Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Sammie: Oh, ik zie dat het nog niet doorgezet heeft... gelukkig! Er is dus nog hoop!
    Ik duim nog voor je hoor!

2. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Het is een groepje van .... 6! Wel leuk idee... en wat moet er dan in die cadeautjes?

3. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    @kristel, ja van daag is de dag ja
    Voel me gelukkig wel beter dan ik gedacht had me te voelen
    Heb een hele mooie kaarst gekocht, dus die ga ik vandaag aansteken zodra het donker word, en die wil ik helemaal in 1 keer oplaten branden, dus desnoods de hele nacht!

Ik vind eht ook altijd een mooi idee dat onze beide kindjes altijd bij ons zijn en voor ons zorgen, en dat ze straks op ons kindje zullen letten!

Mijn eitje ligt vast te wachten op heel veel zaadjes ja haha, dus die zullen er vandaag wel komen, dus hopen dat mijn eitje gelijk wil springen daarna dan!

Heel mooi gezegd meis, bedankt voor je lieve woorden, doet me erg goed, vind het super!

@rose, ja genoeg tijd nog om een kindje te maken, dus die tijd gaan we benutten ;)

@Debby gelukkig da tje niet al te veel last hebt, alleen de gewone dingen ja1
    Nou ja het hoort er allemaal bij, probeer er maar gewoon van te genieten haha :p

4. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Ik probeer er inderdaad van te genieten, maar het is allemaal nog zo onwerkelijk. :oops:

5. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Debby: met de kerst zullen er ook vast wel hapjes zijn tijdens het uitpakken van de kadootjes. Misschien dat je daar ook iets leuks mee kan doen :)
    Of anders misschien voor jezelf een buikband of een tshirt kopen met een toepasselijke tekst en die dan uitpakken ;)

Ik vind het ook nog steeds onwerkelijk hoor, dat er een kindje in mn buik zit.. Ik vergeet het soms zelfs gewoon :( :oops:

@Sterretje: Zo denk ik ook hoor, dat onze kindjes ons in de gaten houden en straks op de kleine letten :) Zo voel ik me er gewoon goed onder :)

6. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

hahahaha :) Ja, kan natuurlijk ook iets voor mezelf kopen. Heb al een mooie spijkerbroek gezien. :) Maar dat valt dan weer niet echt op.

Of van die simpele jalema puddinkjes maken met muisjes er op. :)

Of...

het is jammer dat we nog geen echo hebben dan, want anders had ik voor iedereen een fotolijstje kunnen doen met de echo er in. Met een briefje erbij, Deze foto is niet van m'n beste kant genomen. Mag er over 7 maanden een betere foto van mij in. hihihi

7. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Ik heb zo'n hoofdpijn dat ik de laptop even op onze lcd scherm van 82 cm heb aangesloten,leest wat makkelijker ;)

8. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    @debby voor wie zijn de kadotjes? opa oma? broer zus ofzow ik vind een ehbo kofer leuk en daar dan wat spulen indoen bijv een luier en schoonmaakdoekjes voor de billen en een speen ofzow of een leuk boekje voor opa en oma's of oom en tante uhmm wat nog meer..
    je kan dan die ehbo koffer leeg halen en dan alles er in stoppen en dan er bij zeggen eerste hulp bij opvoeden. en die dan leuk inpakken.

@sterretje sterkte meid weet ook zeker dat er meer is tussen hemel en aarde en geloof ook dat jullie kindjes ergens toekijken en waken over jullie en jullie toekomstige kleine.

@all ik ben toch een partijtje giftig nu.. ik heb al 4 maanden ruzie met een vriendin even kort: mijn oma ging dood deze zomer en ik kon haar die dag niet brengen want ze vroeg kan je even mee nar de bank in belgie zij had geen rijbewijs en ik zeg ik kijk wel wan thet is een hectische dag vandaag bel ik een uur later nee sorry kan niet moet echt hier helpen eten maken en brieven en adressen noteren voor de begrafenis is ze vet boos en zegt ze dat ik er niet voor haar ben i kzo je dnekt echt dat e wereld om jouw draaid.. nou week alter belt ze ja ik vond het geen stijl van vorige week dus ik helemaal verontwaardigd van jezus net een dag na de begrafenis en jij komt heirmee dus ik zeg van flikker gauw op ik heof echt niks meer met jouw te maken hebben zo iemand die alleen aan zich zelf kan denken ..

ik had dus mijn hele box satc aan haar uiteleend en net terug genomen vordat we ruzie kregen kwma ik er net achter dat de helft zowat ontbreekt dus ik haar net bellen emt de mededeling zegt ze nee heb ik niet maar zal kijken dan bel i je vanavond en anders hoor je niks meer van me ik zo nou dnek het neit dan ga je mooi betalen is 120 euro zo'n complete box zegt ze ja daag.. :S dus ik echt vet boos zegt ze ja bel je na 4 maanden en dan kom je hiermee ik zeg dus zo van ik bel ook niet voor jouw maar voor mijn dvd's pfff ben die meid zo zat.. wil gewoon mijn spullen terug ze heeft mijn kleding kapot gemaakt en nog een mp3 speler van mij the o.c de hel box en nog een paar dvd's vind dat echt neit normaal als je zo met iemands spullen omgaat. zo dat lucht op sorry voor mijn ego verhaal :$

9. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Rose,

Gewoon er heen gaan en je spullen terug halen, niet bellen.

10. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    @sammie doe maar lekkerluxe hihi ik weet neit hoe dat moet..
    je hebt nu al best lang hoofdpijn he? misschien verstandig als je even een fisse neus haalt en niet achter en scherm gaat zitten dan komen je ogen en beetje tot rust. sterkte

11. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    ja misschien moet ik dat maar gewoon doen maar ze is niet vaak thuis en ze woont in een studio in zo'n studenten woning dus kom er niet voor de deur maar alleen op straat.. ben echt verbijsterd gewoon dat er zulke mensen zijn die serieus eerst doen alsof ze vrienden zijn en je dan zo voor het blok zetten. :(

12. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Rose,

Heb migraine, maar wil niet op bed liggen en zielig doen...
    Kom vaak genoeg op een dag buiten, laat 3 keer per dag de hond uit, en doe lopend boodschappen..

13. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    oh oke maar migraine is echt kut is net alsof je ogen uit je hoofd knallen of je schedel breekt doet soms zo'n verschikkelijke pijn bahh.. beterschap meis hoop dat het snel weg trekt

14. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

15. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Debby,

Erg leuk maar erg prijzig...

16. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    2sammie, he meis wat balen dat je weer zo;n last hebt van hoofdpijn, het zit je echt niet mee de laatste tijd he!
    Hoe is het met je bloedverlies?
    Is het doorgezet of gestopt?
    Ik duim nog steeds voor je he!

@debby ik vind het een heel leuk cadeautje!
    Weet niet aan wie je het allemaal wilt geven, maar word wel prijzig als je het aan veel wilt geven
    Voor je ouders ofzo, is het wel super leuk en een paar is wel te doen lijkt me!

17. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Het is gestopt... maar heb wel rare steekjes in de bmm...

18. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    hoeveel kost een gewoon ouderwets koffertje van ehbo en die dan crea tief vullen ja als je eht uitrekend ben je denk i khetzelfde kwijt maar je kan ook bij iedereen wat anders er in stoppen. lastig he haha ik doe dat ook alleen voor mijn ouders en schoonouders als het zover is en dan misschien mijn broertje en schoonzus at leusk maar verder niemand iets geven vind het dan een beetje duur worden. en het nieuws op zich is al geweldig.

ik ga nu naar de boerderij heb helemaal geen zin na dat van net. maar ja

*geeft zich zelf een trap onder haar kont richting de boerderij*

misschien tot vanavond doegg

19. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Eerst maar eens aan m'n mannetje laten zien, hebben we wel gelijk een kerstcadeautje. Ik ga er niet nog eens iets naast kopen.

Het gaat om mijn mams en stiefvader
    Mijn pa en zijn vriendin ook al kan ze er niet bij zijn, mijn zus, mijn opa en zijn vriendin.
    Voor m'n zus wil ik misschien een slabbertje ofzo met de tekst 'Je bent de aller liefste tante die er bestaat'
    Voor opa en zijn vriendin was de echo t leukst geweest, maar ze zijn er nou eenmaal bij 1e kerstdag dus moeten we ook iets voor hen verzinnen.
    De dag er na naar Daan zijn ouders, ook gescheiden... dus weer 4 mensen en 1 broer van 19 en 1 van 8.

20. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Ik denk dat die koffertjes ongeveer even duur zijn.

Nog ff rondneuzen...

Deel Deze Pagina