hey allemaal, ik ben er even snel. Heb ook niet alles gelezen, want dat waren weer zoveel pagina's! @ Nhene, gefeliciteerd meid! Hopelijk wordt de test alsmaar duidelijker! @ knarboor, spannend! @ Kristel, gefeliciteerd! @ all, ik ben heel bang dat mijn ongi eraan zit te komen. Krijg nu eind van de middag opeens meer krampjes en wat last van mijn onderrug. Misschien breekt het morgen wel door.... Voor de zekerheid maar vast een tampon ingedaan, staat anders ook zo stom straks op dansles als het opeens doorbreekt.. Bah, ik voel me helemaal down! Er is nog niet eens bloed, maar kan wel janken!
meiden, ik heb te vroeg geklaagd! Net mijn laatste ovulatie test er tegen aan gegooid, en gewoon knal positief! Dus dat word vanavond klussen! Een mooie gedachte dat als ik deze maand zwanger word, dat het op de dag verwekt is dat ons andere kindje anders geboren zou worden!
Sterretje, wat mooi dat je test zo positief was! Het zou idd erg mooi zijn als het vandaag ook raak is Dan is het extra bijzonder. Mijn krampen zijn weer weg... Misschien klaag ik ook wel te vroeg? Pff word gek van mijn lijf!
@nen87, gewoon rustig afwachten meis! Krampen kunnen ook een goed teken zijn he, ik heb ze als ik ongi moet worden, maar toen ik zwanger was had ik ze ook, dus op zich zegt het niets! Ik ga heel hard voor je duimen, dat je gewoon wel zwanger bent hoor! Ja zou super bijzonder zijn... Moeten dus maar snel aan de slag gaan Nou meiden ik ben er vandoor, ben er morgen weer. Ga ff lekker badderen en de rest van de avond samen doorbrengen bij osn kaarsje en herinneringen ophalen aan ons kleintje, en lekker huilen Zal me goed doen! Dikke knuffel voor iedereen!
Meiden, Ik doe zo de pc uit...verlies helemaal niks meer,vanmiddag 1 druppel roze bloed en wat bruin bloed.. Spreek jullie morgen! Welterusten! xxx
oh kristel sorry sorry sorry {|= er is er 1 jarig hoera hoera dat kun je wel zien dat ben jij {|= van harte meid... sterretje: klussen klussen klussen oh en ik ben negen maanden bezig nu... pff kijken jullie goede tijden? ook nog even zeggen dat er zoveel mensen een kindje willen bij wie het niet lukt en zei is gewoon zwanger.....dus.....
Wie nog meer dan? Je ziet het overal op tv. Reclame voor pampers... Reclame met vrouwen met beschilderde zwangere buiken... Radioreclame van MvM.....
Ben ik weer, eten was superlekker Man van mij kan best goed koken @Sterretje: Jaa, klussen vanavond! Klus alsof jullie leven er vanaf hangt Dit is jullie maand! @Nen: Krampen en rugpijn hoeven niet per se op een naderende ongi te wijzen hoor. Ik heb ook steeds krampen en rugpijn en ben toch echt zwanger Dat je t even weet Ik duim nog steeds! @Sam: Jaah, goed zo, blijf weg ongi! Ohh ik hoop zo dat dat dit een beetje bloed van de innesteling was! Ik duim! @All: Ik ga weer op de bank liggen.. ben nu alweer doodmoe
Meiden, ik ga er vandoor! Heb zo dansles en hoop ontzettend dat mijn nieuwe schoenen binnen zijn! Fijne avond xx
die reklame van die zwangere geschilderde buiken gaat over aidsmoeders dus ik denk niet dat je daar jaloers op hoeft te zijn