Rompertjes kun je wel meer bestellen ergens met een zelfgemaakte tekst en hoeft niet super duur te zijn, wel heel erg leuk ook! @rose, toch nog veel plezier he! @sammie, fijn dat het gestopt is meis, nu morgen maar afwachten dan, alles kan nog he! Steekjes lijken me wel een geod teken hoor!
Debby, Ik heb deze: http://link.marktplaats.nl/210043244 Hier hebben ze ook hele leuke dingen: www.babykoffer.nl
Ster, Maar heb wel een temp daling... dus denk dat de ongi wel doorzet (in mijn album zie je me kaartje)
aaaaaaaaaaaaaah ik heb net een test gedaan van clear blue en ik heb een streep! ik heb een kruisjeeeee!1 ik geloof het nog niet ik zit te janken lachen alles te gelijk hij is heel licht maar duidelijk te zien ik ben op me werk kan geen foto maken maar ik ben zwangerrrr!
Zwangeren 30 juli: Lynn1986, 7e ronde ZWANGER, uitgerekend 5 april 2009 van een prinsje! 17 aug: Suhe, 1e ronde clomid ZWANGER, uitgerekend 26 april 2009 van een prinsje! 07 sep: Natassie, 9e ronde ZWANGER, uitgerekend 16 mei 2009 08 okt: Mama1987, 4e ronde ZWANGER, uitgerekend 16 juni 2009 10 okt: Mac, 3e ronde ZWANGER, uitgerekend 17 juni 2009 04 nov: Ryanne, 11e ronde, 2e met Clomid ZWANGER, uitgerekend 14 juli 2009 18 nov: Kristel86, 11e ronde ZWANGER, uitgerekend 29 juli 2009 23 nov: Debby86, 2e ronde ZWANGER, uitgerekend 4 augustus 2009 03 dec: Nhene, 11e ronde ZWANGER, uitgerekend 12 augustus 2009 NOD lijst December 01: Jingle, 1e ronde 05: Nen87, 3e ronde 05: Sammie88, 5e ronde 07: Rose, 2e ronde 08: Knarboor 1e ronde met Clomid 08: Bos, 9e ronde 11: Suus1987, 9e ronde 13: Agneta, 4e ronde met Clomid 14: Sterretje08, 7e ronde 18: Suusje23, 4e ronde 23: Dreamer83, 8e ronde 25: Meisje87, 6e ronde 27: Gaby1986, 8e ronde Indien er een aanpassing moet komen op de lijst, laat het aan Dreamer83 of Sammie88 weten en wij passen het zo snel mogelijk aan!
@nhene, gefeliciteerd meis, wat geweldig zeg! Super hoor, weer iemand in augustus, we gaan goed zo met de lijst! @eva, wanneer had je je sollicitatie nu ook al weer? @sammie, houd moed sammie, een temp daling voorspelt niet veel goeds, maar wonderen zijn de wereld nog niet uit! Eventueel een late innesteling... Je zit nog niet op 14, dsu er kan nog vanalles he!
Pfft, van naar de winkel gaan komt niks meer, ik voel me niet lekker namelijk Volgens mij griep ofzo, mn keel doet namelijk pijn en voelt dik, neus zit steeds dicht.. Hopelijk is het snel weg! Maarja, net dus lekker geslapen en wat zie ik ineens: @Nhene: GEFELICITEERD!! Echt geweldig! Ik wist het wel
Gaat echt zo geod hier op het moment, met steeds weer wat zwangere dames erbij! Steek ons maar lekker aan met dat virus hoor
@kristel, he balen dat je je niet zo lekker voelt, en dat vandaag... Het is wel raak het lijkt wel of iedereen ziek is, bij mij op mijn werk is ook de helft van de kinderen ziek Verder veel kenissen en vriendinnen en familie, lijkt wel een epidemie... Beterschap meis!
Nhene: Gefeliciteerd meid! Echt super! Ik ga m'n spulletjes opruimen en naar huis. Heel veel liefs en tot morgen!
@debby, tot morgen meis, fijn dat je weer klaar bent voor vandaag! @sammie, is he ttoch doorgezet meis? Dikke knuf voor jou! @ryanne, hoe is het met je meis? Zie je zo weinig nog hier