 12 en 16 dus 11 zou dan nog niet zo extreem zijn maar snap dat eht errug vervelend is dat je elke keer voor verrassingen komt te staan.

20. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Hey Kristel,
    Een middagdutje zit er helaas niet in. Ik werk gewoon 40uur... dus... Helaas. Als ik nu thuis ben en eten heb gemaakt plof ik gevloerd op de bank. hihihhi :)
    Liefs Debby

Deel Deze Pagina